Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö torissa oikeasti mene enää MIKÄÄN kaupaksi?? Onko ihmisten rahat täysin loppu, vai onko tämä vain minun kokemukseni??

Vierailija
22.03.2026 |

Mitä ihmettä oikein on tapahtunut viimeisen kolmen vuoden aikana? Koko ajan vain vähemmän myyntiä joka kuukausi!! Aivan älytöntä miten tuntuu että kirjaimellisesti ehkä 1/10 myyntiä siitä mitä ennen oli!!

Muiden kokemuksia??

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aik heikkoa on ollut. Uusia tuotteita mullakin -60% hinnalla, ei kelpaa.

Hallituksen aikaansaannoksia. Kiitos perskokkareet

Vierailija
2/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nyt rahat loppu, häädöt lisääntyy, kaikki konkkaan. Tulee kolme kertaa pahempi lama kuin ysärillä, se oli vielä lastenleikkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aik heikkoa on ollut. Uusia tuotteita mullakin -60% hinnalla, ei kelpaa.

Hallituksen aikaansaannoksia. Kiitos perskokkareet

Hallitushan on onnistunut hienosti, jos ihmisillä on varaa ostaa uutta tavaraa käytetyn sijaan. 🤑

Vierailija
4/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammi- ja helmikuun sähkölaskut vei maaliskuunkin rahat. Kestää vähintään kesään asti että saa talouden plussan puolelle. Ruokaakin pitää ostaa.

Vierailija
5/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyviä kokemuksia myyjänä Torissa. Kun aloin myymään Toridiilillä kauppa alkoi käydä kuin siimaa vaan. Minulla on paljon tavaraa myynnissä mm. kuolinpesän ihania astioita ja lasitavaraa. Viedään aivan käsistä.

Vierailija
6/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta saa halvemmalla?

Vierailija
7/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on myyny tällekin vuodelle vaikka kuinka paljon. Yhden kuolinpesän tavaroita ja remonttiin menevän talon kamoja. Hyvin käy kauppa. Sinulla täytyy olla aivan epärealistiset hinnat tai tavara romua, jota ei haeta edes ilmaiseksi.

Vierailija
8/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan 3 e ja tuothan sen ovelle. 

Vierailija
9/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain hyviä kokemuksia myyjänä Torissa. Kun aloin myymään Toridiilillä kauppa alkoi käydä kuin siimaa vaan. Minulla on paljon tavaraa myynnissä mm. kuolinpesän ihania astioita ja lasitavaraa. Viedään aivan käsistä.

Perskokkare-botti siellä satuilee?

Vierailija
10/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki uskoo. 

Vierailija
11/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on myyny tällekin vuodelle vaikka kuinka paljon. Yhden kuolinpesän tavaroita ja remonttiin menevän talon kamoja. Hyvin käy kauppa. Sinulla täytyy olla aivan epärealistiset hinnat tai tavara romua, jota ei haeta edes ilmaiseksi.

Katsos vaan perskokkareen trollitoimisto päivystää!!

Kuumottaako jo ensi vuoden vaalit?

Vierailija
12/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, katot mitä on hintapyynnöt vastaavasta tavarasta kuin mitä olet myymässä. Laita hinnan alimpien pyyntöjen tasolle niin heti lähtee. 

Vierailija
13/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on myös yrityksissä, esim, autokorjaamoissa ja jopa yksityislääkäriasemilla.

Vierailija
14/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä myynyt torissa , enkä ostanut.   

Vierailija
15/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan Temusta, koska saa halvemmalla uutta kuin käytettyä torista. Ja monella on liian kalliit hinnat torissa, siksi olen jättänyt väliin -ei ole varaa.

Vierailija
16/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myyt? Ainakaan mitään vaatteita kukaan osta torista, kun halvemmalla saa uuttakin alesta. 

Vierailija
17/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole rahaa ostaa mitään huvikseen tai mitään turhaa, ne keillä on rahaa ostavat varmaan sitten jo muualta. Sen verran monet oharit olen myös jo nähnyt, että en enää edes laita mitään ilmoitusta (koskien käytettyä vaatetta, verhoa, lelua jne.) myyntiin, ellei ole huonekalusta kyse, siihenkin pitää sopia neljän tunnin sisään osto ja nouto, moni kun jättää silti hakematta ja toinen kiinnostunut on siinä välissä löytänyt jo jotain muuta. Varailut lopetin jo vuosia sitten, kun 9/10 jätti ostamatta ja ilmoittamatta edes siitä, ettei enää kiinnosta.

Vierailija
18/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori, Vinted ja kirppis, missään ei käy kauppa. Tyhmänä otin viikon kirppispaikan ja nyt sekin kokeiltu, myynti 0€. 

Vierailija
19/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole rahasta kiinni, vaan ihmiset ovat kyllästyneet tavaran määrään. Jokainen tuntemani tekee kuolinsiivousta.  Minäkin hävitän tavaraa joka vuosi kymmenen jätesäkillistä. Se ei ikinä lopu.

Vierailija
20/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olemme kierrätyskeskuksessa naureskelleet kun meiltä ostettu 5€ tuote myydään torissa 30€ Kannattaisiko tarkistella hintoja sillä uusikin voi olla halvempi kuin sama torissa käytettynä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi