Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1946)
Mun mielestä näyttää paljon iida Vainiolta.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin siis siihen ketä Säde muistuttaa.
Mä tykkään Eetusta, keskustelutaitoinen. Ulkonäkökin miellyttää silmää...
On kyllä tosi ulkonäkökeskeinen formaatti, nostan hattua osallistujille. Itellä ikää jo, joten katson ehkä vähän eri silmin tätä 😆
Pitkä, tumma ja komea jännämies unohtuu, kun ikää tulee. Alkaa arvostamaan muita piirteitä kumppanissa, heh.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi ulkonäkökeskeinen formaatti, nostan hattua osallistujille. Itellä ikää jo, joten katson ehkä vähän eri silmin tätä 😆
Pitkä, tumma ja komea jännämies unohtuu, kun ikää tulee. Alkaa arvostamaan muita piirteitä kumppanissa, heh.
Sama mulla. Nuorena menin ulkonäkö edellä. Sitten tutustuin mieheen, joka ei ollut niin sanotusti tyyppiäni, mutta aivan fantastinen ihminen, älykäs keskustelija, loistava huumori, hyvät arvot, vastuuntuntoinen, välittävä jne. Olen ollut hänen kanssaan onnellinen vuosikaudet. Eräs hyvä ystäväni kiteytti sen loistavasti, eli parisuhdehan on nimenomaan myös ystäväsuhde. Valitsetko ystäväsi ulkonäön mukaan? No et, vaan miten synkkaa, mitä yhteistä on, onko puhuttavaa ja jaettavaa, onko mielenkiintoisia keskusteluja, kohtaako huumori ja elämänarvot, viihdytäänkö toisen seurassa, onko hyvä ja hyväksytty olo ja luottamus. Parisuhteessa vielä seksuaalinen vetovoima, joka perustuu paljolti noihin edellä mainittuihin myös.
Saako otsikkoon vapaasti sisällyttää sanan OFFICIAL, versaalein, suuraakkosin, kansanomaisesti kerrottuna isoin kirjaimin, tikkukirjaimin, mutta ennen kaikkea
sanan official: virallinen.
Se kai ei kuitenkaan ole esittävän, tuottavan median luoma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Nuorena menin ulkonäkö edellä. Sitten tutustuin mieheen, joka ei ollut niin sanotusti tyyppiäni, mutta aivan fantastinen ihminen, älykäs keskustelija, loistava huumori, hyvät arvot, vastuuntuntoinen, välittävä jne. Olen ollut hänen kanssaan onnellinen vuosikaudet. Eräs hyvä ystäväni kiteytti sen loistavasti, eli parisuhdehan on nimenomaan myös ystäväsuhde. Valitsetko ystäväsi ulkonäön mukaan? No et, vaan miten synkkaa, mitä yhteistä on, onko puhuttavaa ja jaettavaa, onko mielenkiintoisia keskusteluja, kohtaako huumori ja elämänarvot, viihdytäänkö toisen seurassa, onko hyvä ja hyväksytty olo ja luottamus. Parisuhteessa vielä seksuaalinen vetovoima, joka perustuu paljolti noihin edellä mainittuihin myös.
Pitkässä juoksussa järki pitää ihmiset yhdessä, yhteinen maailmankatsomus eivätkä jatkuvat konfliktit siitä/kään näkökulmasta. Niin se vain on, niin karua, vaikka nuorena tuntuu, että erotiikka menee kaikkien muiden valintaperusteiden edelle. Sitä samaa ne keski-iän parinvaihdot: pitää kokea jotain samaa uudelleen samalla tavalla. Sitä ensihuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Eetussa jokin tökkii vastaan, älykäs, sille joka älykkyyttä arvostaa, kummassakin osapuolesssa, muuten 100 % samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ronja näyttää nuorelta Anni Ihamäeltä.
Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Feikkiä päästä varpaisiin, karua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä juoksussa järki pitää ihmiset yhdessä, yhteinen maailmankatsomus eivätkä jatkuvat konfliktit siitä/kään näkökulmasta. Niin se vain on, niin karua, vaikka nuorena tuntuu, että erotiikka menee kaikkien muiden valintaperusteiden edelle. Sitä samaa ne keski-iän parinvaihdot: pitää kokea jotain samaa uudelleen samalla tavalla. Sitä ensihuumaa.
Karua? Mun pitkän parisuhteen liima on syvä kiintymys, eikä järki. Meillä ei ole mitään pakkoa olla yhdessä. Kumpikin tulisi mainiosti toimeen omillaan. Olemme yhdessä rakkaudesta, jo 20 vuotta.
Laimeissa liitoissa olevat ihmiset olettavat muidenkin olevan laimeissa liitoissa. Intohimoa ja rakkautta voi olla pitkissä liitoissa vaikka kuinka, vaikkei juuri sinun olekaan. Oletko siis valinnut puolison ulkonäön mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kiinnostavaa, jos yksi kausi tehtäisiin niin, että osallistujat olisivat 30-35-vuotiaita ja heillä olisi kokemusta pidemmistä parisuhteista. Siinä vaiheessa ihminen on yleensä oivaltanut, että kiva ulkonäkö herättää kiinnostuksen, mutta pidemmässä suhteessa muut asiat ovat tärkeämpiä.
Ihan oma formaattinsa olisi sitten "Toiselle kierrokselle", jonka nelikymppisillä osallistujilla olisi avo- tai avioliitto takanaan ja mahdollisesti lapsiakin. Parinvalinnassa heillä olisi käytössään kaikki elämänkokemuksensa ja oppinsa parisuhteista. Ympäristönä saisi kyllä olla jokin muu kuin löhöilyvilla etelässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säde näyttää ihan Bratz-nukelta. Pallopää.
Jep, näytti eka nätiltä mut ei sittenkää kun katon tarkemmin :D jännä juttu. Ja hieman liian isot luulot itestää
Just! Maku menee tyypistä joka heti sanoo että olen oppinut saamaan mitä haluan! Näyttää tyhmyytensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feikkiä päästä varpaisiin, karua.
22 v, vielä kosmetologiaopiskelija, töistä ei kerro mitään. Onkohan ollut providermies vai miten tullut toimeen tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
No nyt saivat kunnon seksipommin ja miehet ovat aivan extaasissa, Sharp ja Samuel eniten. Luonteesta on paha sanoa vielä mitään mutta flirttailun kyllä hallitsee. Suomenkin ohjelmaan saatiin vihdoin vipinää. 😍🥰
Siis...onko Sharp hylkäämässä Pärnin? Ymmärrettävää, että mustaihoista miestä kovasti kiinnostaa tuollainen blondi.
Onko toi Säde aasialaissyntyinen ainakin osittain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärnianin puheesta en oikein saa selvää. Hän vaikuttaa kyllä ihan mukavalta ihmiseltä. Meri on rempseä, ei turhista hätkähdä. Vähän äijämäinen. Sinänsä kiehtova yhdistelmä hyvin naisellisen ulkomuodon kanssa.
Todellakaan ei saa selvää. Tekstitys olisi aivan välttämätön.
Onko ongelmana puheen erilainen nuotti, jos se nuotti kumpuaa jostain muusta äidinkielestään kuin suomi vai jokin muu syy, ihan vain puhetyylikö, se miten tuottaa sitä puhetta.P puhuu nopeasti ja vähän kuin kuiskaisi. Siksi on vaikea saada selvää.
Meiän mummokin aina valitti että ihmiset kuiskailee. Onneksi sai sitten kuulolaitteen.
Suosittelen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt saivat kunnon seksipommin ja miehet ovat aivan extaasissa, Sharp ja Samuel eniten. Luonteesta on paha sanoa vielä mitään mutta flirttailun kyllä hallitsee. Suomenkin ohjelmaan saatiin vihdoin vipinää. 😍🥰
Siis...onko Sharp hylkäämässä Pärnin? Ymmärrettävää, että mustaihoista miestä kovasti kiinnostaa tuollainen blondi.
Mutta myös toisinpäin. Viime kaudella oli vaalea missi Milla, jolle kelpasi vain tummahipiäinen Henry. Voi olla, että Säde haluaa Sharpin. Jos ei häntä saa, sitten varmaan Ammad.
Säde muistuuttaa ohjelmasta 90 days jonkun verran niitä kaksosia. Tietenkin nuorempi versio heistä. Sutii sutii hiuksaan koko ajan. Silmät pyöreänä flirttaili kaikkia kundeja. Sanoo yleensä on kiinnostunut vanhemmista kundeista. Taisi lisätä huomattavasti vanhemmista.
Ennenminkin säälittää nuori nainen joka on noin huomiohakuinen ja ulkonäköön keskittynyt. Hän olisi kaunis ilman täytteitäkin. Jokainen vanhenee ja ulkonäkö vaatii enemmän ja enemmän ylläpitoa.