Mette-Marit happiviiksissä kävelyllä
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin mukaan MM:llä ei ole mitään hätää. Oslon Rigshospitaletin keuhkosairauksien ylilääkäri Are Martin Holmin, joka siis vastaa prinsessan hoidosta, kertoi taannoin, että prinsessan keuhkofibroosi on pahentunut mutta on liian aikaista sanoa tarvitaanko kehkosiirtoa. Tilannetta toki seurataan, mutta voi mennä vuosia ennen kuin asia on ajankohtainen. Eli missään leikkausjonossa MM ei ole, vaikka antaa itse ymmärtää että se on menoa nyt. Ikävintä kun antaa vanhojen appivanhempien raataa, tämä se vain välttelee työntekoa minkä pystyy
Toinen ääni kellossa perjantaina 5.6.2026, kun pääsi siirtojonoon.
Pikkasen päälle kaks kuukautta. Se o Mette-Maritilla menoo nyt. Vai onko?
15.6. on Se Päivä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä MMhän asui toisen miehen kanssa, ja sitten yhden yön suhteesta Mariuksen isään tuli raskaaksi. Ja oli tunnettu Oslon huume- ja bilepiireissä. Jollakin on tästä vielä alastinkuviakin kassakaapissa. Uhkasi myydä ne jollekin kohulehdelle, mutta varmaan rahalla ja uhkailulla vaiennettiin.
Kulki tiskijukasta toiseen. Varmaan nappasi Haakonin seksin avulla ja sopivasti oli osoittautunut lisääntymiskykyiseksi, eipä ole ensimmäinen tyttö.
Marius pääsee vapaaksi (liittypä asiaa tai ei), < www.vg.no/nyheter/i/9p6pXd/ber-om-aa-loeslates-skulle-gjerne-sluppet-de… > (8.6.2026).
Kunnon mafiameininkiä. Johan ilmestyy happiviiksee, kun tarvis vastata tekemisiinsä. Säääliä kansalta hienovarasesti heruttaen. Poikakin pääsee äitylin sylkkyyn sopivasti. Saa monta kärpästä samalla iskulla. Vaikka "kuolisikin" .. katoaa sopivasti julkisuudesta saaden miljoonat seuraamaan hautajaisnäytelmää. Ja, jos joku elinsiirto tarvii tehdä oli miten oli. Näähän saa niitä mistä vaan ja kuinka monta vaan. Jokku hullut antaa omansa vaikka ilman ja vaikka kuolisi, jotta Mettelörffit saa elää ja antaja jää pierunhajuksi tuuleen. Tosin nää ottaa yksityis sairaaloissa omilla saarilaan ja tunneleissaan sen mitä haluaa ja keltä haluaa. Välittämättä v... kaan mistään.
Hyvähän se on, että edes lisähapen kanssa pystyy liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Marius pääsee vapaaksi (liittypä asiaa tai ei), < www.vg.no/nyheter/i/9p6pXd/ber-om-aa-loeslates-skulle-gjerne-sluppet-de… > (8.6.2026).
Ei päässyt/kään < www.vg.no/nyheter/i/oE7wnV/lagmannsretten-vil-ikke-loeslate-marius-borg… > (10.6.2026).
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Mette pitää Haakonia pihdeissään?
Hyvä kysymys. Uhannut paljastaa jotain miehensä historiasta? Eiköhän siihenkin liity vähintään sitä samaa kokaiinin ja muiden huumeiden käyttöä, mitä Metenkin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Norjan kuningashuone loppua, kun kuningas Harald kuolee. Säälittää Sonja ja Harald, joutuvat vanhoilla päivillään kokemaan tälläistä.
Syytä olisi loppuikin, sen verran sekopäistä jälkikasvua on tyrkyllä seuraajiksi.
Kyllä se Epstein kohu kävi varmaan päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton roisto kerää säälipisteitä.
Keräsikö Catherine syövällään saisairaalassa kuukukausia että hovin kuhujut jäisi varjoon ???????
Catherine ei ole ryvettynyt epämääräisessä seurassa eikä ole käyttäynyt huonosti nuorempanakaan , ainakaan ei ole tullut julki . Eihän näistä kahdesta voi edes puhua samana päivänä , Catherine vaikuttaa pyhimykseltä jos tuohon M vertaa .
Prinssi halusi jännänaisen, prinssi sai sellaisen. Tausta ja geeniperimä tällä niin vahva, että veri veti sinne pimeälle puolelle, eli Epsteiniin. Sehän muistuttaa jopa ulkonäöltään sen Magnukden isää.
Meten omin sanoin Epst. alkoi "kutitella hänen aivojaan".
Tämähän viestitteli Epsteinille, miten kunikaallinen elämä on niin boring, ja miten kunikaslliset häät, joissa hän oli, olivat niin boring, ja miten hän ei saa käyttää aivojaan.....joita tällä ei edes ole.
Juurikin näin. Kiinnostavampaa kysellä flirttaillen vierailta kullanmuruksi kutsumiltaan miehiltä mielipidettä siihen, että on ehdottanut poikansa taustakuvaksi alastomia naisia.
Kate oli yhtä kova juhliin kuin Harrykin .
Känni kuvia taksin takapenkiltä on julkaistu . Mutta häntä suojellaan ettei paljasteta liikoja . Se kuuluu
Tuohon tulevan Kuninkatar puolison etuohin
Katen Setälä on sitten kunnostautunut tuolla saralla . Viinaa ym
Hakkasi vaimoaan ja sai rikos tuomion viettänyt rajua elämää
Mutta Katen pitihän tähtäsi tyttärille rikkaat naima kaupat Britti Monarkia on vaativa . Vanhanaikaisia
Mutta jos Camillassa tuli kuningatar niin onko sillä enään väliä kuka sinne pääsee
Kate han ei ollut neitsyt . Mikä sekin oli uutta
Näköjään jokainen aloitus keuhkosiirrosta keskusteluineen poistetaan, < https://yle.fi/a/74-20232141 >, aivan kuin olisi epäasiallista arvioida sitä nopeutta, jolla sopivat keuhkot tulivat tarjolle, tavallista paljon nopeammin.
Jos todella olisi vain vuosi elinaikaa ja jonossa, niin ei niitä sopivia keuhkoja noin vain löydy edes. Tosin prinsessoille niitä saattaa löytyä nopeastikin keinoin moninaisin.
Tämä "paheneminen" sattui nyt vaan niin sopivasti, kun tuoreet kohutkin.