Jethro Rostedtilla yli 8 miljoonaa ulosotossa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f103d872-fe22-4eed-9d6f-709698…
Mutta kun on niin supliikki, saa velat anteeksi
Kommentit (20)
Miljoonaomaisuus piilossa. Ei noilla veloilla ole mitään merkitystä eikä niitä pidäkään maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Miljoonaomaisuus piilossa. Ei noilla veloilla ole mitään merkitystä eikä niitä pidäkään maksaa.
Miksei?
Pakkohan siellä on olla massia hyvinkin runsain määrin piilossa. Eisitä muuten noin huoletonna maailmalla liideltäisi.
Eipä silti: ihan fiksuahan tuo tuollainen onkin.
Jos sillä on miltsejä paratiisipaikoissa, mitä sitten? Kerranhan täällä vain itse kukin elelee! Mieluumminhan se entinenkin tyttö itki Cadillacin takapenkillä kuin Ladan...
Ukko asuu espanjassa ja omistaa ravkntolan. Velat eivät paljoa paina.
Jos on ulosotossa 8 miljoonaa niin jossainhan ne 8 miljoonaa on jotka ulosottoon on menneet.
Kulkee täällä Espanjassa kuin euroopan omistaja, vaikka Suomessa miljoonavelat. Yleinen naurunaihe.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on miltsejä paratiisipaikoissa, mitä sitten? Kerranhan täällä vain itse kukin elelee! Mieluumminhan se entinenkin tyttö itki Cadillacin takapenkillä kuin Ladan...
Pankelta ja rahoituslaitoksiltako se nuo miltsit on huijannut?!
Kyllä on fiksu mies kun piilotti rahaa hyvin. Lentelee koko ajan eri maahan kuten kävi etelä amerikassa, vietnamissa ja thaimassa, marokossa, monta kerta akäynyt tsekeissa ja tallinnassa tänä vuonna ja hauskaa tuntuu olevan. Tavallinen duunari ei voi matkustella noin paljon kuin jethro.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei pidä maksaa??!!
Jethron ja Turun seudun kokoomuksen mukaan äitienpäivä olen suikkaripäivä.
Mustalaislapsilla jo on sellainen hapuileva katse, sama mikä jetrolla on aikuisenakin.
Oikeistolaista talousosaamista. Kuinkakohan paljon tuokin on elämässään vassareita haukkunut.
Eiköhän tuolla vielä ole linna pystyssä Hirvensalossa. Tavikselta olisi jo huutokaupattu.
Rahat jemmassa ja elelee herroiksi. Joku osaa, joku ei.
Mut reissaa ympäri maailmaa eli pisti jotqin syrjäänkin mihin vouti ei pääse kiinni