Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3710)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aistin Sofiassa kontrolloivia piirteitä. Hän usein kyselee Henriltä, ja jollakin deiteillä toiseltakin mieheltä, erilaisia kysymyksiä jaa jää odottamaan vastaako Henri "oikein". Yleensä Sofia myös kertoo, oliko vastaus oikea vai väärä. Sen takia Henri on koko ajan varpaillaan eikä uskalla heittäytyä. Jonkun toisen kanssa hän olisi vapautuneempi, hymyilisi enemmän ja uskaltaisi heittää läppää tarvitsematta pelätä, että tulee tuomituksi. Tuosta tulee kipukohta heidän suhteeseensa. En koe, että Henri samalla tavalla testailisi Sofiaa.
Kontrollifriikiltä vaikuttaa. Ja tosi tärkeää, mitä muut ajattelee (mm. mummo), ei osaa heittäytyä tai olla oma itsensä. Flegmatisoi Henryä, oli eloisampi Ellan kanssa.
Asiat ovat hyvin niin kauan kuin kaikki tehdään kuten Sofia haluaa. Sanoi tämän itsekin esittelyssään.
Esittelyssä ei tuota sanonut, vaan mennessään treffeille.
Kävin katsomassa Sofian esittelyn ja täytyy sanoa, että villa ei ole tehnyt hänelle hyvää.
Onko tuo edes sama nainen?
Totta, kaikki ilo elämästä kadonnut...
Eikä ole tv-sarjaesiintyjäksi täysin monotonisine, tasapaksuine puhetyyleineen.
Katsoin videon myös, totta että Sofia on siinä täysin eri kuin villalla. Sama juttu Henrin kohdalla, oli rennompi ja iloisempi Ellan kanssa, ei ilmeetön ja totinen. Vaikuttavatkohan toisiinsa negatiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Voi että, oispa Jenni saanut heti alkuun Väinön parikseen! Mun silmään täydellinen match.
Toivottavasti Väinö karsastaa silti tatuointeja ja kehon tuhoamista. Aineet ovat myrkkyjä keholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, oispa Jenni saanut heti alkuun Väinön parikseen! Mun silmään täydellinen match.
Toivottavasti Väinö karsastaa silti tatuointeja ja kehon tuhoamista. Aineet ovat myrkkyjä keholle.
Ja Väinö haluaa todennäköisesti kestävyysurheilijan näköistä kevytrakenteista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Väinö haluaa todennäköisesti kestävyysurheilijan näköistä kevytrakenteista naista.
Sitten on väärässä paikassa. Eikös niitä ennemminkin olisi sieltä hiihtopiireistä löytynyt.
Voittajat saavat 25.000 e. Miinus verot. Noin kymppitonni per nuppi.
Toivottavasti käyttävät viisaasti. On iso raha nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Voittajat saavat 25.000 e. Miinus verot. Noin kymppitonni per nuppi.
Toivottavasti käyttävät viisaasti. On iso raha nykypäivänä.
Kyllä, nuorelle ihmiselle hyvä raha jos sen sijoittaa viisaasti. Tosin nämä ehkä laittaa sen vaan haisemaan.
Huomenna Danielilla ja Merillä yhteislive TikTokissa. Kertovat mm. sen tärkeimmän.
Missä se kameraryhmä lomailee väliajat sitten. Ai niin, etätöissä, kääntelemässä ja zoomailemassa 24/7.