Miten te muut naiset pidätte huolta itsestänne?
Tai kuinka hemmottelette itseänne?
Satsaatteko jollain summalla kuukaudessa itseenne säännöllisesti. Mitä se tarkoittaa sinun kohdallasi?
Vinkkejä kaipailisin, kuinka huomioida itseäni enemmin.
Kiitos kaikille vastaajille. :)
Kommentit (80)
Miksi ihmisen pitäisi olla huolissaan itsestään? Ei minulla ole mitään huolta itsestäni, elän ihan normaalia elämää.
Käyn suihkussa, pesen tukan välillä, laitan kosteusvoidetta ja hoitoainetta. Kesäisin lakkaan kynsiä.
Päästäni pidän huolta harrastamalla opiskelua, lähinnä matematiikkaa. Ja saa tästä ehkä taas jonkun tutkinnonkin aikanaan.
Mitä on pitää huolta itsestään? Eräs entinen miesystävä sanoi minulle kerran, että minun pitäisi huolehtia itsestäni paremmin. Viestillä, en ehtinyt kysynyt saman tien tarkennusta niin se jäi ja alkoi vaivata vasta suhteen päätyttyä. Oliko tuo toive meikata enemmän? Käydä kampaajalla? Sheivata kaikki karvat? Pukeutua muodikkaammin? Opiskelin tuolloin eikä ylimääräistä rahaa ollut.
Mielestäni huolehdin itsestäni hyvin kun nukun riittävästi, syön terveellisesti, ulkoilen ja teen asioita joista nautin. Mutta EN VÄRJÄÄ harmaita hiuksia tai ota ripsenpidennyksiä, en käytä huulipunaa, en käy manikyyrissä, en ylipäätään erityisesti kuluta rahaa muotiin tai ulkonäköjuttuihin. Luulenpa että moni kuitenkin tarkoittaa itsestään huolehtimisella juuri noita rahalla saatavia asioita eikä suinkaan mielenrauhaa ja rajoistaan kiinni pitämistä.
Ostan hyväntuoksuisia voiteita, parfyymeja, meikkejä, kauniita vaatteita, käyn kampaajalla, käyn salilla, liikun päivittäin, käyn lähes päivittäin saunassa ja meditoin.
Ei ole huolia, ei tarvitse huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kyllä ole nainen.
Miksi epäilet että en ole? Olen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan hyväntuoksuisia voiteita, parfyymeja, meikkejä, kauniita vaatteita, käyn kampaajalla, käyn salilla, liikun päivittäin, käyn lähes päivittäin saunassa ja meditoin.
Missä välissä ehdit käydä töissä?
Lenkkeily, jooga, sauna, olut palauttavana juomana, näitä esimerkiksi
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kyllä ole nainen.
Mistä näin päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ainakin kiertävät tuollaisen hajupilven kaukaa.
Syön kalaa, omegarasvat tekevät hyvää hiuksille ja aivoille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on pitää huolta itsestään? Eräs entinen miesystävä sanoi minulle kerran, että minun pitäisi huolehtia itsestäni paremmin. Viestillä, en ehtinyt kysynyt saman tien tarkennusta niin se jäi ja alkoi vaivata vasta suhteen päätyttyä. Oliko tuo toive meikata enemmän? Käydä kampaajalla? Sheivata kaikki karvat? Pukeutua muodikkaammin? Opiskelin tuolloin eikä ylimääräistä rahaa ollut.
Mielestäni huolehdin itsestäni hyvin kun nukun riittävästi, syön terveellisesti, ulkoilen ja teen asioita joista nautin. Mutta EN VÄRJÄÄ harmaita hiuksia tai ota ripsenpidennyksiä, en käytä huulipunaa, en käy manikyyrissä, en ylipäätään erityisesti kuluta rahaa muotiin tai ulkonäköjuttuihin. Luulenpa että moni kuitenkin tarkoittaa itsestään huolehtimisella juuri noita rahalla saatavia asioita eikä suinkaan mielenrauhaa ja rajoistaan kiinni pitämistä.
Taidat näyttää nuhjuiselta, sitä se mies tarkoitti. Miehet arvostavat naisia jotka korostavat hyviä puoliaan sekä fyysiesti että henkisesti. Ripsienpidennykset voi unohtaa mutta miksi kaikki muukin ulkonäköön liittyvä on heitetty ns nurkkaan. On normaalia holehtia siististä ulkomuodosta, hiuksista, meikistä ja itselle sopivasta trendikkäästä pukeutumisesta. Nämä antavat kuvan että arvostaa itseään ja kunnioittaa muita. Edellämainitut ovat henkiesti tasapainoisen ihmisen merkkejä.
Minä en "pidä huolta" itsestäni ollenkaan. Käyn suihkussa, kun iho alkaa kutisemaan, pesen pimppini, kun en enää kestä loorani hajua. Miksi muuta tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä ehdit käydä töissä?
Käyn töissä mutta jää minulla aikaa itsellenikin nyt kun lapset ovat muuttaneet kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat näyttää nuhjuiselta, sitä se mies tarkoitti. Miehet arvostavat naisia jotka korostavat hyviä puoliaan sekä fyysiesti että henkisesti. Ripsienpidennykset voi unohtaa mutta miksi kaikki muukin ulkonäköön liittyvä on heitetty ns nurkkaan. On normaalia holehtia siististä ulkomuodosta, hiuksista, meikistä ja itselle sopivasta trendikkäästä pukeutumisesta. Nämä antavat kuvan että arvostaa itseään ja kunnioittaa muita. Edellämainitut ovat henkiesti tasapainoisen ihmisen merkkejä.
Evvk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ainakin kiertävät tuollaisen hajupilven kaukaa.
Se onkin vain ja ainoastaan plussaa.
Rasvaan kasvot ja jalat usein. Se riittää