Lue keskustelun säännöt.
Tuo K-Supermarketissa tarjouksessa oleva Serla hellä-wc-paperi. Onko hyvää?
24.03.2026 |
Kannattaako ostaa? Halvalla ainankin saisi, 16rll/4,99€.
Kommentit (62)
Maistamallahan se selviää
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se kotimainen on yllättävän hyvää. Ostan aina Emboa, mutta sillä kerralla ei ollut ja otin Kotimaista kokeiluun, ihan ok, ajaa asiansa.