Miten löytää nainen, joka haluaa mieluummin huolehtia miehestään kuin olla miehensä huolehdittavana?
Ja huom. en tarkoita nyt rahaa enkä taloudellista huolehtimista. Minulla on hyvä ammatti ja hyvä palkka, pystyn maksamaan kaikki kuluni ja säästöönkin jää hyvin rahaa. Vaan tarkoitan sellaista huolehtimista, että nainen kysyisi päivittäin miten päivä mennyt, keittäisi usein aamukahvit, auttaisi jos on vaikeaa, huolehtisi että pääsen turvallisesti kotiin jos joudun olemaan myöhään töissä, korjaisi oma-aloitteisesti kotona ilmenevät pikkuviat kuten ompelisi vaikka rikkoutuneen paidan napin, kävisi kaupasta ruokaa ja lääkkeitä jos nainen on sairaana, kuskaisi pyytämättä lääkäriin.
Olen kohdannut vain naisia, jotka toivovat tällaista mieheltä, mutta eivät ole innostuneita tarjoamaan samaa takaisin. Olen kyllä itse valmis tarjoamaan vastaavaa naiselle, eli tasapuolisesti menisi nämä. Mutta en löydä sellaista naista, jolla olisi luonnostaan halu pitää huolta miehestään. Niitä löytyy, jotka ovat etäisen itsenäisiä, eli huolehtivat vain itsestään ja siinä se. Sitten löytyy paljon niitä, jotka kaipaavat huolenpitoa mieheltään, mutta tällaiseen epätasapuoliseen huolehtijan pestiin en suostu, en kaipaa huoltajaksi kenellekään aikuiselle naiselle. Joten vinkatkaa.
Mitä nainen saisi sinusta?