Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4880)

Vierailija
4581/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.

Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.

Kauden tuotannollinen taso kyllä surkea, mutta ei se näiden ihmisten vika ole. Tavikset ovat kiinnostavia tässä formaatissa. En haluaisi edes näitä tyrkkyjä sisällöntuottajia sinne, joilla ainoa tavoite on saada julkisuutta. Asia erikseen, jos oikeasti etsivät puolisoa (Salli ja Eeli tai Elvira ja Paulus, yms).

Kyse ei ole kauneuskilpailusta, joten ulkonäöllä ei merkitystä, katson ohjelmaa psykologisesta näkökulmasta ja siksi toivoisin enemmän aitoja keskusteluja monipuolisista aiheista. Uskonto ja politiikka voidaan jättää ulkopuolelle yksityisyyden suojaamiseksi, mutta puhetta muustakin kuin tunteista, parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin tunteita.

Vierailija
4582/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavatko ne tuolla aurinkoa aurinkohattu tai huivi päässä. Muuten ei hyvää seuraa, edes omille tai hevosen karvahiuksille, eikä aivoillekaan (se lämpöhalvaus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.

Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.

Julkkishetero-Love Island, se olisi jotain, se. Muttei ainoatakaan somettajaa, tubettajaa tai vaikuttavaa.

En katsoisi, Suomen vähät julkkikset täyttävät jo kaikki muut ohjelmat. Kyllästynyt samoihin naamoihin.

Vierailija
4584/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.

Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.

Kauden tuotannollinen taso kyllä surkea, mutta ei se näiden ihmisten vika ole. Tavikset ovat kiinnostavia tässä formaatissa. En haluaisi edes näitä tyrkkyjä sisällöntuottajia sinne, joilla ainoa tavoite on saada julkisuutta. Asia erikseen, jos oikeasti etsivät puolisoa (Salli ja Eeli tai Elvira ja Paulus, yms).

Kyse ei ole kauneuskilpailusta, joten ulkonäöllä ei merkitystä, katson ohjelmaa psykologisesta näkökulmasta ja siksi toivoisin enemmän aitoja keskusteluja monipuolisista aiheista. Uskonto ja politiikka voidaan jättää ulkopuolelle yksityisyyden suojaamiseksi, mutta puhetta muustakin kuin tunteista, parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin tunteita.

Politiikka ja uskonto tulisi silti esiprosessoida, jotta olisi mitään todellisia mahdollisuuksia siihen, että paikalla olisi joku samankaltaisen maailmankuvan omaava. Urheilufanaatikot pois: nyt heitä on kerätty oikein roppakaupalla, vääristynyt miesihanne, jonka MTV nyt luo.

Vierailija
4585/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni muuten mulla tosi pitkään tajuta että Sofian lempinimi on "Smirre" sitä käyttävät tuolla.. sitten vain lähdin ajattelee että sukunimi vois olla vaikka Smirnoff. 

Vierailija
4586/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.

Sivustolla LIS Wiki Fandom on jotain tietoja. Ihmeellistä, että Henrin insta ja tiktok linkit eivät enää toimi. Ammattina on vaan muusikko. Esittelyjaksossa kuitenkin kertoi, että haaveilee jonain päivänä saavansa elantonsa musiikista, joten vielä ei saa eli ammatti ei oikeasti ole muusikko. Millähän elättää itsensä.

Linkedin kertoo, että Ilmari olisi Gigantin leivissä. Sofian somesta tai jostain löytyy, et joku esimies jossain viihdepaikassa, en muista tarkkaa ja jotain muutakin. 

Sanna oli joku terveydenhuollon työntekijä, jos oikein muistan.  Sharp entinen jalkapalloilija opiskelee nyt, Päni somettaa Virossa tai jotain semmosta. 

Eetu, ei mitään mielikuvaa ammatista. Väinö on hiihtänyt, mitähän nyt. Ammand töissä kaverin firmassa, alasta ei tietoo.

Hoh-hoijaa, miksi pitää kerrata, kun esittelyvideoissa, MTV:n verkkosivuilla ja googlettamalla se selviää ja joku vaikka tahattomasti jakaa ^ väärää tietoakin. Joku kertoo olevansa jotain ja todellisuudessa on jotain muuta. Esimerkiksi jollain verkkosivuilla Ammad kertoo olevansa jalkapalloilija (niin valetta, "Occupation Footballer", jos se on harrastus) ja jossain sähköinsinööriopiskelija (MTV 26.5.2026 18.02), kun singautetaan paikalle kesken kaiken (miten hänen jalkapallouransa oli "lupaava", omastako mielestään, ja mihin se lopahti, jääkin kertomatta.) 

^ Tarkennus. "Olen todella huono ruoanlaitossa" -Sanna Grön, "healthcare worker" (sanna.grohn@hotmail.com). Ei taida kuitenkaan olla ainakaan ensi-, lähi- tai terveydenhoitajakaan eikä lääkärikään, joten bioanalyytikkoko.

^ Tarkennus. Sofia Smirnov "VIP hostess and promoter", NoHo Partnersin vuoropäällikkö ja Vip-emäntä ja promoottori. Niin noloa @NoHo. Miss Jyväskylän perintöprinsessa 2023 < www.ksml.fi/paikalliset/6186993 >, joten kaikesta tästä näkee ne pääsyvaatimukset sarjaan, aikaisempia esiintymiskokemuksia ja näyttöjä. Ei sinne pystymetsästä ketään päästetä. Tyrkky mikä tyrkky.

^ Henri on koulutukseltaan (mitä tarkoittaneekaan) hieroja, personal trainer ja urheiluneuvoja. Henrin sukunimi kiinnittää huomiota, Nohyvaweli. Väestötietojärjestelmässä ei sellaista taiteilijanimeä ole. Aivan keksitty nimi tai sosiaalisen median nimimerkki. Artistinimi myös Weicca. Eipä Ammadkaan mikään Rose ole, todellisessa elämässä (todettu jo ketjussa aikaisemmin). Lahden ja Päijät-Hämeen alueella, josta Henri on kotoisin, kyseistä ammattitutkintoa tarjoavat esimerkiksi Koulutuskeskus Salpaus sekä Suomen Urheiluhierojakoulu, joten hän on todennäköisesti opiskellut jossakin alueen ammatillisista oppilaitoksista tai urheiluopistoista. Kenties suojelee yksityisyyttään.

Onko joku muu jäänyt vielä mysteeriksi.

No, hoh-hoijaa, juuri siksi pitää kerrata, kun tieto on ripoteltu sinne tänne, kuten itsekin kerrot.

Ja osa on ehkä tarkoituksella hieman yksipuolista. Miksi fanisivuilla, vai mikä tuo Wiki Fandom on, joku kertoo olevansa muusikko, vaikka onkin hieroja yms. Tai jalkapalloilija, ja väärällä sukunimellä. 

Koulutus ja ammatti ovat kuitenkin melko merkityksellisiä parisuhteessakin, joten niiden tulisi olla oikein, ja kuten joku täällä totesi jaksoissa jollakin tavalla esillä.

Arvostan Ilmari Lehtinen, helposti saatavilla oikeaa tietoa, oikea rehellinen ihminen, ei mikään wannabe hahmo.

MTV voisi aivan hyvin esittelyissä kertoa jokaisen oikean nimen, koska osallistujat itse spoilaavat joka tapauksessa sosiaalisen median kanavillaan. On aivan yksinkertaista lisäksi selvittää onko joku sinkku edelleen, jos joku alkaisi kiinnostua noista kauden aikana tai sen nähtyään tai kenen kanssa seurustelee (parhaillaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4587/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.

Varmaan formaattiin kuuluu ettei ammatista opiskelusta yms saa puhua. Onhan se kieltämättä aika olennainen tieto ihmisestä, vai onko noilla kaikilla opiskelut jääneet peruskouluun niin ei viitsi puhua edes asiasta. 

Ei saa puhua missä? Saarelaisten esittely maikkarilla, jokaisen ammatti esitelty tarkkaan:

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…

Ei tuo mikään täydellinen esittely ole.

Mielenkiintoista, että Peppiina etsii kunnianhimoista unelmoijaa. Minulle kunnianhimoinen ja unelmoija ovat jossain määrin vastakohtia. Ei ihme, jos tuollaista kameleonttia ei löydy.

Vierailija
4588/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni muuten mulla tosi pitkään tajuta että Sofian lempinimi on "Smirre" sitä käyttävät tuolla.. sitten vain lähdin ajattelee että sukunimi vois olla vaikka Smirnoff. 

Tiesivät valmiiksi tytön sosiaalisen kanavan nimimerkin. Ei hän itseään siten tuolla ole varmastikaan esitellyt tai sitten katsojille tulisi näyttää selkokielisemmin osio, jossa jokainen kertoo mahdollisen lempinimensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4589/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.

Sivustolla LIS Wiki Fandom on jotain tietoja. Ihmeellistä, että Henrin insta ja tiktok linkit eivät enää toimi. Ammattina on vaan muusikko. Esittelyjaksossa kuitenkin kertoi, että haaveilee jonain päivänä saavansa elantonsa musiikista, joten vielä ei saa eli ammatti ei oikeasti ole muusikko. Millähän elättää itsensä.

Linkedin kertoo, että Ilmari olisi Gigantin leivissä. Sofian somesta tai jostain löytyy, et joku esimies jossain viihdepaikassa, en muista tarkkaa ja jotain muutakin. 

Sanna oli joku terveydenhuollon työntekijä, jos oikein muistan.  Sharp entinen jalkapalloilija opiskelee nyt, Päni somettaa Virossa tai jotain semmosta. 

Eetu, ei mitään mielikuvaa ammatista. Väinö on hiihtänyt, mitähän nyt. Ammand töissä kaverin firmassa, alasta ei tietoo.

Sharp Räsänen opiskelee peräti ylempää korkeakoulututkintoa, Jyväskylässä, kauppatieteitä (MSc in Economics), ja hänen pääaineenaan on markkinointi (tarkistamaton tieto). Joten itseään tuolla harjoittelee markkinoimaan, varmistelee tulevaa työpaikkaansa, "tehnyt myös opintoihinsa liittyvän opinnäytetyön sosiaalisen median vaikutuksesta opiskelijaurheilijoiden urheilumarkkinointistrategioihin. Kaupallisen alan opintojensa ohella hän toimii sosiaalisen median sisällöntuottajana."

Korkeakoulututkinnot kokeneet viimeaikoina vähän inflaatiota, joten ei tuo ylempi korkeakoulututkinto välttämättä ole sellaista entisaikojen ylempää korkeakoulutusta.

Vierailija
4590/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrin ig-tilin perusteella sukunimi lie Räikää henriraikaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4591/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna tulee vain neljä jaksoa, johtuen, että kaikille tulee finaali ens viikon perjantaina nähtäväksi kello 20:00. Kaks paria lähtee vielä ennen finaalia, jotka uskon olevan Väinö ja Peppiina ja Ammad ja Säde tai Eetu ja Sanna. 

 

Jaksokuvausten perusteella finaaliviikolla on taas nukketehtävä.

Maksuttomassa Katsomossa tulee tietysti vain yksi jakso.

Valitettavasti, tylsääkin tylsempää vauvanukketehtävää ei kestä, kun eihän noilla ole siihen mitään kokemusta ja perehdytystä vai miten. 9 kk:n aikaa lukea vauvaoppaita. Tai voivat arvata tuon osion ennakolta. Vauva pitäisi laittaa kakkaamaan oikeasti ja haisemaan ja valvottamaan ja sitä pitäisi imettää.

Vierailija
4592/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna tulee vain neljä jaksoa, johtuen, että kaikille tulee finaali ens viikon perjantaina nähtäväksi kello 20:00. Kaks paria lähtee vielä ennen finaalia, jotka uskon olevan Väinö ja Peppiina ja Ammad ja Säde tai Eetu ja Sanna. 

 

Jaksokuvausten perusteella finaaliviikolla on taas nukketehtävä.

Täällä aikaisemmin oli mainittu sivusto, oliko Telsu, mistä jaksokuvauksista pystyy päättelemään finalistit. En nyt viitsi spoilata tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4593/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.

Sivustolla LIS Wiki Fandom on jotain tietoja. Ihmeellistä, että Henrin insta ja tiktok linkit eivät enää toimi. Ammattina on vaan muusikko. Esittelyjaksossa kuitenkin kertoi, että haaveilee jonain päivänä saavansa elantonsa musiikista, joten vielä ei saa eli ammatti ei oikeasti ole muusikko. Millähän elättää itsensä.

Linkedin kertoo, että Ilmari olisi Gigantin leivissä. Sofian somesta tai jostain löytyy, et joku esimies jossain viihdepaikassa, en muista tarkkaa ja jotain muutakin. 

Sanna oli joku terveydenhuollon työntekijä, jos oikein muistan.  Sharp entinen jalkapalloilija opiskelee nyt, Päni somettaa Virossa tai jotain semmosta. 

Eetu, ei mitään mielikuvaa ammatista. Väinö on hiihtänyt, mitähän nyt. Ammand töissä kaverin firmassa, alasta ei tietoo.

Sharp Räsänen opiskelee peräti ylempää korkeakoulututkintoa, Jyväskylässä, kauppatieteitä (MSc in Economics), ja hänen pääaineenaan on markkinointi (tarkistamaton tieto). Joten itseään tuolla harjoittelee markkinoimaan, varmistelee tulevaa työpaikkaansa, "tehnyt myös opintoihinsa liittyvän opinnäytetyön sosiaalisen median vaikutuksesta opiskelijaurheilijoiden urheilumarkkinointistrategioihin. Kaupallisen alan opintojensa ohella hän toimii sosiaalisen median sisällöntuottajana."

Korkeakoulututkinnot kokeneet viimeaikoina vähän inflaatiota, joten ei tuo ylempi korkeakoulututkinto välttämättä ole sellaista entisaikojen ylempää korkeakoulutusta.

Vaativuustasoja on laskettu kautta linjan. On se silti enemmän kuin alempi korkeakoulututkinto mukaan lukien miten onnistuu saamaan sen opiskelupaikan, ellei jossain ulkomaalaiskiintiössä.

Vierailija
4594/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrin ig-tilin perusteella sukunimi lie Räikää henriraikaa 

Onkohan noin. Jos kaveri esiintyy sukunimellä Nohyvaveli tai jotain sinnepäin, niin yhtä hyvin raikaa voi oikeasti olla yhtä kaukana oikeasta.

Onkohan edes Henri. Räppärin touhuja selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4595/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli yhtäkkiä mieleen, miten feikkinä parina pidin Sallia ja Eeliä, koko ajan hymyilivät suu korvissa ja koko heidän touhunsa oli niin imelää. Miten väärässä olin. Ovat naimisissa, heillä on lapsi, ovat olleet yhdessä saarelta alkaen. 

Toistaiseksi.

? Toistaiseksi me kaikki elämme, huomisesta ei ole kellään takeita. Miksi pelätä tai miettiä aina pahinta. 

vai oletko pahanilmanlintu?

Vierailija
4596/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Kuvaruudulla saisi olla jokaisesta päiväkirjahuoneessa ja muissa lähikuvissa etunimi, ikä ja ammatti (tai opiskelijastatus, jos päätoiminen opiskelija), juurikin niin.

Sivustolla LIS Wiki Fandom on jotain tietoja. Ihmeellistä, että Henrin insta ja tiktok linkit eivät enää toimi. Ammattina on vaan muusikko. Esittelyjaksossa kuitenkin kertoi, että haaveilee jonain päivänä saavansa elantonsa musiikista, joten vielä ei saa eli ammatti ei oikeasti ole muusikko. Millähän elättää itsensä.

Linkedin kertoo, että Ilmari olisi Gigantin leivissä. Sofian somesta tai jostain löytyy, et joku esimies jossain viihdepaikassa, en muista tarkkaa ja jotain muutakin. 

Sanna oli joku terveydenhuollon työntekijä, jos oikein muistan.  Sharp entinen jalkapalloilija opiskelee nyt, Päni somettaa Virossa tai jotain semmosta. 

Eetu, ei mitään mielikuvaa ammatista. Väinö on hiihtänyt, mitähän nyt. Ammand töissä kaverin firmassa, alasta ei tietoo.

Sharp Räsänen opiskelee peräti ylempää korkeakoulututkintoa, Jyväskylässä, kauppatieteitä (MSc in Economics), ja hänen pääaineenaan on markkinointi (tarkistamaton tieto). Joten itseään tuolla harjoittelee markkinoimaan, varmistelee tulevaa työpaikkaansa, "tehnyt myös opintoihinsa liittyvän opinnäytetyön sosiaalisen median vaikutuksesta opiskelijaurheilijoiden urheilumarkkinointistrategioihin. Kaupallisen alan opintojensa ohella hän toimii sosiaalisen median sisällöntuottajana."

Korkeakoulututkinnot kokeneet viimeaikoina vähän inflaatiota, joten ei tuo ylempi korkeakoulututkinto välttämättä ole sellaista entisaikojen ylempää korkeakoulutusta.

Vaativuustasoja on laskettu kautta linjan. On se silti enemmän kuin alempi korkeakoulututkinto mukaan lukien miten onnistuu saamaan sen opiskelupaikan, ellei jossain ulkomaalaiskiintiössä.

Entinen alempi korkeakoulututkinto on nykyään ylempi korkeakoulututkinto.  Mikä lie nykyinen alempi korkeakoulututkinto, vastaako entistä ammattikoulua. Ammattikouluthan ovat nykyään myös jotain ihan muuta, mitä ne olivat muutama vuosikymmen sitten.

Vierailija
4597/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.

Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.

Kauden tuotannollinen taso kyllä surkea, mutta ei se näiden ihmisten vika ole. Tavikset ovat kiinnostavia tässä formaatissa. En haluaisi edes näitä tyrkkyjä sisällöntuottajia sinne, joilla ainoa tavoite on saada julkisuutta. Asia erikseen, jos oikeasti etsivät puolisoa (Salli ja Eeli tai Elvira ja Paulus, yms).

Kyse ei ole kauneuskilpailusta, joten ulkonäöllä ei merkitystä, katson ohjelmaa psykologisesta näkökulmasta ja siksi toivoisin enemmän aitoja keskusteluja monipuolisista aiheista. Uskonto ja politiikka voidaan jättää ulkopuolelle yksityisyyden suojaamiseksi, mutta puhetta muustakin kuin tunteista, parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin tunteita.

Minustakaan näissä ihmisissä ei ole mitään vikaa, ihan tarpeeksi kiinnostavia tällaiselle tavismaisterille ja aina kauniimpia kuin itse olen.

Kiinnostaisi kyllä uskonto- ja politiikkakeskustelutkin, mutta ymmärrän et ehkä liian tulenarka aihe. Joku voisi äänestää sen perusteella ja ohjelman idea vesittyisi.

Vierailija
4598/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrin ig-tilin perusteella sukunimi lie Räikää henriraikaa 

^ Heko-heko, heh-heh. Hyvin keksitty nimimerkki, jopas "työskennellyt myös varhaiskasvatuksen parissa". 

Vierailija
4599/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä Suomen versio on viimeinen. Villalle ei vaan saada mielenkiintoisia tai kauniita ihmisiä joita haluaisi kuunnella tai katsoa.

Tällaisia taviksista tehtyjä ohjelmia on jo tarpeeksi, en jaksa niitä täälläkin, haluaisin jotain ekstraa love islandilta.

Kauden tuotannollinen taso kyllä surkea, mutta ei se näiden ihmisten vika ole. Tavikset ovat kiinnostavia tässä formaatissa. En haluaisi edes näitä tyrkkyjä sisällöntuottajia sinne, joilla ainoa tavoite on saada julkisuutta. Asia erikseen, jos oikeasti etsivät puolisoa (Salli ja Eeli tai Elvira ja Paulus, yms).

Kyse ei ole kauneuskilpailusta, joten ulkonäöllä ei merkitystä, katson ohjelmaa psykologisesta näkökulmasta ja siksi toivoisin enemmän aitoja keskusteluja monipuolisista aiheista. Uskonto ja politiikka voidaan jättää ulkopuolelle yksityisyyden suojaamiseksi, mutta puhetta muustakin kuin tunteista, parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin tunteita.

Politiikka ja uskonto tulisi silti esiprosessoida, jotta olisi mitään todellisia mahdollisuuksia siihen, että paikalla olisi joku samankaltaisen maailmankuvan omaava. Urheilufanaatikot pois: nyt heitä on kerätty oikein roppakaupalla, vääristynyt miesihanne, jonka MTV nyt luo.

Eiköhän suurin osa noista ole maallistuneita kristittyjä, eli hyvin sopivat toisilleen. Lisäksi arvatenkin yksi sekulaari muslimi, hyvin sopii joukkoon.

Väinökö urheilufanaatikko, onko joku muu?

Vierailija
4600/4880 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo villalla vielä olevat tekevät työkseen? En tarkoita mitään räppärihaaveita, vaan oikeaa leipätyötä, esim. Henri? Jenni työasiat on aiemmin käsitelty, Säteen samoin. Ilmari taitaa olla myyjä (minkä alan?). Peppiina mehubaarin esimies. Entä muut? Ammatti kuitenkin kertoo ihmisestä aika paljonkin. 

Iisalmen superfanien poispotkima (Saran kanssa) Eetu Kakkonen "Occupation Athlete" (ammatti atleetti, urheilija, jopas). Liian nuori Eetu Tenhunen (22 v.), se toinen Roosa/Peppiina/Sanna-Eetu on Pitkänen "edupitt" (eetu.pitkanen97@gmail.com).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi