Miksi jotkut kyselee täällä asioista, jotka voisivat itse hakea Googlesta??!
Ärsyttävää! Sitten joku muu hakee sen hänelle googlesta kun kysymykset on sellaisia, ettei niihin kukaan osaa suoralta kädeltä vastata. Onko teillä useinkin tapana pistää muut asialle??
Kommentit (9)
Saatan usein jonkun asian kysyä soittamalla systeriltä vaikka helpommin saisi asian selvyyden googlaamalla.
Hellittäkää hieman. Vai onko se niin että kotona pitää olla kiltti ja huomaavainen, sitten netissä saa " antaa palaa" .
No eipä tule monelle suoralta kädeltä kattaavaa vastausta, joten hän googlaa sen ja välittää tiedon kysyjälle... kun kysyjä voisi ITSEKIN googlata!
ap
googlesta löytyy faktatietoa, täällä jaetaan kokemuksia asioista. Ja miksi muuten avaatte niitä aloituksia, joissa kysytään jotain sellaista, mihin vastauksen saisi googlesta, eikö ole muuta tekemistä vai häiritseekö se jotenkin?
ai sä oot-no voi harmi,yritä saada elämäs kuntoon,ja kato hankit sen koulutuksen ekaks,niin ei tartte käydä sielä alkossa viikottain,koska ne sossunrahat on muuhun kun viinaan-sit meet töihin
Onpas monella mammalla pipo kireällä.
tai kysytään mikä on Malagan keskilämpötila heinäkuussa. Jee jee.
Kyseessä täytyy olla harvinaisen laiska homo sapiens alalaji (sen verran optimistinen kuitenkin olen, ettei tyhmyydestä liene kysymys?)
Sain vihaisia vastauksia siitä, miten asia ei minulle kuulu pätkääkään tai jos se häiritsee niin älä tule tänne ym. paskaa :)
En siis sinulle vastaa samoin, vaan ihmettelen sitä kanssasi...