Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö torissa oikeasti mene enää MIKÄÄN kaupaksi?? Onko ihmisten rahat täysin loppu, vai onko tämä vain minun kokemukseni??

Vierailija
22.03.2026 |

Mitä ihmettä oikein on tapahtunut viimeisen kolmen vuoden aikana? Koko ajan vain vähemmän myyntiä joka kuukausi!! Aivan älytöntä miten tuntuu että kirjaimellisesti ehkä 1/10 myyntiä siitä mitä ennen oli!!

Muiden kokemuksia??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömät ei käytä enää toria ainakaan myy siellä. joutuu varmistaa henkilöllisyyden joka näkyy tiliotteessa ja sitten kela alkaa kyselee joka kuukausi tori profiilin tietoja.

niin että varmaan näkyvissä massa Pako käyttäjissä ja ilman profiilia ei voi ostaa ja työttömät yleensä ostaa käteisellä jota ei saa työttömät enää nostaa ollenkaan.

joten siinä syy ja itse tein myös saman poistin koko profiilin ettei mene tuet vaikken edes myy mitään, mutta ei ostaa voi ja useat myy liian kalliilla nykyään .

Vierailija
22/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on aina ollut epäluotettava.
Sentään huuto.netissä sä voit arvata jo pisteiden ja historiikin perusteella keneltä kannattaa ostaa, tai päätellä itse kenen syytä joku negatiivinen kokemus oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori, Vinted ja kirppis, missään ei käy kauppa. Tyhmänä otin viikon kirppispaikan ja nyt sekin kokeiltu, myynti 0€. 

Minulla oli viime viikolla kirppispöytä viikon, sain 235€. Vaatteet ei liiku eikä kengät, mutta sisustustavara meni ja yllättäen myös kirjat.

Vierailija
24/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aik heikkoa on ollut. Uusia tuotteita mullakin -60% hinnalla, ei kelpaa.

Hallituksen aikaansaannoksia. Kiitos perskokkareet

Hopöhöpö sulla on iltalääkkeen aika

Vierailija
25/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt ja ostanut siellä ihan normaalisti. Yksi taisi käyttää toridiiliä muut ei. Kyllä siellä kauppa käy 

Vierailija
26/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä ostanut että myynyt Torin kautta, monen vuoden tauon jälkeen nyt useita kertoja lähikuukausina. Hyvin toimii ja kauppa käy. Jopa tuo toridiili on ihan näppärä, vaikka en siihen aluksi välittänyt tutustuakaan.

Vierailija
27/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintwdossä kauppa käy. Tori sovellus mennyt niin surkeaksi ettei sieltä löydy sitä mitä etsii.

Vierailija
28/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vintwdossä kauppa käy. Tori sovellus mennyt niin surkeaksi ettei sieltä löydy sitä mitä etsii.

Esimerkiksi minä en käytä mitään sovellusta, ja hyvin onnistuu haut ja kaupat Torissa.

Vierailija
29/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori, Vinted ja kirppis, missään ei käy kauppa. Tyhmänä otin viikon kirppispaikan ja nyt sekin kokeiltu, myynti 0€. 

Minä aloitin vintedin pari kuukautta sitten ja olen myynyt nyt noin 200€ edestä sellaista tavaraa mitä muualla olen yrittänyt myydä vuosia. Tori on aika kuollut vaikka nyt pari vitosen kauppaa sainkin viikon sisällä tehtyä. Mutta hinta pitää olla halpa. Jotkut kehtaa tingata jopa 1,50€ tuotteesta jonka saa ilmaisilla postikuluilla. Kuka oikeasti viitsii paketoida edes noin halpoja tavaroita saati postitella? 

Vierailija
30/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareiden mielestä ihmiset eivät vain viitsi kuluttaa laiskoja kun ovat, vaikka todellisuudessa rahat ovat loppu.

Vierailija
31/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt ja ostanut siellä ihan normaalisti. Yksi taisi käyttää toridiiliä muut ei. Kyllä siellä kauppa käy 

Ei ole viikkoakaan edellisestä ostosta. Myyn harvemmin niin siitä on jo kauemmin 

Vierailija
32/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työttömät ei käytä enää toria ainakaan myy siellä. joutuu varmistaa henkilöllisyyden joka näkyy tiliotteessa ja sitten kela alkaa kyselee joka kuukausi tori profiilin tietoja.

niin että varmaan näkyvissä massa Pako käyttäjissä ja ilman profiilia ei voi ostaa ja työttömät yleensä ostaa käteisellä jota ei saa työttömät enää nostaa ollenkaan.

joten siinä syy ja itse tein myös saman poistin koko profiilin ettei mene tuet vaikken edes myy mitään, mutta ei ostaa voi ja useat myy liian kalliilla nykyään .

Minulla loppuu nettikirppistely myös koska tuet saattaa mennä. En saa toimeentulotukea senttiäkään mutta eikös nyt vaikuta päivärahoihin kaikki tulot.

Vierailija
33/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei tiedä yhtään mitä koitat myydä. Minä en ainakaan osta mitään itselleni täysin tarpeetonta jolle minnulla ei ole mitään käyttöä (esim. lastenvaatteita tai -tarvikkeita, leluja, vaatteita, urheiluvälineitä jne.).

Vierailija
34/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olemme kierrätyskeskuksessa naureskelleet kun meiltä ostettu 5€ tuote myydään torissa 30€ Kannattaisiko tarkistella hintoja sillä uusikin voi olla halvempi kuin sama torissa käytettynä 

Sitten kun joku saakin myytyä vitosen tavaran kahdella kympillä, tekin nostatte hintoja ja ihmettelette mitä kaikille romuille teette kun ei kukaan osta mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän