Ei vain ees pitkä kivan näköinen mies kelpaa naisille
Juu olen yrittänyt ihan tavallisia naisia. Saada treffeille tavata. Ghostaavat eivät halua tavata. Tällästä se on nykyää. Olen vihainen masentaa ja turhauttaa
Kommentit (799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äsken katsoin omaa profiilikuvaani onpas ihan hyvältä näyttävä mies ja hyvä kuva mut en vaa tajua naisia
Ehkä ne ovat liian tasokkait anaisia mitä etsin ja kauniita, ehkä se on juuri näin
Miten 80 kg pyöreä nainen voi olla tasokas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äsken katsoin omaa profiilikuvaani onpas ihan hyvältä näyttävä mies ja hyvä kuva mut en vaa tajua naisia
Ehkä ne ovat liian tasokkait anaisia mitä etsin ja kauniita, ehkä se on juuri näin
Miten 80 kg pyöreä nainen voi olla tasokas?
Minä olen 80kg, pitkä, nätti punatukkainen nainen. 28v neitsyt. Omistustalo ja hyvä työ. Sinkkuna koska en ole kohdannut vielä sitä Elämäni Rakkautta.
Olenko AP:n mielestä alhaista tasoa?
No, tän jälkeen Allun on aivan turha narista ikinä koskaan, miten naisista on tullut niin nirsoja. Tai miten ei pitkä ja komea mies kelpaa.
Jatkossa pidät Allu suusi visusti kiinni. Nyt ei ole vara rutista enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mene käytöstapakouluun opettelemaan sosiaalisia taitoja.
Ei Allua kiinnosta yhtään minkään asian opettelu. Katsos kun "onks muka naisetkaa kaikki täydellisii ei oo ja mä oon komee ja pitkä. Nih!"
Oletko sovinistinen? Ajatteletko, että voit määrätä, missä toisen ihmisen paikka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene käytöstapakouluun opettelemaan sosiaalisia taitoja.
Ei Allua kiinnosta yhtään minkään asian opettelu. Katsos kun "onks muka naisetkaa kaikki täydellisii ei oo ja mä oon komee ja pitkä. Nih!"
Allu on liian tyhmä tajutakseen, ettei nykyisellä käytöksellään ja olemuksellaan yksinkertaisesti vain irtoa.
Ja mitäänhän ei voi tehdä itseään muuttaakseen, koska "ei vaan kiinnosta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, treffit menivät siis perseelleen, joten Allu on taas täällä ilonamme.
Huvittaa tuo seli, seli että nainen oli liian lihava (toisilla treffeilläkö se vasta selvisi?) eikä napannutkaan. Niin kuin Allulla olisi valinnanvaraa.
Tuskin se missään treffeillä on ollu. Tai jos on, niin ovat kyllä loppuneet lyhyeen, kun Allu avannut suunsa ja nyt sitten keksitään vikoja tästä "treffikumppanista"..
Sori olen nähnyt jo 2 kertaa mutta ei vain kiinnosta nainen painaa varmaa 120 kg
Pidä nyt vaan kiinni. Alatte yhdessä laihduttamaan. Kuntoillen tai pillereitä pipsien.
Ja on siinä toinenkin pointti, että sinulla on nainen. Muut naiset nimittäin kiinnostuvat helpommin varatusta miehestä.
Tämä on tietysti ilkeästi ajateltu naisesi kannalta. Mutta kun hänkin todennäköisesti ajattelee samoin huomattuaan kaikki puutteesi, niin ei se ihan väärinkään ole, että käytät häntä syöttinä.
Se on täysin ok, että on kriteereitä ulkonäön suhteen, mutta Allu sysää syyn naisille, kun hän ei kelpaa, jatkuva, joka päiväinen narina, miten naiset on muuttuneet nirsoiksi ja miten pitkä ja komea mies ei heille kelpaa. Nyt tuli selväksi, että ihan yhtä nirso Allu itsekin on, joten voi lopettaa naisten syyttelyn tähän paikkaan. Tästä lähtien saa valittaa vain, miten nirso itse on.
No en mä ainakaan tuntemattoman miehen kans lähtis treffeille. Täytyy ensin tutusta kaverien kautta tai jutella jossain tapahtumassa ja todeta mukavaksi ja kiinnostavaksi.
Onko aloittajalla micromuna vai miksi pariutuminen ei ole onnistunut jo parikymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vaativia
Mutta Allu itse ei vaadi mitään. Siis muuta kuin kireet farkut. Ja että naisen kaljamaha on pienempi kuin hänen omansa. On se ihme, että näin vähään tyytyvälle miehelle ei löydy naista
En tiedä mistä löytää taas naisen, tämä uusi on liian lihava, ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vaativia
Mutta Allu itse ei vaadi mitään. Siis muuta kuin kireet farkut. Ja että naisen kaljamaha on pienempi kuin hänen omansa. On se ihme, että näin vähään tyytyvälle miehelle ei löydy naista
Miellää sais olla isompiki kaljamaha, ja käyttää kireitä farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajalla micromuna vai miksi pariutuminen ei ole onnistunut jo parikymppisenä?
On onnistunut kyse ei siitä mutta elämäntilanteet alkoholi ei halua lapsia voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin ok, että on kriteereitä ulkonäön suhteen, mutta Allu sysää syyn naisille, kun hän ei kelpaa, jatkuva, joka päiväinen narina, miten naiset on muuttuneet nirsoiksi ja miten pitkä ja komea mies ei heille kelpaa. Nyt tuli selväksi, että ihan yhtä nirso Allu itsekin on, joten voi lopettaa naisten syyttelyn tähän paikkaan. Tästä lähtien saa valittaa vain, miten nirso itse on.
tiedän että mussa on enempi vikoja mutta en voi taikoa velkaani pois ja kaljamahaani tästä näin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiedän että mussa on enempi vikoja mutta en voi taikoa velkaani pois ja kaljamahaani tästä näin pois.
Joo, mutta älä saatana narise enää koskaan, kuinka nirsoja naiset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen tekosyitä, joilla yrität vierittää kelpaamattomuutesi naisten niskoille. Olet alhainen. Meitä lohduttaa, ettet onneksi tule löytämään ketään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vaativia
Miellää sais olla isompiki kaljamaha, ja käyttää kireitä farkkuja.
Eli sä haluaisit 185 cm pitkän, noin 80-90-kiloisen naisen, jolla on iso kaljamaha. Ei onnistu noilla mitoilla.
Kyllä. Sellaiselta josta kävelisi nopeasti ohi.