Miten te muut naiset pidätte huolta itsestänne?
Tai kuinka hemmottelette itseänne?
Satsaatteko jollain summalla kuukaudessa itseenne säännöllisesti. Mitä se tarkoittaa sinun kohdallasi?
Vinkkejä kaipailisin, kuinka huomioida itseäni enemmin.
Kiitos kaikille vastaajille. :)
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeily, jooga, sauna, olut palauttavana juomana, näitä esimerkiksi
Olut turvottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan hyväntuoksuisia voiteita, parfyymeja, meikkejä, kauniita vaatteita, käyn kampaajalla, käyn salilla, liikun päivittäin, käyn lähes päivittäin saunassa ja meditoin.
Miehet ainakin kiertävät tuollaisen hajupilven kaukaa.
No niinkö tekkööö...🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on pitää huolta itsestään? Eräs entinen miesystävä sanoi minulle kerran, että minun pitäisi huolehtia itsestäni paremmin. Viestillä, en ehtinyt kysynyt saman tien tarkennusta niin se jäi ja alkoi vaivata vasta suhteen päätyttyä. Oliko tuo toive meikata enemmän? Käydä kampaajalla? Sheivata kaikki karvat? Pukeutua muodikkaammin? Opiskelin tuolloin eikä ylimääräistä rahaa ollut.
Mielestäni huolehdin itsestäni hyvin kun nukun riittävästi, syön terveellisesti, ulkoilen ja teen asioita joista nautin. Mutta EN VÄRJÄÄ harmaita hiuksia tai ota ripsenpidennyksiä, en käytä huulipunaa, en käy manikyyrissä, en ylipäätään erityisesti kuluta rahaa muotiin tai ulkonäköjuttuihin. Luulenpa että moni kuitenkin tarkoittaa itsestään huolehtimisella juuri noita rahalla saatavia asioita eikä suinkaan mielenrauhaa ja rajoistaan kiinni pitämistä.
Taidat näyttää nuhjuiselta, sitä se mies tarkoitti. Miehet arvostavat naisia jotka korostavat hyviä puoliaan sekä fyysiesti että henkisesti. Ripsienpidennykset voi unohtaa mutta miksi kaikki muukin ulkonäköön liittyvä on heitetty ns nurkkaan. On normaalia holehtia siististä ulkomuodosta, hiuksista, meikistä ja itselle sopivasta trendikkäästä pukeutumisesta. Nämä antavat kuvan että arvostaa itseään ja kunnioittaa muita. Edellämainitut ovat henkiesti tasapainoisen ihmisen merkkejä.
Evvk
Ja sen huomaa katukuvasta. Suomi on täynnä ihmisiä jotka inhoavat itseään ja pyrkivät rumuuteen, surullista.
Sinin viestisi on ruma.
Just suomi-akkojen märinää ettei huolehdi estetiikastaan. Just korkeintaan lenkki ja sauna ::D. Tehkää nyt naamalle jotain, letille ja pukeutukaa kireisiin vaatteisiin edes.
500 kuukaudessa menee kauneudenhoitoon eli hiukset, meikit, kosmetiikka. Lisäksi muutamia hoitoja, joita teen yhteensä 4 kertaa vuodessa hoitolassa, nämä laskettu kuukausimenoon. Laadukkaita tuotteita ja palveluja käytän. Summa kohonnut huomattavasti iän myötä. Eli satsaan, mutten tee mitään ylimääräistä tai turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilemällä, koska rakastan ulkoilua. Puhumalla itselleni kauniisti. Saunomalla, tekemällä kasvonaamioita ja ihania kosteuttavia voiteita. Tuhlaamalla ylimääräiset rahat sellaisiin asioihin, mitä mieli tekee. Valitsemalla seurani hyvin.
Tuo itselle kauniisti puhuminen on todella tärkeää! Kiitos että mainitsit sen.
Juu...pitääpä ruveta höpisemään itselleni... kiiitooosss...😙
Vierailija kirjoitti:
Huolehdin hygieniasta.
Mutta tuossa on ajatusta.....Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia holehtia siististä ulkomuodosta, hiuksista, meikistä ja itselle sopivasta trendikkäästä pukeutumisesta. Nämä antavat kuvan että arvostaa itseään ja kunnioittaa muita. Edellämainitut ovat henkiesti tasapainoisen ihmisen merkkejä.
Kyllä ne on usein merkkejä siitä, että ihminen pyrkii mukautumaan ulkoapäin tuleviin, muitten sanelemiin kriteereihin. Itsestä huolehtiminen ei ole sitä, että meikkaa ja seuraa trendejä.
Harva mainitsee pelkästään meikit. Kyllä niissä vastauksissa on luontoa, unta, ravintoa ym mutta jostain syystä jos lustan jatkona on meikkaaminen tai kampaajat, tulee heti alapeukkuja.
No tuossa kommentissa, johon vastasin, ei ollut luontoa, unta, ravintoa ym. lainkaan mainittu. Kaikki oli pelkkää pintaa; siisti ulkomuoto, hiukset, meikki ja vaatetrendit.
Otin kestoeylinerit ja microblading-kulmat. Käyn salilla ja kävely/hölkkälenkeillä. Pidän ruokapäivää - syön kohtuu vapaasti 9 kk vuodesta ja olen dieetillä 3 kk vuodesta. Käyn kampaajalla, mutta värjäykset teen itse. Juon shampanjaa. Ostan korvakoruja. Vaatteissa olen ekologisemmalla linjalla, ostan uutta kun tarvitsen.
Aivan sama, mikä on aloittajan sukupuoli ja tarkoitus kysymyksen takana. Hyvä ketju silti! Nyt, yli 40-vuotiaana olen alkanut arvostaa entistäkin enemmän iäkkäämpien naisten mielipiteitä ja näkemyksiä elämästä. Itsensä näköisen elämän eläminen on tosi tärkeää, siinä määrin kuin pystyy (melkein kaikilla elämässä on pakollisia hoidettavia asioita). Ainakin mulla tuo ajattelu on auttanut arvostamaan itseäni, en enää yritä miellyttää kaikkia ja toisaalta voin joskus mielessäni pyöritellä silmiäni mutta mukisematta tehdä jonkun homman joka toiselle on kynnyskysymys.
Itsestään on kivempi huolehtia silloin, kun ei ole niin tärkeää tykkäävätkö toiset musta tällaisena vai pitäisikö olla jotenkin toisenlainen. Voi muikistella peilin edessä ja kuvitella olevansa hyvännäköinen, vaikkei oikein kummoinen olisikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyäään pois töistä jos sairastun.
Hyvä kun kerroit. 😂😂😂
Suomi on täynnä ihmisiä jotka inhoavat itseään ja pyrkivät rumuuteen, surullista
Oikeastiko uskot, että joku oikein pyrkisi rumuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Just suomi-akkojen märinää ettei huolehdi estetiikastaan. Just korkeintaan lenkki ja sauna ::D. Tehkää nyt naamalle jotain, letille ja pukeutukaa kireisiin vaatteisiin edes.
Naista nyt 💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia holehtia siististä ulkomuodosta, hiuksista, meikistä ja itselle sopivasta trendikkäästä pukeutumisesta. Nämä antavat kuvan että arvostaa itseään ja kunnioittaa muita. Edellämainitut ovat henkiesti tasapainoisen ihmisen merkkejä.
Kyllä ne on usein merkkejä siitä, että ihminen pyrkii mukautumaan ulkoapäin tuleviin, muitten sanelemiin kriteereihin. Itsestä huolehtiminen ei ole sitä, että meikkaa ja seuraa trendejä.
Harva mainitsee pelkästään meikit. Kyllä niissä vastauksissa on luontoa, unta, ravintoa ym mutta jostain syystä jos lustan jatkona on meikkaaminen tai kampaajat, tulee heti alapeukkuja.
No tuossa kommentissa, johon vastasin, ei ollut luontoa, unta, ravintoa ym. lainkaan mainittu. Kaikki oli pelkkää pintaa; siisti ulkomuoto, hiukset, meikki ja vaatetrendit.
Kyllä raju ihana rakastetun kuuluu tähän listaan. Luonnossakin naidaan ja syödään. Älä hätäile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilemällä, koska rakastan ulkoilua. Puhumalla itselleni kauniisti. Saunomalla, tekemällä kasvonaamioita ja ihania kosteuttavia voiteita. Tuhlaamalla ylimääräiset rahat sellaisiin asioihin, mitä mieli tekee. Valitsemalla seurani hyvin.
Tuo itselle kauniisti puhuminen on todella tärkeää! Kiitos että mainitsit sen.
Juu...pitääpä ruveta höpisemään itselleni... kiiitooosss...😙
Kyllä sisäinen puhe on tärkeää.
Katson peiliin ulos lähtiessäni. Laittaudun. Tykkään olla huoliteltu. Ostan vain luonnonmateriaalista tehtyjä vaatteita vaikka ovatkin paljon kalliimpia.
En päästä helposti ihmisiä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Haluut meidän pukeutuvan kiireisiin vaatteisiin vaikka 3/4 on ylipainoisia?
Noniin, lets go siskot! :D
(Oon siis hoikka ja urheilen mutta tässä eikait kysytty mitä mieltä suomimies on naisten ulkonäöstä. Jostain syystä he kokee, että se mielipide on niin tärkeä että pakko päästä laukomaan).
Vierailija kirjoitti:
Minä en "pidä huolta" itsestäni ollenkaan. Käyn suihkussa, kun iho alkaa kutisemaan, pesen pimppini, kun en enää kestä loorani hajua. Miksi muuta tekisin?
Menet lääkäriin, koska sulla on tulehdus alapäässä. Eikö sen nyt järkikin sano, jos haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluut meidän pukeutuvan kiireisiin vaatteisiin vaikka 3/4 on ylipainoisia?
Noniin, lets go siskot! :D
(Oon siis hoikka ja urheilen mutta tässä eikait kysytty mitä mieltä suomimies on naisten ulkonäöstä. Jostain syystä he kokee, että se mielipide on niin tärkeä että pakko päästä laukomaan).
Arvostelet toisia naisia ja korostat itseäsi, miksi?
Typerästä aloituksesta.