Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026

Vierailija
24.03.2026 |

En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää? 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5350)

Vierailija
341/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen? 

Koska Henriä alkoi Soffe kiinnostamaan.


Henrihän hipsutteli ja pussaili ensin Ellan kanssa. Sitten tuli Soffe myöhemmin taloon ja he päätyivät pariksi. Ei kestänyt kauaa, kun Henri alkoi hipsutella Soffea vuorostaan. Ellalla varmaan meni fiilikset.

Miten ne päätyi pariksi? Superfanitko laittoi vai miten, mulla mennyt joku jakso välistä.

Joo superfanit valitsi. 

Vierailija
342/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa on aika söpö <3 

Seinään juossut.

Jännä, musta taas villan rumin nainen...miten voi ees olla niin pienet silmät

Ai seinään juossut tarkoitti sulle kaunista?

Roosa on minun silmiin hyväpiirteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen? 

Koska Henriä alkoi Soffe kiinnostamaan.


Henrihän hipsutteli ja pussaili ensin Ellan kanssa. Sitten tuli Soffe myöhemmin taloon ja he päätyivät pariksi. Ei kestänyt kauaa, kun Henri alkoi hipsutella Soffea vuorostaan. Ellalla varmaan meni fiilikset.

Miten ne päätyi pariksi? Superfanitko laittoi vai miten, mulla mennyt joku jakso välistä.

Mitä jos vaikka katsoisit sen jakson nyt?

Vierailija
344/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa on aika söpö <3 

Söpö? mun mielestä rumin noista, kauhee kaksari ja silmiä ei näy

Vierailija
345/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on jotenkin vanhahtavan näkönen..ehkä ne silmät

Vierailija
346/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee ensimmäinen puppeli- ja lespotempparit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
347/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee ensimmäinen puppeli- ja lespotempparit?

Eiköhän nekin ole meneillään "undercover"  tässä silmiemme alla koko ajan... 

Vierailija
348/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tän kauden avainsana TUNNEÄLY?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
349/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kulahtaneinta ikinä on tuo alituinen "ou mai gaad kun meillä on NIIIIIIIIIIIIIIN paljon yhteistä!!!" - kun on juteltu ensimmäiset 5 minuuttia. Hohhoijaa. 

Vierailija
350/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roosa on aika söpö <3 

Söpö? mun mielestä rumin noista, kauhee kaksari ja silmiä ei näy

En myöskään viehäty "itämaisista" piirteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
351/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen? 

Koska Henriä alkoi Soffe kiinnostamaan.


Henrihän hipsutteli ja pussaili ensin Ellan kanssa. Sitten tuli Soffe myöhemmin taloon ja he päätyivät pariksi. Ei kestänyt kauaa, kun Henri alkoi hipsutella Soffea vuorostaan. Ellalla varmaan meni fiilikset.

Miten ne päätyi pariksi? Superfanitko laittoi vai miten, mulla mennyt joku jakso välistä.

Joo superfanit valitsi. 

Eli se tuotantotiimin Marjatta :DDDD

Vierailija
352/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nämä saarelaiset kunnon ruokaa? Vai tuodaanko sinne taas vain jotain pikaruokakasseja? "Kiva" katsoa kuinka alkavat lihoa kuten aiemmilla kausilla on käynyt monelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
353/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nämä saarelaiset kunnon ruokaa? Vai tuodaanko sinne taas vain jotain pikaruokakasseja? "Kiva" katsoa kuinka alkavat lihoa kuten aiemmilla kausilla on käynyt monelle.

Aika passiivista on saarielämä. Uima-allasta kävelevit ympäri epätoivoisina aiemmalla kaudella saadakseen liikuntaa. Alkuun tietty vedetty tiukka dieetti, että näytettäisiin hyvältä, mutta aika äkkiä tulee kilot takaisin korkojen kanssa ja kamerat ovat armottomia.

Vierailija
354/5350 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko kenelläkään muulla korvaan, kun lahtelainen musiikkijamppa rouskutteli muroja (tms.) alkujaksoissa? Oikeasti hyvä, että ainakin pääsevät myös testaamaan miten mahdollinen kumppani syö. Saattaa olla melkoinen turnoff. 

Samoin tuli mieleen Roosan kuorsaus. Varmaan tuolla kaukoidän linttaisella naamarakenteella vähän sama efekti kuin mopsilla, että ilmatiet eivät ole ihan auki ja kuorsausta seuraa...

No mikäpä sinulle ei olisi turn-off. Ei, ketään ei ole pakko sietää, voi jatkaa ihanaa omanapaista elämäänsä täydellisen itsensä kanssa. Minä, NIIn turn-on itselleni, uuh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
355/5350 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein näe tällä hetkellä, kenestä noista nyt villalla olevista voisi aidosti tulla pari, aiemmista pareista suosikkini on Paulus ja Elviira, heillä oli aivan loistava huumori ja molemmat olivat hyvin "normaaleja", koskaan ei tarvinnut mitään yliammuttua esittää, ehkä he siksi ovat edelleenkin yhdessä💞.

Vierailija
356/5350 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikein näe tällä hetkellä, kenestä noista nyt villalla olevista voisi aidosti tulla pari, aiemmista pareista suosikkini on Paulus ja Elviira, heillä oli aivan loistava huumori ja molemmat olivat hyvin "normaaleja", koskaan ei tarvinnut mitään yliammuttua esittää, ehkä he siksi ovat edelleenkin yhdessä💞.

Mutta eiväthän Paulus ja Elviirakaan olleet pari pitkään aikaan, vaan Elviirallakin oli sutinaa pitkään ensin Samun kanssa.

Mitä vain voi tapahtua kun viikot vierii =)

Vierailija
357/5350 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin ohjelmiin pitää aina nykyään castata värisuora? Rupeaa olemaan niin tekemällä tehtyä ja väsähtänyttä. Onko joku must että pitää olla yksi virolainen ja joku hoono soomi -osallistuja porukassa?

Vierailija
358/5350 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nämä saarelaiset kunnon ruokaa? Vai tuodaanko sinne taas vain jotain pikaruokakasseja? "Kiva" katsoa kuinka alkavat lihoa kuten aiemmilla kausilla on käynyt monelle.

En ymmärrä, mikseivät laita itse ruokiaan? Aikaa olisi ja vaikka pareittain tai ryhmissä voisivat laittaa. Siinä olisi ohjelmaa ja tutustuisivat toisiinsa luontevan tekemisen kautta. Reseptikirja keittiöön ja sieltä valitsemaan ja tilaamansa ainekset toimitettais villalle.

Vierailija
359/5350 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuo muhkura Peppiinan otsassa?

Vierailija
360/5350 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut kuinka huonoja ovatkaan Suomi-version musiikit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi