Olen nähnyt työasioissa Sanoman presentaation Vauvan keskustelufoorumin kävijöistä
Muistaakseni Naisia 90 %, pääosa 40-65-vuotiaita. Yhtä paljon maalaisia kuin kaupunkilaisia.
Kommentit (18)
Pitää hyvin paikkansa. Tänne on jäänyt paljon äitejä siltä ajalta kun tämä palsta oikeasti keskittyi vauvoihin ja perheeseen.
Ei ole mahdollista. Samalla laitteella voi operoida vaikka kuinka moni eri henkilö. Keksi parempi aloitus.
Mua huvittaa kun tänne tulee välillä räyhäämään nuoria miehiä ketjuihin joissa puhutaan keski-ikäisten naisten asioista. Etsisi omat foorumit...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Samalla laitteella voi operoida vaikka kuinka moni eri henkilö. Keksi parempi aloitus.
Marginaalista tuollainen. Kyllä suurin osa käyttää henkilökohtaista laitetta.
Juttujen perusteella näin on, ei siihen sen kummempia profilointeja tarvita. Suosituimmat keskustelut on jotain julkkisjuoruja ja tosi-tv:tä.
Juu, huomaa hyvin että pääjoukko on 70-luvulla syntyneitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Juttujen perusteella näin on, ei siihen sen kummempia profilointeja tarvita. Suosituimmat keskustelut on jotain julkkisjuoruja ja tosi-tv:tä.
Noissa ketjuissa kirjoittaa tyypillisesti hyvin pieni aktiivinen fanijoukko.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan tiedoksi että myös anonyymin palstan käyttäjät pystytään profiloidaan evästeillä.
Eikä pystytä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan tiedoksi että myös anonyymin palstan käyttäjät pystytään profiloidaan evästeillä.
Kerrotko, miten se eväste nuuskii käyttäjän sukupuolen esimerkiksi.
Nuorisolla taitaa olla ihan eri sovellukset ja appit, joissa ne pyörivät, tämä on tällainen 'analoginen' some meille vanhuksille.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kun tänne tulee välillä räyhäämään nuoria miehiä ketjuihin joissa puhutaan keski-ikäisten naisten asioista. Etsisi omat foorumit...
Mistä keski-ikäisten naisten asioista? Palstan nimi on Vauva, ei Keski-ikäinen nainen.
En usko tuohon pätkääkään.
Täällä on niin paljon miehiä, että sanoisin, että vähintään 40 %.
Ja ihan kaiken ikäisiä ihmisiä
Palstan viesteistä ja peukutuksista näkee miten naisvaltainen palsta tämä on. Tai sitten kyseessä on women are wonderful efekti. Luultavasti molemmat.
This research found that while both women and men have more favorable views of women, women's in-group biases were 4.5 times stronger[5] than those of men. And only women (not men) showed cognitive balance among in-group bias, identity, and self-esteem, revealing that men lack a mechanism that bolsters automatic preference for their own gender.[5]
Vierailija kirjoitti:
Paitsi kun ei ole hyväksynyt kuin ainoastaan välttämättömät evästeet.
Vierailija kirjoitti:
Räyhääminen keneltä tahansa on typerää, mutta miehet ja kaikenikäiset ovat tietenkin samalla tavalla tervetulleita, ja näin keskustelusta tulee myös monipuolisempaa. On outoa ajatella, että tämä foorumi oilsi vain keski-ikäisille naisille, vaikka suurin osa tällaisia ehkä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä keski-ikäisten naisten asioista? Palstan nimi on Vauva, ei Keski-ikäinen nainen.
Täällä on ihan liikaa keskiäkäisiä naisia!