Toivo sukari puhuu temuttajille.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toivo-sukari-tarayttaa-suorat-sanat…
Lopettakaa temutus tai tulee isot tullit.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Temun haukkujat ovat kuin niitä esi-ihmisiä, jotka kauhistelivat toisia, jotka alkoivat kypsentää lihaa tulella eivätkä enää syöneet sitä raakana. Jotkut eivät yksinkertaisesti pääse evoluutiossa eteenpäin, yksinkertaisuuttaan nimenomaan.
Täsmälleen. Lisäksi ovat kuin lapsia, jotka ovat juuri oppineet uuden sanan 'krääsä' ja hokevat sitten sitä uutta sanaa 'krääsä'. Temussa on kaikenlaista tavaraa, sekä krääsää että parempaa. Esim. Samsung myy siellä puhelinlatureita+muuta.
Matkustelu on paljon isompi ongelma. Suomalaiset matkustelevat eniten maailmassa. Rahaa valuu ulkomaille joka vuosi useita miljardeja, ja lisäksi alkoholin matkustajatuonti on kasvanut. Valtio menettää verotuloja paljon enemmän matkustelun ja viinanrallin takia.
Se on vaan kun jakoavain maksaa suomessa 25 euroa niin temusta saa 3 eurolla. Olen tilannut temusta monenlaista työkalua ja säästänyt 1000 euroa.
Ei kiinosta Toivo Sukarin mielipide, hänhän oli naisten mies ja pettäjä joten taidan tilata vielä enemmän temusta enkä mene ainakaan maskuun. Teioilla on seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinosta Toivo Sukarin mielipide, hänhän oli naisten mies ja pettäjä joten taidan tilata vielä enemmän temusta enkä mene ainakaan maskuun. Teioilla on seuraukset.
Seuran ostaminen rahalla ei tee ketään naistenmieheksi.
Sukari arvosteli haastattelussa kovin sanoin Ikeassa ja Jyskissä käyviä kuluttajia.
Melko typerää arvostella mahdollisisia potentiaalisia asiakkaita. Sukari ei selvästikään ole penaalin terävin kynä.
Täytyykin laittaa tilaus temusta,tarvitsen uusia puuvillaisia pyyhkeitä ym tavaraa.Murto osa riistohinnoista suomen skinlandiassa.
Topi keskittyköön nuorensa piluun jos keppi vielä kovenee.
Todellakin ostan Ikeasta ja Jyskistä, onhan siellä Suomalaisia töissä. Ei nämä Teuvo Sukarit ja muut voi täällä määräillä ja monopolisoida kuka mistäkin saa ostaa. Ostan mistä haluan. Ikean tuotteet on oikeasti hyviä tuotteita, koska ne toimii ja onhan Suomen Jyskissä suomalaisia töissä joten ei siinä ole mitään pahuutta eikä väärää. Jyskissä myös aina hyvä palvelu. Ja hinnat lompakkoystävälliset. Samoin Temussa saan haluamani tietyn tuotteen 3:lla ja tasan samaa temu tuotetta myy Suomalainen kauppias 15 eurolla. Jos kerran teettättää kaiken Kiinassa ja myy sen täällä kalliilla sitten? Miksi Suomalaiset ei perusta tehtaita Suomeen ja palkkaa suomalaisia? On turha tekopyhänä moittia temuttajia jos kuitenkin suurin osa tehdään Kiinassa tai aasiassa mitä kaupoissa on myytävänä. Temuttajat vain ostavat sen tuotteen suoraan tehtaalta, jonka kerääjä pakkaa ja eikös Temulla ole jo oma EU varastokin. Tosin jotkut todella hyvät ja laadukkaat tuotteet myydään aika nopeasti sielläkin loppuun eikä niitä enää ole Temunkaan valikoimissa.
Mulla on kotimaista laatua. Asko Nanna tuoli, Hakolan sohva, koivusänky Askosta ja Artekkia. No noi kestää läpi mun elämän. En Temuta mutta en myöskään osta mitään.
Sukari olis voinut tinkiä konkurssipesältä noi brändit sen verran halvemmalla että olis voinut palauttaa maksettujen ja toimittamattomien tuotteitten hinnat sotkan ja askon asiakkaille.
Tuskin noita muut olisi edes halunnut ostaa mistään hinnasta.
Olis ollut sellainen imagon rakennus ettei ikinä.
Askoon sotkaan en enää mene. Sukarin putiikissa en oo ikinä käynytkään. Harkitsen näihin menoa vasta, kun alkavat hinnoittelemaan mööpelinsä oikein, ilman 70% jatkuvia, muka alennuksia.
Temutus jatkukoon. Rikkaiden itku on musiikkia korvilleni, hyvä että "kaikilla" menee nyt huonosti, eikä vain tavallisilla kansalaisilla pelkästään.
Tietyt tuotteet loppuunmyydään Temussa aika nopeaa. Harmikseni huomasin, että yksi todella hyvä ja laadukas tuote oli loppuunmyyty sieltä tässä puolen vuoden aikana eikä sitä valmisteta enää. Näin on ollut monen hyvän tuotteen kohdalla. Mutta en mitään isoja määriä raski ostaa kerralla. Ihan varmasti joku jälleenmyyjä ostanut ne varastoonsa joten olkaa nopeita parhaiden tuotteiden suhteen. Noista Temu tuotteista oikeastaan mulla ei ole ollut yhtään huonoa kokemusta, mutta ilmeisesti joillakin on ollut. Ehkä se riippuu vähän siitä, että mitä sieltä tilaa. Pohdin tuossa, että kun poikani haluaisi tehdä omia tuotteitaan ja myydä niitä, tienata vähän taskurahaa esim. toripöydällä tai kirppispöydällä, että onko se jotakin lapsityövoimaa. Teini ikäinen on jo. Sitten varmaan menettäisi kaikki tuet jos muutaman kympin onnistuisi saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sukari on aivan oikeassa.
Suomalaisten omaan pesään kuseminen on käsittämätöntä. Suosittaisin 500,- tullimaksua Kiinan krääsälle.
Määrittele krääsä...? Mee halpahalleihin, cittareihin, prismoihin etc. rääkymään asiaasi. Minä olen tilannut ko. Temu alustan kautta ja oon tehnyt mielestäni oikein hyviä kauppoja...Muistakaa että Temu ei valmista tuotteita vaan on tilaus alusta, ihan niin kuin vaikka Hobby Hall etc. Miksette niistä soita suutanne? Samaa asiaa edustaa myös omalla tavallaan Cittarit, Prismat, Kärkkäiset, puuilot etc. Lista on pitkä mutta idiootit on tarttunut vain yhteen nimeen...
Mitäs ne on ne Toivon maksamat palkat? Onko ne sillä tasolla että henkilökunta voi ostaa muualtakin tavaraa kuin temusta? Siitähän se temuttamisen syy yleensä löytyy.
Köyhälle se rikastumisen ainoa salaisuus on: pienet menot.
Ja usein se on jopa ainoa mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
miksi hankkia kotimaista surkeaa kallista ja laadutonta?
Ai Temun tuotteet parempia? Herää pahvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huonekaluja Kiinasta tilata.
Topi tilaa ja myy Maskussa.
Olis vaan ihan hiljaa. Oltiin ostamassa kakkoskotiin sohvaa ja MASKUSSA oli Virossa tehty kiva sohva 1900 e. ASKOSSA oli vastaavan kokoinen saman näköinen Suomessa tehty sohva 1200e.
Kummankohan valitsin😅
Nii i! Siinä se nähdään. Sukari aukoo päätään Temusta ja teetättää kalusteitaan Virossa...teettäis Kiinassa mutta ku rahdit tulee kalliiksi ja toimitusajat pitkiksi...EIKS SUKARI EES OSAA HÄVETÄ, ja äijä laukoo haastattelussa tuollaisia, kaikkea sitä kuuleekin. Tää vahvistaa sen että vältän Sukarin lafkoja. K-mafian oon jo laittanut boikottiin, nyt sinne joutaa Masku, Asko, Sotka...Tätä saat aikaiseksi ku meet laukomaan mitä sattuu...
Mitään näyttämistä siinä ei ole, että ajaa laadukkaalla autolla, kun siihen on varaa. Mitään nousukasta ei ole myöskään henkilössä - kuten minä, joka olen kolmannen polven akateeminen.
Minä jatkan unelmointia, sillä unelmointi on auttanut päämäärien saavuttamisessa tähänkin asti.