Miksi se on miehelle mahdoton tehtävä avata tili tinderissä ja löytää heti asiallinen nainen, vaikka olis ulkonäkö ja käytös kohdillaan?
Luulisi että naiset olisivat innoissaan löytäessään sellaisen miehen, mutta mitä vielä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mahdoton tehtävä. Mun ei vaan tarvi, koska saan ilmankin.
T.
M jolla ulkonäkö ja käytös kohdallaan
Niin, sehän on se pointti. Että tinderissä naiset ovat täysin harhoissaan. Jopa läskillä yhärillä on varaa käyttäytyä kuin pahimman luokan diiva.
Koska hän ei osaa valita kun näkee siellä niin paljon naisia yhdellä kertaa.
Sinä tai äitisi ette päätä onko ulkonäkösi kunnossa. Naiset sen päättävät. Jos et saa matcheja niin et ole komea kuin omasta mielestäsi.
Asiallinen käytös on ihan oletusarvo eikä mikään bonuspisteiden arvoinen asia.
Ulkonäkösi taso taas ei ole sinun määriteltävissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tai äitisi ette päätä onko ulkonäkösi kunnossa. Naiset sen päättävät. Jos et saa matcheja niin et ole komea kuin omasta mielestäsi.
Mätchejä tulee mutta se naisten käytös. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Niin, sehän on se pointti. Että tinderissä naiset ovat täysin harhoissaan. Jopa läskillä yhärillä on varaa käyttäytyä kuin pahimman luokan diiva.
No onhan hänellä. Ei hänen ole pakko ottaa yhtäkään miestä, joten saa määrittää tasan tarkkaan hintansa ja vaateensa.
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen käytös on ihan oletusarvo eikä mikään bonuspisteiden arvoinen asia.
Ulkonäkösi taso taas ei ole sinun määriteltävissäsi.
Niinpä. Naisille se oletusarvo on se että paskaan käytöksen on oikeus. Oppisitte jotain käytöstapoja.
Löytyykö tinderistä asiallinen nainen jolla on käytös ja ulkonäkö kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mätchejä tulee mutta se naisten käytös. Huh huh
Laasanen: miehen taso on sama kuin sen naisen taso, jolta tämä saa seksiä. Nosta siis omaa tasoasi, jollei saanti miellytä. Mene vaikka kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Sinä et ole hyvä mies, jos nimittelet ihmisiä noin rumasti. Ilkeä luonteesi on syy siihen, että kukaan ei halua seurustella kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Ehkä jollekin myyttiselle 188cm pukumies miljonäärimalli julkkikselle.
Menet paikkaan, jossa on ylitarjontaa miehistä ja sitten valitat, kun naisilla on kehvelisti valinnanvaraa.
Luomakunnan kruunun logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Sinä et ole hyvä mies, jos nimittelet ihmisiä noin rumasti. Ilkeä luonteesi on syy siihen, että kukaan ei halua seurustella kanssasi.
Älä selitä. Mulla on komea tuttu jonka jutut on luokkaa "sarilla oli ihan vitunlöysäpillu". Sanoo tuollaisia naisten kuullen eikä koskaan ole naisista pulaa.
Ihan aidosti ihmettelen että minkalaisia nämä miehet ovat jotka eivät sekuläärillä kentällä saa mistään seuraa, vaikka väittävät olevansa edes etäisesti normaaleja.
Itse olen uskovainen mies, siis aivan hihhuliuskovainen helluntalainen ja keskiarvona n. 4 naista joka kuukausi tekee aloitteen suuntaani ja pyytää treffeille tms. joista kieltäydyn kohteliaasti. Etsin tietysti toista samanlaista uskovaista ikäistäni naista, joten tarjonta luonnollisesti on promillen luokkaa verrattuna sekulääriin pariutumiseen. Lisäksi uskovaisissa piireissä aika vahvasti on vallalla ajatusmalli jossa mies tekee aloitteen, toisin kuin ei uskovaisissa piireissä, joissa ainakin tänä päivänä naiset tuntuvat olevan todella suoran aloitteellisia.
Epäilen todella vahvasti että jotain on todella merkittävästi pielessä, jos kukaan ei koskaan kiinnostu miehestä ja hän ylipäätänsä käy kotinsa ulkopuolella, että tämä edes on mahdollista
T.