Tuo K-Supermarketissa tarjouksessa oleva Serla hellä-wc-paperi. Onko hyvää?
Kannattaako ostaa? Halvalla ainankin saisi, 16rll/4,99€.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä maistanut
Minä olen ja meinaa jäädä kurkkuun kiinni.
On, se ei naarmuta hanuria kovin pahasti.
Ostan aina nimenomaan tuota Serla Hellää. Superpehmeiden vessapapereiden aika on ohi, mutta tuo on ihan riittävän pehmeän tuntuista ja pehmeämpää kuin Lambi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serla-paperia kannattaa ostaa, suomalaista!!
Se keltainen Serla on siitä hyvä ettei oo valkaistua kuten muut. Mut toi toki on valkoinen mut hyväJos on samanlaista karkeaa kuin se keltainen, niin sitten en edes harkitse ostavani. Se keltainen on nimittäin aivan kaameaa. Ap
Lähes yhtä kamalaa tuo on kuin se keltainen. Itse suosin Emboa, nykypapereista se on lähes ainoa, joka ei riko ihoa.
Eipä ollut suurta eroa Emboon. Saatiin näyterulla viimeisen kauppatilauksen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostatte jostain k-marketista? Vessapaperit aina Lidlistä! Kaikkihan sen tietävät.
Niilläkään ei ole ollut myynnissä sitä hyvää paksua laatua vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se keltainen Serla on siitä hyvä ettei oo valkaistua kuten muut. Mut toi toki on valkoinen mut hyväJos on samanlaista karkeaa kuin se keltainen, niin sitten en edes harkitse ostavani. Se keltainen on nimittäin aivan kaameaa. Ap
Lähes yhtä kamalaa tuo on kuin se keltainen. Itse suosin Emboa, nykypapereista se on lähes ainoa, joka ei riko ihoa.
Eipä ollut suurta eroa Emboon. Saatiin näyterulla viimeisen kauppatilauksen mukana.
Embot ja Lambit on menneet laadussa alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kaikki. Ja hinta noussut.
Vierailija kirjoitti:
joo, suolaa ja pippuria, ehkä sipuliakin siihen, joo, muusin kanssa!
Suosittelen tekemään kaksoisleivityksen ja paistamaan voissa. On takuulla hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo 16 rullaa vajaalla vitosella mene vaikka varapersepaperina kun on halpaa kerrankin. Eli normaalisti paketti vajaa 10€.
Vaikeata tuntuu monella olevan tehdä arkisia, jopa uskaliaita päätöksiä arkisten rutiineiden suhteen :)
No mulla on tuskaa käyttää 16 rullaa jos se osoittautuukin huonoksi ostokseksi. Pakko vaan sinnitellä loppuun saakka, kun kerran ostettua tuli.
Ei viitti roskiinkaan heittää. Tai antaa kenellekään tutulle avattua wc-paperipakettia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kaikki. Ja hinta noussut.
Näin on. Aina oon ostanut Lidlistä sitä sinisessä paketissa olevaa wc-paperia. Nyt sekin on muuttunut. Se isommassa rullassa (missä on 250 arkkia) oleva on liian karkeaa ja se tavallisen kokoisessa rullassa oleva on liian pehmeää ja ohutta. Aiemmin oli täydellistä. Ap
Otin 4999€ position, nyt vaan odotellaan milloin raketoi.
Serlan keltainen hupeni ennätysajassa.
S-marketin Kotimaista on pehmyt ja riittoisa.
Vierailija kirjoitti:
On, se ei naarmuta hanuria kovin pahasti.
Toivottavasti ei naarmuta pahasti. Mulla nimittäin on peräpukamia, jotka alkaa helposti vuotamaan verta ja kipeytyy. En halua käyttää sellaista wc-paperia joka aiheuttaa raapimisellaan tätä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvää (ja minulla on vaativa maku.) 😆
Enen vai jälkeen pyyhkimisen?
No REPS
Jotkut kalliimmat vessapaperit on kyllä aivan liian hienoja, ettei niitä halua käyttää, pitäisi olla suunnilleen keskitasoa.
Sitä voisi mainostaa Serlan seitinohuena vessapaperina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minunkaan pukamani eivät kestä kuin Emboa.
Muutenkin: käykää nyt hyvät ihmiset Cittarissa älkääkä jossain k-marketissa!