Mette-Marit happiviiksissä kävelyllä
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton roisto kerää säälipisteitä.
Keräsikö Catherine syövällään saisairaalassa kuukukausia että hovin kuhujut jäisi varjoon ???????
Onpa yllätys että Catherinehullu iskeytyi tähänkin ketjuun.
Niin Adrev on monirikollinen. Mette ei ole tehty rikosta.
Juuri näin. Mette ei ole rikollinen.
Rikostutkinta on meneillään ja Norjan turvallisuuspoliisi ja muut rikospoliisit tutkivat Mette-Maritin yhteyksiä ja tekemisiä (lapsiin kohdistuneista rikoksista tuomitun) pedo-Epsteinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisivät Metten jo rauhaan. Mette on vakavasti sairas. Kuolee ilman keuhkojensiirtoa. Iso ja vaarallinen leikkaus edessä jos sopivat keuhkot löytyvät.
Eiköhän kruununprinsessalle sellaiset löydy. Kummasti on nyt julkisuudessa ihan happilaittren kanssa, kun aiemmin varjeltiin tämän sairautta.
Niin oli harkittu ja harjoiteltu tämän tv- esiintyminen, olo viestinnän ammattilaisen kanssa käyty läpi. Tekoitkut ja kaikki, ja minulla kiinnitti huomiota, miten korostetusti katsoi vasemmalle, eli " muistelee, ei valehtele", selvästi harjoiteltu, ja miten ukkonsa oli lapsena vieressä, kuten statistina- tuli mieleen se toinen kuninkaallinen kohupari, missä mies on myös prinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
julkisuus temppu keräten säälipisteitä .Ei uppoa.
Juuri näin.
Hovi on sanonut, että terveys romahti viime vuonna mutta Mette-Marit ei kuitenkaan ole keuhkosiirtolistalla. No, eikö pitäisi olla, jos ei enää kävelläkään ulkona voi paitsi happiviiksissä?
Nyt ei kaikki täsmää. Tämä "säälikää minua, olen manipuloitu Epsteinin uhri eikä enää hengityskään kulje" on kyllä sen verran läpinäkyvää, että ei tule kauppoja. Manipulaatiota harrastaa Mette-Marit ihan itse.
Röökimuija sai sitten keuhkofibroosin. Yksi aihe mistä kävi sähköpostikeskustelua tämän miljardööripoikaystävänsä kanssa oli tupakointi.
Mutta tuleva kuningatar saa varmasti parasta mahdollista hoitoa. Eri asia olisi ollut narkkari- yh- keikkatarjoilijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräsikö Catherine syövällään saisairaalassa kuukukausia että hovin kuhujut jäisi varjoon ???????
Onpa yllätys että Catherinehullu iskeytyi tähänkin ketjuun.
Niin Adrev on monirikollinen. Mette ei ole tehty rikosta.
Juuri näin. Mette ei ole rikollinen.
Rikostutkinta on meneillään ja Norjan turvallisuuspoliisi ja muut rikospoliisit tutkivat Mette-Maritin yhteyksiä ja tekemisiä (lapsiin kohdistuneista rikoksista tuomitun) pedo-Epsteinin kanssa.
Ja on hän ja poikansa vaarantanut kuningasperheen ja Norjan turvallisuuden. Asiasta heitä varoitettu, ja kuningasta myös, mutta Haakon on lapanen ja muijansa tosdun alla, joten akka on saanut tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine ei ole ryvettynyt epämääräisessä seurassa eikä ole käyttäynyt huonosti nuorempanakaan , ainakaan ei ole tullut julki . Eihän näistä kahdesta voi edes puhua samana päivänä , Catherine vaikuttaa pyhimykseltä jos tuohon M vertaa .
Prinssi halusi jännänaisen, prinssi sai sellaisen. Tausta ja geeniperimä tällä niin vahva, että veri veti sinne pimeälle puolelle, eli Epsteiniin. Sehän muistuttaa jopa ulkonäöltään sen Magnukden isää.
Ihmeiden aika ei ole ohi, krooninen lorvikatarri on hellittänyt ja happilaite heitetty mutkaan ja lähdetty Belgian kuningasparia vastaan ykköset yllä. Mediakonsulttia on vissiin vaihdettu ja saatu uusia kuvia lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catherine ei ole ryvettynyt epämääräisessä seurassa eikä ole käyttäynyt huonosti nuorempanakaan , ainakaan ei ole tullut julki . Eihän näistä kahdesta voi edes puhua samana päivänä , Catherine vaikuttaa pyhimykseltä jos tuohon M vertaa .
Prinssi halusi jännänaisen, prinssi sai sellaisen. Tausta ja geeniperimä tällä niin vahva, että veri veti sinne pimeälle puolelle, eli Epsteiniin. Sehän muistuttaa jopa ulkonäöltään sen Magnukden isää.
No ei kyllä muistuta. Mette-Maritista en tiedä, mutta Magnuksen isällä oli ainakin jokin tuomio. Joten ehkä sieltä (myös) tuo malli. Mutta tietysti varmaan myös noista kuninkaallisista kuvioista, joissa alaikäisten tyttöjen seks. hyväksikäyttö näyttää olevan ihan OK.
Mettemaarit pitäisi jo jättää rauhaan ja antaa armoa. Vakavasti sairas ihminen ja esikoispoikakin tehnyt kolttosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Hovi on sanonut, että terveys romahti viime vuonna mutta Mette-Marit ei kuitenkaan ole keuhkosiirtolistalla. No, eikö pitäisi olla, jos ei enää kävelläkään ulkona voi paitsi happiviiksissä?
Nyt ei kaikki täsmää. Tämä "säälikää minua, olen manipuloitu Epsteinin uhri eikä enää hengityskään kulje" on kyllä sen verran läpinäkyvää, että ei tule kauppoja. Manipulaatiota harrastaa Mette-Marit ihan itse.
Röökimuija sai sitten keuhkofibroosin. Yksi aihe mistä kävi sähköpostikeskustelua tämän miljardööripoikaystävänsä kanssa oli tupakointi.
Mutta tuleva kuningatar saa varmasti parasta mahdollista hoitoa. Eri asia olisi ollut narkkari- yh- keikkatarjoilijalla.
In an article published last year, iNyheter writes that the lung disease Mette-Marit suffers from can be linked to cocaine use.
ChatGPT :n mukaan keuhkofibroosi voi joskus johtua kokaiinin käytöstä.
"Kokaiini voi vahingoittaa keuhkoja monella tavalla, mukaan lukien tulehduksen ja arpeutumisen aiheuttaminen keuhkokudoksessa, mikä voi ajan myötä johtaa keuhkofibroosiin. Kun kokaiinia hengitetään, se voi ärsyttää keuhkoja ja laukaista tulehdusreaktion, joka voi ajan myötä johtaa fibroottisiin muutoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, sairastapa itse keuhkofibroosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haakon on valinnut kantaa vaimonsa happilaitetta pariterapeutti mukanaan. Eiköhän tuo ole keskarinnäyttö Norjan kansalle ja seksuaalirikollisten uhreille.
Joo, olisihan se tosi paljon hienompaa ja arvokkaampaa, jos tuleva kuningas hylkäisi sairaan vaimonsa. Vai olisiko?
Ei se sairaus Mettestä mitään pyhimystä tee. Sairaankin saa jättää, jos hän toimii väärin. Tuskin Mette kuitenkaan heitteille jää.
No aika omituista elämänkumppanuutta teillä, jos heti jätetään kun toinen on "toiminut väärin".
Eihän tuo Mette Maritin touhu päivänvaloa kestä, mutta en minä ainakaan jättäisi kumppaniani jos hän olisi joskus viestitellyt "kaikkien kaverin" rikollisen kanssa, tai hänellä olisi rikollinen lapsi.
VG:n mukaan dokumenteista selviää, että Epstein järjesti lukuisia palveluita Mette-Maritille hänen vierailunsa aikana. Lehti on tiedustellut, että pitääkö se paikkansa, että Epstein auttoi kruununprinsessaa hampaidenvalkaisuajan varaamisessa.
Epstein suositteli hammaslääkäriä, mutta hampaidenvalkaisu ei ollut osa hoitoa, Varpe sanoi.
Hovi ei vastannut kysymykseen, kuka maksoi hammashoidon. Dokumentit osoittavat myös, että Epsteinin autonkuljettaja haki Mette-Maritin lentokentältä. Sekin on käynyt ilmi, että Epsteinin kampaaja kutsuttiin leikkaamaan Mette-Maritin hiukset Floridan-asunnolle.
Hovi ei ole vastannut kysymyksiin, kuka maksoi kuljetuksen ja kampaajan kulut.
Dokumenttien mukaan Epstein suunnitteli ostosreissua prinsessa Metten ja entisen ruotsalaisen tyttöystävänsä Eva Andersson-Dubinin kanssa 27. maaliskuuta 2013. Tilitietojen mukaan Epstein maksoi vielä samana päivänä 3950 dollaria Bergdorf Goodman -tavaratalolle.
Miten tämä kävely ja kuva vaikuttavat elämääsi, ap?
Mä en vaan käsitä miksi Mette ei ole itse voinut maksaa hammashoitoa tai kampaajaa? Käsittämätöntä miten ihmisen maalaisjärki voi kadota kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan käsitä miksi Mette ei ole itse voinut maksaa hammashoitoa tai kampaajaa? Käsittämätöntä miten ihmisen maalaisjärki voi kadota kokonaan.
Yleensä erilaiset assistentit huolehtivat näistä asioista kruunupäiden puolesta, ihan vain siitä syystä ettei vahingossakaan mene tieto juorulehdille. Jos itse olisin kuninkaallinen ja tutun yksityissaarella, niin ajattelisin että siellä nimenomaan olisi mahdollisuus käydä kampaajalla ja hammaslääkärillä ilman julkisuutta. F
Kun saaren ekat kuvat tulivat julkisuuteen, moni mietti että mitä pervoa siellä hammaslääkärin tuolissa oli tehty. No ilmeisesti hoidettu hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisivät Metten jo rauhaan. Mette on vakavasti sairas. Kuolee ilman keuhkojensiirtoa. Iso ja vaarallinen leikkaus edessä jos sopivat keuhkot löytyvät.
Eiköhän kruununprinsessalle sellaiset löydy. Kummasti on nyt julkisuudessa ihan happilaittren kanssa, kun aiemmin varjeltiin tämän sairautta.
Niin oli harkittu ja harjoiteltu tämän tv- esiintyminen, olo viestinnän ammattilaisen kanssa käyty läpi. Tekoitkut ja kaikki, ja minulla kiinnitti huomiota, miten korostetusti katsoi vasemmalle, eli " muistelee, ei valehtele", selvästi harjoiteltu, ja miten ukkonsa oli lapsena vieressä, kuten statistina- tuli mieleen se toinen kuninkaallinen kohupari, missä mies on myös prinssi.
Juu, kyllä tuo ajoitus haiskahtaa. Kummasti pari viikkoa Epstein-kohun ryöpsähtämisen jälkeen kaivetaan ekaa kertaa julkisuuteen happiletkut, vaikka uskonkin hänen sairautensa olevan todellista.
Missä happipullo vai oliko vaan valeviikset.
Saa kai sitä nyt happihyppelyllä käydä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä muistuta. Mette-Maritista en tiedä, mutta Magnuksen isällä oli ainakin jokin tuomio. Joten ehkä sieltä (myös) tuo malli. Mutta tietysti varmaan myös noista kuninkaallisista kuvioista, joissa alaikäisten tyttöjen seks. hyväksikäyttö näyttää olevan ihan OK.
Magnuksen isällä Haakonilla ei tiettävästi ole mitään tuomioita.
Kuninkaalliset on kaikki tarpeetonta ryönää ja iilimatoja veronmaksajan kukkarolla.