Love Island Suomi 6. kausi OFFICIAL 2026
En malta oottaa että vuoden 2026 kausi alkaa!! Onko kellään tiedossa tarkkaa päivämäärää?
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiinalla on tosi jykevä leuka ja miehekkäät leukapielet. samoin pienet silmät. Miehet ei pidä näitä piirteitä viehättävinä, koska ne muistuttaa liikaa miehen piirteitä. Naisen pieni leuka, isot silmät ja pieni selkeä nenä on haluttavimpia. Tutkimusfaktaa ja evoluutiota.
Hohhoijaa. Ja sinä "valistat" meitä syystä että?
Silmä tottuu tosi nopeasti. Mikä näyttää superkauniilta onkin kohta silmään ihan nätti, ja mikä näyttää oudolta ensin onkin kohta ihan tavallista. Tähän liittyy vielä ihmisen mukavuus vahvasti, eli maailman kaunein ja ikävä luonne = äkkiä ruma, ja toisinpäin.
Ihanat ruskeat silmät Peppiinalla.
En ole lesbo.
Jep! Ja Peppiina on kaunis muutenkin
Hyvin voimakkaasti ulkoneva leveä leuka ei kaunista naista.
Onko meikkivoide, peitevoide, puuteri, highlighter ja contour kevyttä meikkausta jossain paahtavan auringon alla? Sitähän noi tekee aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Henrin ja Ellan välillä meni pieleen?
Koska Henriä alkoi Soffe kiinnostamaan.
Henrihän hipsutteli ja pussaili ensin Ellan kanssa. Sitten tuli Soffe myöhemmin taloon ja he päätyivät pariksi. Ei kestänyt kauaa, kun Henri alkoi hipsutella Soffea vuorostaan. Ellalla varmaan meni fiilikset.
Miten ne päätyi pariksi? Superfanitko laittoi vai miten, mulla mennyt joku jakso välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrihän hipsutteli ja pussaili ensin Ellan kanssa. Sitten tuli Soffe myöhemmin taloon ja he päätyivät pariksi. Ei kestänyt kauaa, kun Henri alkoi hipsutella Soffea vuorostaan. Ellalla varmaan meni fiilikset.Miten ne päätyi pariksi? Superfanitko laittoi vai miten, mulla mennyt joku jakso välistä.
Joo superfanit valitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosa on aika söpö <3
Seinään juossut.
Jännä, musta taas villan rumin nainen...miten voi ees olla niin pienet silmät
Ai seinään juossut tarkoitti sulle kaunista?
Roosa on minun silmiin hyväpiirteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henrihän hipsutteli ja pussaili ensin Ellan kanssa. Sitten tuli Soffe myöhemmin taloon ja he päätyivät pariksi. Ei kestänyt kauaa, kun Henri alkoi hipsutella Soffea vuorostaan. Ellalla varmaan meni fiilikset.Miten ne päätyi pariksi? Superfanitko laittoi vai miten, mulla mennyt joku jakso välistä.
Mitä jos vaikka katsoisit sen jakson nyt?
Vierailija kirjoitti:
Roosa on aika söpö <3
Söpö? mun mielestä rumin noista, kauhee kaksari ja silmiä ei näy
Sofia on jotenkin vanhahtavan näkönen..ehkä ne silmät
Milloin tulee ensimmäinen puppeli- ja lespotempparit?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee ensimmäinen puppeli- ja lespotempparit?
Eiköhän nekin ole meneillään "undercover" tässä silmiemme alla koko ajan...
Oisko tän kauden avainsana TUNNEÄLY?
Ehkä kulahtaneinta ikinä on tuo alituinen "ou mai gaad kun meillä on NIIIIIIIIIIIIIIN paljon yhteistä!!!" - kun on juteltu ensimmäiset 5 minuuttia. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosa on aika söpö <3
Söpö? mun mielestä rumin noista, kauhee kaksari ja silmiä ei näy
En myöskään viehäty "itämaisista" piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo superfanit valitsi.
Eli se tuotantotiimin Marjatta :DDDD
Saako nämä saarelaiset kunnon ruokaa? Vai tuodaanko sinne taas vain jotain pikaruokakasseja? "Kiva" katsoa kuinka alkavat lihoa kuten aiemmilla kausilla on käynyt monelle.
Vierailija kirjoitti:
Saako nämä saarelaiset kunnon ruokaa? Vai tuodaanko sinne taas vain jotain pikaruokakasseja? "Kiva" katsoa kuinka alkavat lihoa kuten aiemmilla kausilla on käynyt monelle.
Aika passiivista on saarielämä. Uima-allasta kävelevit ympäri epätoivoisina aiemmalla kaudella saadakseen liikuntaa. Alkuun tietty vedetty tiukka dieetti, että näytettäisiin hyvältä, mutta aika äkkiä tulee kilot takaisin korkojen kanssa ja kamerat ovat armottomia.
Vierailija kirjoitti:
Ottiko kenelläkään muulla korvaan, kun lahtelainen musiikkijamppa rouskutteli muroja (tms.) alkujaksoissa? Oikeasti hyvä, että ainakin pääsevät myös testaamaan miten mahdollinen kumppani syö. Saattaa olla melkoinen turnoff.
Samoin tuli mieleen Roosan kuorsaus. Varmaan tuolla kaukoidän linttaisella naamarakenteella vähän sama efekti kuin mopsilla, että ilmatiet eivät ole ihan auki ja kuorsausta seuraa...
No mikäpä sinulle ei olisi turn-off. Ei, ketään ei ole pakko sietää, voi jatkaa ihanaa omanapaista elämäänsä täydellisen itsensä kanssa. Minä, NIIn turn-on itselleni, uuh!
En kyllä oikein näe tällä hetkellä, kenestä noista nyt villalla olevista voisi aidosti tulla pari, aiemmista pareista suosikkini on Paulus ja Elviira, heillä oli aivan loistava huumori ja molemmat olivat hyvin "normaaleja", koskaan ei tarvinnut mitään yliammuttua esittää, ehkä he siksi ovat edelleenkin yhdessä💞.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikein näe tällä hetkellä, kenestä noista nyt villalla olevista voisi aidosti tulla pari, aiemmista pareista suosikkini on Paulus ja Elviira, heillä oli aivan loistava huumori ja molemmat olivat hyvin "normaaleja", koskaan ei tarvinnut mitään yliammuttua esittää, ehkä he siksi ovat edelleenkin yhdessä💞.
Mutta eiväthän Paulus ja Elviirakaan olleet pari pitkään aikaan, vaan Elviirallakin oli sutinaa pitkään ensin Samun kanssa.
Mitä vain voi tapahtua kun viikot vierii =)
Samuelista tulee niin homppelivibat. Hän olisi ollut Jeren kanssa varmaan hyvä match.