Ajattelin aloittaa sisustussuunnittelun konsultoinnin online-palveluna. Mitä mieltä ideastani?
Olen intohimoinen sisutuksen ja antiikin harrastaja ja minulla on usean kymmenen vuoden kokemus lukuisten omien projektien suunnittelusta ja toteuttamisesta.
Ideani on tarjota helposti lähestyttävää sisustusneuvontaa etänä. Lähtökohta olisi yksittäisten sisustamiseen liittyvien pulmien ratkaiseminen, esinehankintojen kuratoiminen ja väri-sekä materiaalivalinnoissa avustaminen. Ei siis mitään arkkitehdin töitä tai remonttisuunnittelua. Ne eivat minua kiinnosta. Vähän kuin shoippailuavustaja tai pukeutumis neuvoja.
Kartoitan tässä yleisön kiinnostusta en tarjoa tässä palveluja.
Miten on, näettekö tässä bisnesideaa? Konsultaatiopalkkioksi ajattelin 150-200 € ja isommat projektit tuntiveloituksena 50€ tunti.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon ettei sulla ole koulutusta eikä nimeä, pyydät hitosti liikaa. Nuo ovat huippuammattilaisen hintoja, sellaisten joilla on myös referenssejä.
Ok. Minulla ei ole käsitystä mistään hinnoista : ) Täytyy miettiä tuota.
Referenssejä löytyy n 30 vuoden ajalta itselle ja sukulaisille tehdyistä töistä, kaikki hyvin dokumentoitu. Mutta joo, jostain on aloitettava nimenkin luominen.
Suunnittelijan koulutusta ei tietenkään ole, mutta olen kyllä varsin perehtynyt alaan erityisesti antiikkiesineisiin ja historiallisiin tyyleihin.
Ap
No käy ainakin jollain lyhytkursseilla joltain luotettavalta taholta.
Olen joskus jotain online-koulutuksia tutkinut sillä silmällä, mutta ne eivät kyllä vakuuttaneet.
Ap
Idea on hyvä, mutta ajankohta väärä (porukat eivät vaan just nyt kuluta .... :( )
Stadista/Uudeltamaalta ilmeisesti? (meinaan, et täällä periferiassa .... "turhaa, aivan turhaa".