Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet on tunteneet viikon ja esittävät kuin eivät muita voisi ikinä rakastaa! 🤮
Säde esittää sitä intohimoa. Ammadista (mitä uskontoa?) edes se ei loista.
Sädettä ei olisi pitänyt palauttaa. Ikävää tuotannolta, liian läpinäkyvä käsikirjoitus, epätoivoista yritystä luoda edes jotain draamaa ja "nuorta" rakkautta. Tuskinpa kummankaan ensihuumaa. Ammadhan kertoi tulleensa playboyna, joten ehkei aivan kokemattomana sellaisena, karua, jos on kaatanut suomityttöjä kuin heinää. Millainen maine mahtaa olla Tampereella, miten kauan ikinä siellä on asunutkaan ja mistä sinne päätynyt (opiskelemaanko). Jos kuuluu taustaltaan, anteeksi, porukoihin, jotka viettävät päivät pitkät aikansa maleksien keskikaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain muka tietoa että Sofia ja Henri olisi eronnut, ja mihin tämä väite perustuu?
En ymmärrä miksi heistä ei pidetä, todella aito ja rento pari.
Ovat eronneet:. Täysin varma tieto. Henri hengailee muiden naisten kanssa. Aito pari? Mun mielestä täysin feikki pari. En tajua miten joku pitää heidän välistä kommunikaatiota aitona.
Mitäpä rap-urasta haaveilija muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain muka tietoa että Sofia ja Henri olisi eronnut, ja mihin tämä väite perustuu?
En ymmärrä miksi heistä ei pidetä, todella aito ja rento pari.
Ovat eronneet:. Täysin varma tieto. Henri hengailee muiden naisten kanssa. Aito pari? Mun mielestä täysin feikki pari. En tajua miten joku pitää heidän välistä kommunikaatiota aitona.
Mitäpä rap-urasta haaveilija muutakaan.
Yrittänee olla uusi keekki mut ei taida rahkeet riittää. Ei niin että keekkikään ois mikään lahen lahja musiikkimaailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmari: varmaan jotain pientä ihastumistakin on.
Mitä ihmettä, eikö ole varma, onko edes pientä ihastumista vai ei?? Ei kuulosta hyvältä.
Sehän sanoo, että varmasti pientä ihastumistakin on.
Piti katsoa pari kertaa uudelleen, ei sanonut noin kuin väität.
Vaan sanoi, et "varmaan jotain pientä ihastumistakin on."
Mutta vaikka olis sanonutkin et varmasti, niin miten muka vasta pientä ihastusta, parin kuukauden tiiviin yhdessäolon jälkeen? Tuolla kun vielä tunteet voimistuu ja päivä tuntuu kuulemma viikolta...
Todella ihanaa, jos kuitenkin ovat edelleen yhdessä!
Miltäs murrealueelta sitä ollaan vai mistä nyt kiikastaa ymmärrys. Jos meillä joku sanoo, että varmaan jotain pientä ihastumistakin on, niin se tarkoittaa, että varmasti pientä (lue ihan kunnollista) ihastumistakin on.
P:n hokemaa tulkintaa ihastumisen eri asteista ei ainakaan kukaan voi ymmärtää. Sitä samaa kuin vähän kaunis olisi muka kaunis. Ei todellakaan, vaan tosi ruma. Ei suomenkieltä noin voi puhua. Pitää sanoa mitä tarkoittaa eikä vastakohtien kautta.
P:n asteikkoa minäkään en ymmärrä. Mutta meilläpäin sanotaan vähän hyvä, mikä tarkoittaa kirjakielellä erittäin hyvä. Ja vähän kaunis...joo, erittäin kaunis.
Uutta teinikieltä. Ei varmasti ole minkään murrealueen kieltä. Ihan yhtä kamalaa kuin sikahyvä ja sikakiva. Vaikka onkin huippuhyvä tai erittäin hyvä, mutta on vain ja ainoastaan arkikieltä, ei ole esimerkillistä kieltä, ei ainakaan kirjoitettua kieltä, kuten ei vähän kauniskaan. Miksi ei voisi puhua suomea ja sanoa erittäin kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sädettä ei olisi pitänyt palauttaa. Ikävää tuotannolta, liian läpinäkyvä käsikirjoitus, epätoivoista yritystä luoda edes jotain draamaa ja "nuorta" rakkautta. Tuskinpa kummankaan ensihuumaa. Ammadhan kertoi tulleensa playboyna, joten ehkei aivan kokemattomana sellaisena, karua, jos on kaatanut suomityttöjä kuin heinää. Millainen maine mahtaa olla Tampereella, miten kauan ikinä siellä on asunutkaan ja mistä sinne päätynyt (opiskelemaanko). Jos kuuluu taustaltaan, anteeksi, porukoihin, jotka viettävät päivät pitkät aikansa maleksien keskikaupungilla.
Just hyvä kun palautettiin, tuli jotain äksöniä. Muuten ois katseltu vaan makoilua ja haukottelua. Niin ja ogeetun huonoa läppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuolla monta valeblondia. Nyt näkyy rajat hiuksissa kun ovat olleet pidemmän aikaa.
Onko blondit oikeasti paremman näköisiä?
Ei. Mutta kaikilla on oikeus pitää juuri sen väristä tukkaa kuin haluaa.
Totta kai. En arvostellut, jos joku luki viestini niin.
Mietin vain, että tykkääkö miehet enemmän vaaleaveriköistä. Jos naiset itse haluavat olla vaaleita, niin silloinhan luulisi, että miehetkin tykkäävät?
ilmiöiden pohdiskelija
Jokainen ei aina ymmärrä omaa etuaan. Suomalaisnaisille ei sovi punainen tukka, ei sovi ihon väriin. Tekee lähinnä naurettavan näköiseksi, vaikka tarkoitus ei ole edes esittää, että olisi aidosti punatukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuolla monta valeblondia. Nyt näkyy rajat hiuksissa kun ovat olleet pidemmän aikaa.
Mietin vain, että tykkääkö miehet enemmän vaaleaveriköistä. Jos naiset itse haluavat olla vaaleita, niin silloinhan luulisi, että miehetkin tykkäävät?
ilmiöiden pohdiskelija
Jokainen ei aina ymmärrä omaa etuaan. Suomalaisnaisille ei sovi punainen tukka, ei sovi ihon väriin. Tekee lähinnä naurettavan näköiseksi, vaikka tarkoitus ei ole edes esittää, että olisi aidosti punatukkainen.
Kyllä mulle vaan sopii niin hyvin, että on kysytty monta kertaa onko kyseessä mun oikea hiustenväri.
Ensimmäisen Eetun yksi ongelma on se, että hänen puheäänensä ei ole miellyttävä. Pitääkö kukaan siitä. Myös hymy, outoa sinänsä, saa hänet näyttämään kieroilijalta siten, ettei hänen puheistaan usko sitten niin mitään.
Kaksi Eetua yrittävät liikaa leikkiä psykologia. Minkä sille tietysti voi, jos aivonsa tuottavat sellaisia ajatuksia, vaikka luettujakin ja omaksuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säde vaikuttaa silmittömästi rakastuneelta, onko aitoa vai teatteria. Voi olla että Ammad alkaa kohta pakitella.
Ammad on kertonut olevansa töissä kaverin firmassa (kebabravintola?). Opinnoista ym ei ole mitään puhunut. Muuta kuin astronautti- ja lentäjänhaaveista.
Ilmarilla on ihana nauru ja puheääni <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiöiden pohdiskelija
Kyllä mulle vaan sopii niin hyvin, että on kysytty monta kertaa onko kyseessä mun oikea hiustenväri.
Etkö tajua, että on kysytty läpällä? Eihän kenelläkään ole sellainen punainen luonnostaan, mitä purkista tulee. Sellainen porkkanan värinen voi toki olla luonnostaan, mutaa se ei olekaan punainen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmarilla on ihana nauru ja puheääni <3
Mä oon nähnyt lähinnä haukottelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiöiden pohdiskelija
Etkö tajua, että on kysytty läpällä? Eihän kenelläkään ole sellainen punainen luonnostaan, mitä purkista tulee. Sellainen porkkanan värinen voi toki olla luonnostaan, mutaa se ei olekaan punainen.
Purkista saa kyllä monta erilaista punaisen sävyä. Eihän niillä luonnostaan punatukkaisillakaan mikään kirkkaanpunainen väri ole ja silti heidän hiustenvärinsä sanotaan olevan punainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiöiden pohdiskelija
Naisten hiuksien keinotekoinen punainen*) väri toki voi korostaa monia suomalaisille tyypillisiä piirteitä, kuten sinisiä silmiä ja vaaleaa ihoa. Yleensä näyttää täysin sopimattomalta. Olennaista kuitenkin on siis ihon pohjasävy. Suomalaisella iholla on usein luonnostaan punoitustaipumusta. Jos hiuksiin valitaan kirkas kuparinpunainen tai liian sinertävä punaisen sävy, se voi korostaa ihon punaisuutta ja saada kasvot näyttämään väsyneiltä.
Keinotekoisesti oranssit hiukset minkä ikäisellä (naisella) hyvänsä: Aivan pöyristyttävää. Oranssiin vivahtavat sävyt, kuten porkkana, saattavat helposti viedä kasvoilta kaiken hehkun ja vastaavasti korostavat kavojen ihon punaisuutta. Oranssi ja kupari saavat kyllä erityisesti siniset ja (harvinaiset) vihreät silmät loistamaan upeasti.
*) Luonnollinen, lämmin, murrettu kaneli, kupari tai mahonki voi sopia pohjoismaalaiselle iholle.
/ Kas ettei Pärnian ole värjännyt hiuksiinsa punaista, kuten joissain maissa, kuten Turkissa on luonnostaan tummahiuksisten villityksenä. Eivät vaaleat raidat oikein sopisikaan. /
Vierailija kirjoitti:
Kirjettä lukiessa Ammadista siirrettiin koko ajan kuvaa oudosti muualle sieltä nojatuolista. Eikö hän osaa lukea?
Jospa Säde ei osaa kirjoittaa selkeästi, jotain koukeroita ja perään hymiöitä.
Luonnostaan tummiin hiuksiin tulee kyllä kesällä kivasti vaaleaa raitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiöiden pohdiskelija
Purkista saa kyllä monta erilaista punaisen sävyä. Eihän niillä luonnostaan punatukkaisillakaan mikään kirkkaanpunainen väri ole ja silti heidän hiustenvärinsä sanotaan olevan punainen.
/ Vaikka tuolla ei punatukkaisia olekaan, punapartaisia kenties. /
Luonnonpunaiset hiukset ovat maailman harvinaisin hiusväri, ja ne vaihtelevat eloisasta inkivääristä ja kirkkaan kuparista syvän punaruskeaan kastanjanruskeaan ja vaalean mansikanvaaleaan. Se ei ole yksi yhtenäinen väri, vaan lämpimien, punertavien sävyjen kirjo:
o) Inkivääri / Kupari: Klassinen, kirkkaan oranssinpunainen tai eloisa kuparin sävy, joka yhdistetään yleisimmin punatukkaisiin.
o) Kastanjanruskea: Tumma, täyteläinen ja maanläheinen punertavanruskea.
o) Mansikanvaalea: Hyvin vaalea, kullanvaalea väri, jossa on lämpimiä, hienovaraisia punertavia vivahteita.
Hauska yksityiskohta: Luonnostaan punaiset hiukset haalistuvat tai tummuvat iän myötä tyypillisesti paljon hitaammin kuin muut hiusvärit. Harmaantumisen sijaan ne usein muuttuvat vaaleammiksi, hiekanvaaleiksi tai valkoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiöiden pohdiskelija
Naisten hiuksien keinotekoinen punainen*) väri toki voi korostaa monia suomalaisille tyypillisiä piirteitä, kuten sinisiä silmiä ja vaaleaa ihoa. Yleensä näyttää täysin sopimattomalta. Olennaista kuitenkin on siis ihon pohjasävy. Suomalaisella iholla on usein luonnostaan punoitustaipumusta. Jos hiuksiin valitaan kirkas kuparinpunainen tai liian sinertävä punaisen sävy, se voi korostaa ihon punaisuutta ja saada kasvot näyttämään väsyneiltä.
Keinotekoisesti oranssit hiukset minkä ikäisellä (naisella) hyvänsä: Aivan pöyristyttävää. Oranssiin vivahtavat sävyt, kuten porkkana, saattavat helposti viedä kasvoilta kaiken hehkun ja vastaavasti korostavat kavojen ihon punaisuutta. Oranssi ja kupari saavat kyllä erityisesti siniset ja (harvinaiset) vihreät silmät loistamaan upeasti.
*) Luonnollinen, lämmin, murrettu kaneli, kupari tai mahonki voi sopia pohjoismaalaiselle iholle.
/ Kas ettei Pärnian ole värjännyt hiuksiinsa punaista, kuten joissain maissa, kuten Turkissa on luonnostaan tummahiuksisten villityksenä. Eivät vaaleat raidat oikein sopisikaan. /
Niin. Mulla on vihreät silmät ja lämpimän sävyinen iho, joten punaisen sävyt sopii. Tämän keskustelun aihe kuitenkin on Love Island, joten jos haluat jatkaa hiusvärijankkausta, niin tee sille oma ketju.
Mä toivon Sharpin ja Pärnianin voittoa, minusta heillä on rennoin meininki ja tykkään kummastakin ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjettä lukiessa Ammadista siirrettiin koko ajan kuvaa oudosti muualle sieltä nojatuolista. Eikö hän osaa lukea?
Jospa Säde ei osaa kirjoittaa selkeästi, jotain koukeroita ja perään hymiöitä.
Ammad olisi saanut harjoitella sen lukemista ja yrittää eläytyä. Kun sisältö kuitenkaan ei yllättänyt.