Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko nainen millainen on ihannemiehesi?

Vierailija
23.03.2026 |

Tyyli? Koulutus... jne. Oko sellaista?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI. Mä kerroin mun siskolle, että mun uusi mies on DI. Toljotti kateellisena ja lopulta naamansa oli punainen kuin tomaatti. Hämmentäviä värejä väreili sen poskissa. Yritti peittää kateuden mikroilmeitä naamallaan. Mutta minä sanoin niistä. Ymmärrätte. Oli pakko sanoa suoraan. Tilanne on nyt tämä. Minä jatkan eteenpäin elämässä. Hän ei. Ei koskaan.

Vierailija
2/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, minulle sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen DI:n vaimo. Halkean tähän täydelliseen ja onnentäyteiseen elämään. DI on luomakunnan kruunu.

Vierailija
4/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Mulla oli pitkä tie ja kipuilin paljon. Lopulta kuitenkin löysin oman aarteen, ihanan DI-miehen jonka kanssa menossa naimisiin

Iso omakotitalo ja iso piha. Hienot kalusteet. Lattiat marmoria. Vesisadesuihkuhana. Täydellistä. Oon niin rakastunut.

Vierailija
5/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi linnakundien suurta suosiota ei selitä mikään...vai?

Vierailija
6/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksi lompakko, pitkä muna, paljon tatuointeja, ei vielä kovin riiippuvainen aineista, ei hakkaa paljoa eikä petä usein.

Vierailija
7/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkamarin poika taas yrittää löytää itsestään jotakin naista kiinnostavaa.

Vierailija
8/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säyseä ja kiltti, rakastaa koiria  eikä piittaa sotkuista, saa kyllä siivota jos haluaa, ajaa autoa, ja kuskaa koiranöyttelyihin, ei soita musiikkia, tai kuuntelee sitä kuulokkeistaan. Tykkää hiljaisuudesta ja antaa mun lukea ja kirjoitella rauhassa, saa olla lukutoukka. Tyytyy perunaan ja makkarakastikkeeseen  viikon jokaisena päivänä  tai laittaa ruokansa itse. Ei juopottele eikä tupakoi. Ulkonäollä, koulutuksella tai puhetaidoilla ei karvan vertaa väliä

Vierailija
9/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ja lukenut, mieluiten pehmeistä ja ihmisläheisistä tieteistä. Käyttäytyy ja kohtelee kauniisti, tunnetaitoinen ja kypsä, ihmisenä asiallinen ja kumppanina ongelmaton.

Vierailija
10/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiat marmoria ja ikkunat lattiaan asti. DI:t ovat miehiä, mutta kullit niillä on - isompia. 🥰

Vierailija
11/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippamiehet ovat kaikkein jännimpiä, sekä myös eniten komeita. Enkä ole muualla tavannut prinssitasoista, kuin dippoina. Muut tavallisia rupuja ovat, DI on miesten aatelia.

Vierailija
12/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen, ystävällinen ja ystävä.

Vierailija
13/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä hetkellä, tässä mielentilassa se olisi vastuuta kaihtamaton, turvallinen ja vakaa mies jonka syli olisi minulle avoin 24/7. (Ja ei, en tarvitse taloudellista tukea, lapsetkin on aikuisia ja omillaan.)

Vierailija
14/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewis Hamilton

Vierailija
15/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu mulukku

Vierailija
16/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säyseä ja kiltti, rakastaa koiria  eikä piittaa sotkuista, saa kyllä siivota jos haluaa, ajaa autoa, ja kuskaa koiranöyttelyihin, ei soita musiikkia, tai kuuntelee sitä kuulokkeistaan. Tykkää hiljaisuudesta ja antaa mun lukea ja kirjoitella rauhassa, saa olla lukutoukka. Tyytyy perunaan ja makkarakastikkeeseen  viikon jokaisena päivänä  tai laittaa ruokansa itse. Ei juopottele eikä tupakoi. Ulkonäollä, koulutuksella tai puhetaidoilla ei karvan vertaa väliä

Tässä nähdään miten päinvastaisia asioita ihmiset etsivät ja ei ole mitään yhtä miestyyppiä, josta naiset viehättyvät. Itselle taas on äärimmäisen tärkeää, että mies rakastaa musiikkia ja lähtee kanssani keikoille ja festareille. Mulle tosi tärkeää, että mies on erittäin siisti ja on kokeellinen erilaisten etnisten ruokien suhteen. Keskustelutaidot ovat yksi tärkeimmistä ominaisuuksista miehelle. Ulkonäön tulee miellyttää omaa silmää, koulutuksella ei ole niin väliä, mutta älykkyydellä on. Tuosta olen samaa mieltä, että ei tupakointia ja alkoholia ainoastaan kohtuudella tai ei ollenkaan.

Vierailija
17/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja paksu kanki. Sori siitä, nysämunat...!

Vierailija
18/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä nörttimies, isokokoinen tai ainakaan ei ruipelo.  Kiltit silmät ja parrakas. Lukee, tykkää olla luonnossa,  nauttii urheilusta. 

Vierailija
19/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, viisas, keskusteluun kykenevä, komea, hyvä vartalo, miehekäs, hyvä luonne, hyvä ammatti eli talous kunnossa, uskollinen, oikeat arvot, ei mt haasteita tai päihteitä. 

Vierailija
20/30 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, hauska, luotettava, tykkää liikkua monipuolisesti kuntoilumielessä. Hänelle on itsestäänselvyys jakaa kotihommat tasan ja osaa laittaa ruokaa ym. Mielellään samantasoinen koulutus kuin itsellä eli ylempi korkeakoulututkinto. Ulkonäkö itseä miellyttävä muttei mikään malli. Tervehenkinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi