Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää työukot likaisissa huomiohaalareissaan lounasravintoloissa

Vierailija
23.03.2026 |

Aina hirveä lauma tulee näitä ukkoja buffet-pöytään. Eikö niitä paskasia haalareita voi jättää sinne työmaakoppiin ja tulla omilla vaatteilla syömään? Käsien peseminen olisi varmaan liikaa vaadittu. 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii käydä lounaalla vähän paremmissa ravintoloissa

Kävisinkin, mutta kela-elättinä ja työtä välttelevänä olen pakotettu ruokailemaan halvemmissä läävissä

Ap

Tuollaiselle moniongelmaiselle kuin siä, suosittelen 1kg:n kaurapakettia, maksaa euron halvimmillaan. Siitä teet IHAN ITSE padallisen puuroa, saat paljon ravintoa, pitkäksi aikaa. Ja jaksat haukkua maata rakentavia ja sinua elättäviä.

Vierailija
82/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalariväkeä enemmän minua ällöttää lounaspaikoissa ne, jotka ottavat ruokaa linjastolta ulkotakit päällä.

Useamman kerran olen nähnyt, kun ulkotakkien hihansuut uivat ruoka-astioissa ja salaattikulhoissa. Hihat kun yleensä on pidemmät ja löysemmät, kuin sisävaatteissa. 

Ja sitten niillä samoilla takeilla käytetään koirat pihalla ja kuuliaisesti nostellaan hihat maata viistäen kakat pikkupussiin. Ja eikun taas lounaspöytään hihoja uittamaan. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nähnyt terveystalolla kun näitä duunareita tulee sinnekkin työvaatteissaan. Hyi että terveydenhuoltoalan tiloihin ei pitäisi päästää tuollaisissa vaatteissa.

Olisivatko työterveys tarkastukseen tai vastaanotolle menossa työaikana?

Vierailija
84/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että on muakin älöttänyt ne hieltä ja paskalta löyhkäävät kelta/oranssimiehet buffeteissa. Sitten jonkun kerran jälkeen tajusin, että eihän mun ole pakko siellä buffeteissa käydä. 

Monihan heistä laittaa kotona jo työvaatteensa, ettei ole edes vaihtovaatteita. Tai sitten vaihtavat takakontista suoraan.. Ettei työmaalla ole välttämättä paikkoja jossa vaihtaa vaatteet. Hyvä jos tarpeilleen pääsevät. 

Ottimillahan niitä ruokia otetaan, ettei mua häiritse käsien pesemättömyys edes. Mutta kun on moneen kertaan nähnyt, kun työvaatteista pelmahtaa jotain pölyä ruokienkin päälle, niin vaihdoin eväisiin.

Eipä siinä mitään, säästyy rahaa. Kerran kuussa työnantaja maksaa ruuan ja silloin on joku kabinetti tai tilaa kokin työpaikalle tekemään sapuskat. 

Vierailija
85/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus nähnyt terveystalolla kun näitä duunareita tulee sinnekkin työvaatteissaan. Hyi että terveydenhuoltoalan tiloihin ei pitäisi päästää tuollaisissa vaatteissa.

Onko ne vaatteet liimattu kiinni, jos ei terveystarkastukseenkaan saa pois otettua. Ällöttäviähän ne on.

Vierailija
86/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että juuri niitten haalariäijien ansiossa sekin lounaspaikka on olemassa. Jos menisivät riisumaan paskaisia haalareitaan työmaakoppiin, luultavasti myös söisivät eväät siellä.

Heillä on varaa maksaa ravintolalounaasta paremmin kuin monilla siistiä sisätyötä tekevillä.

Vierailija
87/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puolueita rakennuksilla työskentelevät äänestävät?

Vierailija
88/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kannattaa mennä syömään itsekin missä nämä työukot käy, hinta-laatu kohdillaan. Kahville mennään sinne missä on rekkoja parkissa ei sinne missä ei ole. Teille jotka sonnitte hunajaa on paikkoja, joissa oli n hintaa muttei laatua, eli mene sinne missä jakkupuvut kokoontuu 

Vierailija
89/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työukot ällöttää.

T. Pers-Kok

Olet sairas. Sinulla nayttaa olevan punikkipuolueen jasenkirja ja aidinmaidossa kiskottua punakaunaa loputtomiin. Fixaatiosi on saavuttanut sairauden asteen ja se ilmeisesti haittaa jo normaalia elamaasi. Hakeudu terapiaan. Kay psykiatrilla. Revi jasenkirjasi ja muista ilmoittaa puoluetoimistoon, etta eroat jasenyydesta. Ala katoa elamaa avoimin silmin.Vapauta itsesi fixaation vankilasta.

Olen samaa mieltä . Tämä persuja ja "kokkareita" maanisesti päivittäin haukkuvaja  maalittava ihminen on mielisairas. 

Jos Sanoma tai viranomasiset ei kykene häntä täältä korjaamaan hoitolaitokseen, niin annetaan me sille palautetta. 

Hiljaisuus on kiusaamisen hyväksymistä!

Vierailija
90/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit ovat moukkia, vassareita ja köyhälitössä on syöpäläisiäkin. Työläisillä pitäisi olla omat syöttölät tai eväspakko. Mieluimmin ei ruokataukoja ollenkaan. Duunarin syödessä tuottavuus vähenee ja Suomi on saatava nousuun ! Ja pensan hinta alas !

Vierailija
91/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne vaatteet liimattu kiinni, jos ei terveystarkastukseenkaan saa pois otettua. Ällöttäviähän ne on.

No olen mennyt itsekkin tuonne työvaatteissa. Mitä sitte? Ne vaatteet joutuu joskus myös riisuun siellä lääkärissä.

Vierailija
92/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna työihmisillä rauhassa syödää. Nälkä on niilläkin. Jossakin on syötävä. Ei puolessa tunnissa ehdi vaatteitä vaihtamaan. Vähä liikaa pyydetty. Jos et siedä tavallisia työtä tekeviä ihmisiä, etsi sopivampi paikka. Niiden raksamiesten rakentamissa asunnoissa kelpaa ap- lla asua? Tämä ei häiritse?

Vierailija
93/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet duunarien buffettiin? Ainakin meillä on työväenluokalle ja akateemisille ihan omat lounasravintolansa ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
94/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä pyörii aamupala-buffassa neljän tähden hotellissakin. Tosi ällöttävää juuri niissä paskasissa haalareissa. Itse olet kuitenkin maksanut pari sataa yöstä, niin jotain rotia. Ennen vanhaan niissä oli lähinnä bisnesmiehiä puvut päällä, mutta nykyään työnantajilla on näköjään varaa laittaa työmiehetkin hienoihin hotelleihin. Näiltä vaan puuttuu ne käytöstavat.

Vierailija
95/95 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä pyörii aamupala-buffassa neljän tähden hotellissakin. Tosi ällöttävää juuri niissä paskasissa haalareissa. Itse olet kuitenkin maksanut pari sataa yöstä, niin jotain rotia. Ennen vanhaan niissä oli lähinnä bisnesmiehiä puvut päällä, mutta nykyään työnantajilla on näköjään varaa laittaa työmiehetkin hienoihin hotelleihin. Näiltä vaan puuttuu ne käytöstavat.

Ei ne välttämättä siinä hotellissa ole asuneet, vaan työmaa on siinä vieressä ja hotellilla on hyvät aamiaiset. Miten tuollainenkin voi ärsyttää, itse en ainakaan kyttää mitä ympärillä ruokailevilla on päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi