Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3723)

Vierailija
3661/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noi kaikki miehet oikeasti niin lyhyitä vai onko Väinö vaan superpitkä? Halatessa Eetunkin päälaki oli jossain Väinön hartian kohdalla.

Eetu on nippanappa 170 ja Henry.

Minä olen 169 cm ja mieheni 190 cm. Olen naiseksi pitkä, mutta pitkän miehen rinnalla sama suhde halatessa kuin Eetulla ja Väinöllä. 

Niin alkeellista, Suomessa edelleen, että miehet voivat karsastaa pitkiä naisia ja etenkin tytöt lyhyitä miehiä, onpa toisen pituuden suhde omaan pituuteen mitä hyvänsä. Tieteellisesti tunnetaan kyllä miksi: biologisten, psykologisten ja sosiaalisten tekijöiden takia. Miesten pituus yhdistetään evolutiivisesti huolehtimiseen, suojelemiseen, turvallisuuteen ja vahvuuteen. Naiset tuntevat itsensä naiselllisemmiksi pitkien miesten rinnalla. Itseluottamuksestahan on kyse, siinä minkäpituiseen ihmiseen tuntee vetovoimaa. Evolutiivisesti voidaan selittää, että pitkän kumppanin avulla voisi siirtää tältä oletetusti terveitä, vahvoja geenejä jälkeläisille.

Koko nykyhistorian media kuvaa pitkä mies ja lyhyempi nainen -dynamiikkaa. Se luo rankasti sosiaalisia, vääristyneitä odotuksia, joka vaikuttaa ikävästi, aivan turhaan juuri deittailustandardeihin.

Niin typerää moinen yleistäminen. Olen elänyt pitkissä suhteissa kahden lyhyemmän miehenkin kanssa, toinen oli minun pituiseni ja toinen jopa hieman lyhyempi. Ei ollut mitenkään asia jota edes ajattelin, ainoa etten korkoja käyttänyt juurikaan. 

Sillä että suhteet lyhyempiin miehiin päättyivät ja nykyinen, toivottavasti loppuelämän mies on pitkä, ei ollut mitenkään merkityksellinen sen kanssa, kuinka pitkä miehen runko oli. Ei edes miehisen elimen koolla ole ollut itselleni merkitystä, joten nyt sinä kyllä stereotypisoit vahvasti asiaa jostain syystä. Ja se syy löytyy monesti omista kokemuksista. 

Kuka stereotypisoi. ^ Luetunymmärtämistä, haloo. Mediasta ja yleisistä kauneusihanteista (ei niitä voi kiistää, aika moni nainen haaveilee pitkästä miehestä) edellä on kyse. Pituusvaatimuksesta, joita deittiprofiileihin saa laittaa, ei vain kertoa omia mittojaan.

Jos koet ettei sanomasi tullut ymmärrettyä, mikä on siis alkeellista? Miksi kyse on huonosta itsetunnosta jos nainen haluaa pitkän miehen, mies lyhyemmän? Mitä tekemistä alkeellisuudella ja itsetunnolla on asioiden kanssa joihin saattaa olla biologinen "kutsumus"? 

Yhteiskunta pitää pidempiä henkilöitä usein itsevarmempina, tälle emme voi mitään, ja tilastollisesti heillä on jopa enemmän johtotehtäviä (se niistä tilastoista tosin ja niistä tehdyistä johtopäätöksistä; voi vaatia tavallista parempaa itsetuntoa, ei siten, että toisella se olisi huono, naisen valita itseään lyhyempi mies ja päinvastoin, tunnettuna esimerkkinä arkkiatri Arvo Ylppö 154 cm kaksine aviovaimoineen). Jos miehet välttävät valitsemasta itseään pidempiä naisia, se johtuu ensisijaisesti (medioidenkin luomista) perinteisistä sukupuolinormeista ja halusta säilyttää koettu maskuliinisuuden tunne. Mieltymykset ovat tietysti hyvin yksilöllisiä.

^ Itsetunto: Miehet saattavat olla huolissaan siitä, että he herättävät ei-toivottua huomiota tai jopa pilkkaa kavereiltaan tai tuntemattomilta, jos he poikkeavat perinteisestä pituusdynamiikasta.

Toisaalta jotkut miehet yksinkertaisesti pitävät parempana dynamiikkaa, jossa fyysiset vuorovaikutukset, kuten halaaminen, kädestä pitäminen ja suuteleminen, tuntuvat vaivattomammilta ilman merkittävää pituuseroa. Hah, eivät kilpailijat olekaan vielä keksineet hokemakseen dynamiikkaa vai miten.

Okei joo. Miehet ja naiset ovat pariutuneet jo kauan ennen medioiden aiheuttamia mielikuvia. Miehet ovat pääsääntöisesti pidempiä kuin naiset. Mies tuntee vaistomaisesti vetoa naiseen jota kokee voivansa suojella kuten yhteisiä lapsia, mies on evolutionäärisesti rakennettu niin. Naisen leveähkö lantio, rinnat, pitkät kiiltävät hiukset, kirkkaat silmät yms. viestivät terveydestä ja hyvistä synnyttäjän ominaisuuksista (jälkeläisillä hyvä geeniperimä). Nainen kokee luontaisesti vetoa miestä kohtaan joka vaikuttaa vahvalta siittäjältä ja perheen/lasten suojelialta. Pituus kertoo vaistonvaraisesti naiselle voimasta ja kyvykkyydestä pärjätä muita uroita vastaan. Minulle on mieskin todennut että miehet tsekkaa vaistomaisesti toisensa ajatuksella jos tulee tiukka paikka, mitkä on omat mahdollisuudet voittaa/puolustautua. 

Ihminen on tosiaan elänyt ja laji säilynyt jo melko kauan ennen medioita, mukautumiskykynsä, evoluution ansiosta. Nämä em. piirteet ovat pysyneet kuitenkin aina samana, sekä eläin- että ihmiskunnassa. 

Vierailija
3662/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo type on ihan absurdi ajatus.

Itse tutustuin nuorena ihan kaikenlaisiin ihmisiin.

Ihan sama minulla. On ollut tummaa, vaaleaa, punatukkainen ja yksi kaljukin ihastuksen kohde. Itseäni pidempää ja pari lyhyempääkin, hoikempaa ja lihavampaa. 

Mistähän nämä nykynuoret on oppineet, että pitäisi olla joku "type"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onko ne Meri ja Daniel yhdessä?

Kaksi ongelmakimppua.

Mielestäni parempi et kumpikin on traumaattinen ongelmakimppu, kuin että toinen olisi selvä hoitaja ja toinen hoidokki.

Yhdessä voivat olla enemmän, jos parhaalla tavalla menee.

Vierailija
3664/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo type on ihan absurdi ajatus.

Itse tutustuin nuorena ihan kaikenlaisiin ihmisiin.

Se oli ihan parasta nuoruudessa. Tutustua ihmisiin ennakkoluulottomasti.

Vierailija
3665/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väinö on varmasti monelle naiselle mieleinen. Raamikas ja pitkä mies. Mun mielestäni näyttää kasvoista Jaajon ja Jari Litmasen sekoitukselta. Tuollaiset Petteri Ahomaa -tyypit eivät ole koskaan vedonneet muhun.

Omaan makuuni Väinö on liian honkkeli (pitkä), mutta muuten itse tykkään juuri tuollaisista vaaleista ja sinisilmäisistä komistuksista.

Makuja on monia ja hyvä niin =)

Väinöhän ei ole ollenkaan honkkeli. Honkkeli tarkoittaa pitkää tai pitkäraajaista honteloa ja kömpelöä henkilöä. Hontelo taas tarkoittaa huteran hoikkaa ja lihaksetonta.

Eivät sanat muuta merkitystään, vaikka sinä et niitä ymmärräkään.

Anteeksi väärin valittu sana. Siis liian pitkä minun makuuni.

:)

Vierailija
3666/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aistin Sofiassa kontrolloivia piirteitä. Hän usein kyselee Henriltä, ja jollakin deiteillä toiseltakin mieheltä, erilaisia kysymyksiä jaa jää odottamaan vastaako Henri "oikein". Yleensä Sofia myös kertoo, oliko vastaus oikea vai väärä. Sen takia Henri on koko ajan varpaillaan eikä uskalla heittäytyä. Jonkun toisen kanssa hän olisi vapautuneempi, hymyilisi enemmän ja uskaltaisi heittää läppää tarvitsematta pelätä, että tulee tuomituksi. Tuosta tulee kipukohta heidän suhteeseensa. En koe, että Henri samalla tavalla testailisi Sofiaa.

Kontrollifriikiltä vaikuttaa. Ja tosi tärkeää, mitä muut ajattelee (mm. mummo), ei osaa heittäytyä tai olla oma itsensä. Flegmatisoi Henryä, oli eloisampi Ellan kanssa.

Asiat ovat hyvin niin kauan kuin kaikki tehdään kuten Sofia haluaa. Sanoi tämän itsekin esittelyssään.

Esittelyssä ei tuota sanonut, vaan mennessään treffeille.

Kävin katsomassa Sofian esittelyn ja täytyy sanoa, että villa ei ole tehnyt hänelle hyvää.

Onko tuo edes sama nainen?

Vierailija
3667/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofiasta tulee mieleeni minun tympeä mummo.

Ohuet hiukset pitkin päätä ja naama sen näköinen, että parempi olla hiljaa ja myötäillä.

Vierailija
3668/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER:

Tän viikon superfaniäänestys meni tunteisiin. Pudotusuhan alla olivat Daniel ja Meri, jotka menivät taas eteenpäin, Meri oli järjestänyt omin avuin treffit mm. ja toinen pari uhan alla oli Peppiina ja Eetu T, joilla ei ollut yhtään mitään. No jostain syystä Daniel ja Meri sai vähemmän ääniä ja joutuivat lähtemään. En ymmärrä. Toivottavasti ovat yhdessä edelleen.

Ensi viikon maanantain jaksossa tulee taas paluumuuttaja ja olen aika varma, että se on Säde. Ammad haikaili myös tällä viikolla Säteen perään ja ensi viikon tiistain jakson kuvaus taisi olla "jo kerran toistensa menettänyt pari pääsee tunteikkaille treffeille".

Uusina mukaan tulivat Sara ja Väinö. Saralla voisi olla jotain ehkä Eetu T:n kanssa ja Väinö taas kiinnostui Peppiinasta.

Jos se tunteikas pari onkin Ella ja Henri? 

Tuskin. Sofia ja Henri julistivat rakkauttaan toisilleen tällä viikolla.

Joo, tuttu juttu. Sofia jo kertoi rakastuneensa ja aikovansa esitellä Henrin tuttavilleen. Seuraavaksi Henri ilmoittaa rakastuneensa ja esittelevänsä Sofian vanhemmilleen. Lapsien hankkimisesta sovitaan alustavasti.

Kuka sanoo mitä vain, kun eurot kiiltävät silmissä. Niin valetta, kun jokainen hoki ettei tavoittele voittorahoja, sekö nyt pitäisi uskoa. Rikkoisi todennäköisyyksiä, jos noin pienestä porukasta kuoriutuisikin esiin se tuleva aviopuoliso ja lapsien biologinen toinen vanhempi.

Salli & Eeli: hold our beer

Näillehän syntyy lapsi.

Lapsi on jo syntynyt somen perusteella. 

Ja muitakin pareja on pienestä porukasta syntynyt vuosien varrella, jopa saaneet lapsen myös.

Tuotanto valitsee potentiaalisia ihmisiä sinne.

Jenni etsi "maalaisjunttia" ja Ilmari oli hänelle suunnattu ehdokas selvästi ja Ilmarin kriteerit täyttyvät Jennissä. 

Se, että onko sitten "suunniteltujen parien" välillä kemiaa, sitä tuotanto ei tiedä, sen aika näyttää.

Realitystä syntyneet lapsiparat. Aikansa kummankin vanhempansa kanssa.

Mitähän tuo kommentti tarkoitti?

Vierailija
3669/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharp näyttää päivä päivältä paremmalta. 😍

Vierailija
3670/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofiasta tulee mieleeni minun tympeä mummo.

Ohuet hiukset pitkin päätä ja naama sen näköinen, että parempi olla hiljaa ja myötäillä.

Aina sen näköinen, että joku hiertää jostain tai on ummetusta.

Vierailija
3671/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ongelmakimppua.

Mielestäni parempi et kumpikin on traumaattinen ongelmakimppu, kuin että toinen olisi selvä hoitaja ja toinen hoidokki.

Tuhoisaa ja kuluttavaa paskaahan siitä vain tulee.

Vierailija
3672/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina on pikkasen heittopussi. 

Vierailija
3673/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on sanottu jopa oudon näköiseksi, eikä loukkaa yhtään. Oon mieluummin outo, erikoinen, persoonallinen, erityinen, jännän näköinen, uniikki, erottuva, omintakeisen tai mielenkiintoisen näköinen kuin tusinatavaraa. 

Mua on sanottu Brigitte Bardotn, Linda Lampeniuksen, Kim Basingerin, Kylie Minoguen, Jari Puikkosen ja variksen näköiseksi. 

Että yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. 

Vierailija
3674/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannan mukaan Kotka on  Pohjanmaalla.  Itse on joensuulainen, ei voi yleistietoa kehua.

Ihan oikeasti. Ja kukaan ei tuntunut korjaavankaan Sannaa. Oikeastiko kukaan heistä ei tiedä missä Kotka on. 

Kyllä joku korjasi, eikö vain, olisikohan ollut Jenna, lyhyen napakasti, vaikka siitä olisivat voineet ottaa oikeat röhönaurut, mutteivat alkaneet piikittää Sannaa.

Ei ollut korjausta (ellei sitten +puolella ollut). Uskon, että oikeasti oletti Kotkan olevan Pohjanmaalla (mikä on uskomatonta!).

Vierailija
3675/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ongelmakimppua.

Tuhoisaa ja kuluttavaa paskaahan siitä vain tulee.

Tai jos molemmat ottavat kasvamisen ja paranemisen haasteen tosissaan, voi tulla kauniskin tarina <3 

Kyllä näitä aina välillä tapahtuu, eli mahdollista vaikkakin kärsivällisyyttä vaativaa se on. Jokainen voi valita, jääkö siihen pashaan vai haluaako työskennellä kohti parempaa.

Vierailija
3676/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa toisiinsa Eetu2:a ja Ammadia. Saman ikäisiä, ensimmäinen tyypillinen suomalainen mies, toinen tyypillinen ulkomainen mies. Kumpaan suomalaiset naiset ihastuvat; kumpi on jännämies ja kumpi tylsämies?

Eipä ole vaikea kysymys. Tytön ikä voi vaikuttaa, aika moni muukin tytön taustatekijä. Samanikäisistä, siis aivan liian nuorista tuonne, järkevä (anteeksi kaikille osapuolille) valitsee kunnollisen, tasapainoisen, tavallisen Eetu T:n, etenkin tuleville lapsilleen isäksi, ja romantikko, voimakkaan seksuaalinen tai sitä toivova A:n, jossa ihastuu ensisijaisesti toisen kulttuurin ja uskonnon perinteisiin, kuten mukaan lukien perheen ja suvun merkitykseen (ei A sitä kyllä esiin ole tuonut; missä maassa se perhe, vanhemmat mahdollisine sisaruksineen siis on). A voi tuntua osasta myös pelottavalta eikä siten olisi vaihtoehto laisinkaan ja yhteisen tulevaisuden osalta arvaamattomalta kunnes A saa opintonsa kunnialla valmiiksi, sen ensimmäisen ammatillisen tutkinnon.

Tämä pitää paikkaansa. Tavalliselle miehelle avioon pääsy ja perheen perustaminen on ns. lohdutuspalkinto. Kuinka niin mukamas, kysyt nyt mielessäsi, sillä eikös se aviomies ole laajemman karsinnan läpikäynyt ja valittu monien hyvien ominaisuuksiensa takia?

Annahan kun selitän miehenä kuinka tämä menee. Nuorena naiset haluavat seksuaalisesti niitä top10% miehiä (komea, pitkä, stereotyyppisen maskuliininen käytös), jotka saavat naisten pikkarit kostumaan pelkällä olemuksellaan. Mutta, nämä miehet eivät ole oikein sitoutumishalukkaita ja sitä parasta isämateriaalia naisen tuleville lapsille. Siispä siihen perheen mahdollistamiseen hankitaan se vakaa, rauhallinen ja perusvarma betamies aka insinöörikynäniska. Tämä kyseinen miestyyppi ei todellakaan olisi saanut näiden naisten pikkareita kostumaan pelkällä olemuksellaan, mutta on mitä mainioin mahdollistamaan naiselle sen omistusasunnon, pari mukulaa ja farmariskodan. Nämä betamiehet alkavat tosin nykyään (kiitos netin ja mm. ylilaudan tapaisten foorumeiden) ymmärtää kupletin juonen; he tietävät etteivät ole vaimonsa seksuaalisten halujen ykköskohde, vaan juurikin se lohdutuspalkinto, mistä tämän tarinan aloitinkin. JOKAINEN mies silti haaveilee, että juuri hän olisi se naisensa seksuaalisten halujen ykköskohde, ei vain perheidyllin mahdollistaja.

Miksi kenenkään pitäisi olla "seksuaalisten halujen ykköskohde" ? Lapsellista minusta. En itsekään kuvittele olevani mieheni s h ykköskohde, löytyy hemaisevampiakin, mutta minulle hän on tahdon sanonut niin sitten kohdistaa ne halut vain minuun. Näin aikuiset toimivat.

Typerä tuo "saada pikkarit kostumaan" sanonta, ei päde isoon osaan. Omat pikkarit kostuu vain kun suutelen rakastani, ei kenenkään miehen näkemisestä. Miehillä seisoo kun on kaunis näky, mutta ei kaikki naiset ole kuin miehet. 

Naisen logiikalla ei tietysti ymmärrä miesten maailmaa. Semmosta se on. Suurin osa miehistä puolestaan ymmärtää tasan tarkkaan viestini ydinsanoman. Ylilaudalla eli miesten kansoittamalla ja samalla Suomen suurimmalla keskustelufoorumilla tuo mun kirjoitus saisi valtavan määrän "tää" ääniä.

Ja kyllä, tiedostan myös vallan mainiosti olevani Vauvalla missä suurin osa kävijöistä on naisia. Kikkelis kokkelis vaan.

Vaikutat kovin nuorelta. 

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Itselläni on ollut upeita miehiä, on nykyinenkin, mutta en ole koskaan heistä uneksinut. Seksi on ollut hyvää, välillä loistavaa, mutta mikään ei ole parempaa kuin seksi yksin oman mielikuvitukseni kanssa. 

Te miehet ette ymmärrä koskaan miten monimutkainen naisen seksuaalisuus on. Tai todennäköisesti sinä et ymmärrä ainakaan, kommenteistasi päätellen. 

Mutta älä huoli, elämä opettaa vielä silloinkin kun kuvittelee olevansa kaiken oppinut. 

Vierailija
3677/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Väinön nähtyäni voin välittömästi sanoa, että ei ole ollenkaan sellainen tyyppi, jonka puheille esim. baarissa pyrkisin, ulkonäössä ei mitään minuun vetoavaa, pelkkä pituus ei saa päätäni sekaisin.

Itsellenikään pituus ei aiheuta väristyksiä, pikemminkin pidän siitä että mies on vain vähän itseäni pidempi. 175 -178 cm optimaalisin minule, toki ei ratkaise jos rakastuu eri pituiseen.

Väinön kasvoista kyllä tykkään kovasti, eli ihan vain sen perusteella sanon komeaksi.

Eli pituus ei säväytä, mutta pitäisi kuitenkin olla sua pidempi? Eli se miehen pituus kuitenkin on tärkeää. Semmoset sieltä mammalta sitten.

Jos pituus ei merkkaisi sinulle, niin sitten sanoisit ettei miehen pituudella ole mitään väliä. 

Luepa uudelleen. "Pituus ei aiheuta väristyksiä" ei tarkoita, etteikö pituudella olisi mitään väliä. 

Aivan. Sinulle pituus on merkittävä tekijä miehen valinnassa. Hyvä kun tunnustit.

Tunnustit? Mitä se sinulle kuuluu mitä kukin haluaa kumppaniltaan!? Hyvänen aika sentään. 

Vierailija
3678/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa toisiinsa Eetu2:a ja Ammadia. Saman ikäisiä, ensimmäinen tyypillinen suomalainen mies, toinen tyypillinen ulkomainen mies. Kumpaan suomalaiset naiset ihastuvat; kumpi on jännämies ja kumpi tylsämies?

Ammad oli alussa aika 100%:sesti red flag meille mammoille, ei ihastuttu vaan vihastuttiin. Nyt hän on vähän luopunut machon viitastaan joten siksi annamme vähän anteeksi.

Eetu2 on ihana, ja mitä on silmiini tullut niin täällä on pidetty hänestä <3

Vielä kysyttävää?

Ammad ei alussa saanut sanaa suustaan ja nyt puhuu pitkiä, jopa 'järkeviä' lauseita ja ihan selkeää suomen kieltä. Eli siis jännitti alussa niin paljon, että oli sen takia ihan ummikkona. Ymmärrettävää toki.

Vierailija
3679/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väinö on varmasti monelle naiselle mieleinen. Raamikas ja pitkä mies. Mun mielestäni näyttää kasvoista Jaajon ja Jari Litmasen sekoitukselta. Tuollaiset Petteri Ahomaa -tyypit eivät ole koskaan vedonneet muhun.

Omaan makuuni Väinö on liian honkkeli (pitkä), mutta muuten itse tykkään juuri tuollaisista vaaleista ja sinisilmäisistä komistuksista.

No objektiivisesti katsoen on se nyt ylivoimaisesti komein noista villan miehistä. 

Voi olla samaan aikaan turhan pitkä ja villan komein =)

Vierailija
3680/3723 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No objektiivisesti katsoen on se nyt ylivoimaisesti komein noista villan miehistä. 

Voi olla samaan aikaan turhan pitkä ja villan komein =)

Ja todella tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi