Kuinka usein vieraslakanat pitäisi pestä?
Jos yksi vieras nukkuu niissä yleensä yhden yön kerrallaan. Puoleen vuoteen tuskin kertyy yhtä monta yötä kuin mitä itse nukun omissa petivaatteissani ennen pesuun laittamista. Toki kuukautistahrat tai muut vastaavat näkyvät eritteet saa laittamaan lakanat pesuun heti.
Kommentit (17)
Joka vieraan jälkeen. Sehän on itsestäänselvää.
Jokaisen vieraan jälkeen pitää vaihtaa uusi lakana. Ei samaa lakanaa muille, koska ei tiedä mitä kaikkea niissä on kunkin jälkeen. Pesu 60 asteessa.
Sitten kun haisevat, tai on näkyviä eritetahroja.
Mitäs niitä ikinä pesemään, ei se seuraava käyttäjä ikinä tiedä ovatko kuinka likaiset.
MINÄ OLEN NISSE JA MINÄ OLEN HYVIN VIHAINEN
Vierailija kirjoitti:
Nekin voi tuulettaa ja yrittää rätillä pyyhkiä tahroja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieheni spermaa oli pikkusiskonikin lakanoissa seuraavana aamuna, kun se kylässä kävi.
Osta kertakäyttölakanoita, jos et laiskuuksissasi viitsi vaihtaa vieraslakanoita jokaisen nukkujan jälkeen.
Joka vieraan jälkeen tietysti. Haluaisitko hotellissakaan nukkua lakanoissa missä joku muu nukkui edellisyönä? Ite ainakin nukun alasti myös vieraisilla koska oletan että lakanat ovat puhtaat ja ne vaihdetaan myös mun jälkeen.
Äidilläni ei käy muita yövieraita kuin meidän perhe, pesee lakanat muutaman käyttökerran välein.
Itse pesen jokaisen vieraan jälkeen, koska vieraita on useita.
Ei kai niitä tarvitse pestä kun kerran vuoteen jos ei vierailla mitään tauteja ole.
Eritetahrat voi pyyhkäistä talouspaperilla, joten parin vuoden välein riittää.
Veljentyttö kävi niin usein että ehkä joka viides kerta laitoin pyykkiin. Mutta ei niissä kukaan siinä välissä nukkunut, tietenkään. Oli sillä välillä meillä oma hammasharjakin.
Provontunnistustaito 0/5
Itse provo 1/5
Mitä majataloa te oikein pidätte vai onko huumeluukku?
Vierailija kirjoitti:
Mitä majataloa te oikein pidätte vai onko huumeluukku?
Laajensimme hiljakkoin palveluntarjontaamme, ja nykyisin toimimme myös bordellina.
Meiltä saa myös viinaa ja lettua.
Jokaisen vieraan jälkeen.