Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraista kulttuureista tänne tulleiden on hyväksyttävä naiset täysin tasa-arvoisina kuin miehet,

Vierailija
22.03.2026 |

Tästä asiasta ei tingitä. 

Tasa-arvo tässä asiassa ei ole mielipidekysymys.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta homman pitäisi olla selvä kuin bläkki. Jos tasa-arvo ei maistu niin karkoitus ilman maahanpaluu lupaa kuten Jaffille. Täällä ei ole tilaa kunnismurhaajille eikä nyrkillä vaimoaan kasvattaville emmekä me veronmaksajat ala maksamaan sopeutujien linnahotelliyöpymisiä vaan niskaperseotteella raudoissa koneeseen vain ja keskitytään kurittamaan ne kotimaiset perseilijät tavoistaan irti.

Kuinkakohan monta naisvihamielistä aloitusta säkin oot tänne suoltanut🙄🙄

Vierailija
22/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kantikset voisi karkottaa Suomesta ja ottaa tilalle lähii dästä ja agrikasta miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen nainen ja ikinä, en vapaa-ajalla tai työelämässä ole kokenut häirintää, epäkohteliasta käytöstä, väkivaltaa, turvattomutta ulkomaalaistaustaiselta miehiltä, vaikka työskentelen heidän kanssaan, päivänvastoin.

Sen sijaan, noita kaikkia olen kokenut elämäni aikana ihan kantasuomalaiselta mieheltä, myös väkivaltaa ja vähättelyä. 

Vierailija
24/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen nainen ja ikinä, en vapaa-ajalla tai työelämässä ole kokenut häirintää, epäkohteliasta käytöstä, väkivaltaa, turvattomutta ulkomaalaistaustaiselta miehiltä, vaikka työskentelen heidän kanssaan, päivänvastoin.

Sen sijaan, noita kaikkia olen kokenut elämäni aikana ihan kantasuomalaiselta mieheltä, myös väkivaltaa ja vähättelyä. 

Sellainen sepitelmä sitten tällä kertaa

Vierailija
25/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti oli suomimies vähättelemässä naisten kokemuksia🙄🙄

Vierailija
26/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti oli suomimies vähättelemässä naisten kokemuksia🙄🙄

Sepitelmä ei ole aito kokemus. Lopeta spinnaaminen.

Vierailija
27/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimies voisi näyttää hyvää esimerkkiä jättämällä teinitytöt ja naiset rauhaan, lopettamalla raisqaamiset ja tapot sekä puhumalla naisista arvostavasti. Eiks jeh?

Eli sinä otat mielelläsi lisää raisqaajia, hakkaajia ja murhaajia niin kauan kun yksikin kantis tekee sitä? Tuo on lyömätön logiikka.

Näen jo, mikä kulma sulla on ongelmaan. Minut raisqasi kantismies. En oikein arvosta omankin kärsimykseni kääntämistä teidän razisminne käyttövoimaksi.

Vierailija
28/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuskin on ongelma. Paljon suurempi ongelma on suomalaisten persumiesten kykenemättömyys tähän ja kaikkeen muuhunkin.

Huokaus tylsä trolli. Millä ihmetellä jaksa suoltaa tätä sontaa on aihe mikä hyvänsä?

Oikeasti olet todella suppean tietämyksen omaava yksinäinen hiiri.

Kaivanut kolon kerrostalon uumeniin. Kukaan ei ole nähnyt sinua vuosiin.

Vierailija
29/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suomaisten miesten myös.

Avioerossa suomalainen mies on paljon naista tasa-arvoisempi. Muslimiaviolittoa solmittaessa jo määrätään rahasumma jonka nainen saa erossa ja niihin rahoihin mies ei pääse käsiksi. Muslimiperheen status näkyy vaimon koruista, kultaisia  renkaita ranteesta kyynärpäähän=rikas mies ja perhe.

Suomivaimon tasa-arvo on työn- ja lastenteko ja miehestä huolehtiminen.

Vierailija
30/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASISTI

Vierailija
31/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RASISTI

Ilmiannettu tuo solvauksesi,

Häpeä jos osaat!

Vierailija
32/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioerossa suomalainen mies on paljon naista tasa-arvoisempi. Muslimiaviolittoa solmittaessa jo määrätään rahasumma jonka nainen saa erossa ja niihin rahoihin mies ei pääse käsiksi. Muslimiperheen status näkyy vaimon koruista, kultaisia  renkaita ranteesta kyynärpäähän=rikas mies ja perhe.

Mitä vttua sä selität? 😂

Vierailija
33/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suomalaisten naisten ja miesten pitäis myös oppia tasa-arvoa.Ollaan niin opettamassa toisia vaikka tasa-arvo ei toimi Suomessa.

Vierailija
34/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalaisten naisten ja miesten pitäis myös oppia tasa-arvoa.Ollaan niin opettamassa toisia vaikka tasa-arvo ei toimi Suomessa.

Älä spinnaa. Pysy aiheessa.

Vierailija
35/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä niinkuin omasta mielestäsi kohtelet suomalaisia naisia? Pidätkö käytöstäsi  naista kunnioittavana, kohteliaana ja arvostavana?

Moni ulkomaalaistaustainen mies olisi ollut vastaavassa tilanteessa pahoillaan, pyytänyt anteeksi, jos joku nainen olisi kokenut huonoa käytöstä ja siihen olisi riittänyt jonkun olettamus, vaikka ei olisi tapahtunut. 

Siinä  monen suomimiehen ero. 

Vierailija
36/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä niinkuin omasta mielestäsi kohtelet suomalaisia naisia? Pidätkö käytöstäsi  naista kunnioittavana, kohteliaana ja arvostavana?

Moni ulkomaalaistaustainen mies olisi ollut vastaavassa tilanteessa pahoillaan, pyytänyt anteeksi, jos joku nainen olisi kokenut huonoa käytöstä ja siihen olisi riittänyt jonkun olettamus, vaikka ei olisi tapahtunut. 

Narsisti sotkeutuu omaan valheiden verkkoonsa.

Vierailija
37/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askel taaksepäin jos ei hyväksytä.

Vierailija
38/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kantikset voisi karkottaa Suomesta ja ottaa tilalle lähii dästä ja agrikasta miehiä.

Niin miksiköhän ne miehet tulee länsimaihin jostain Somaliasta ja Irakista? KOSKA NE ON IHAN JÄRKYTTÄVIÄ PERS LÄPIÄ. Suomesta emme halua samanlaista, kiitos.

Vierailija
39/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti sotkeutuu omaan valheiden verkkoonsa.

Oho, koville tuntuu persusetämiehen sieluun käyvän. 

Vierailija
40/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua sä selität? 😂

Älä kiroile, se on  ala-arvoista. Puhun kokemuksesta ja tietopohjalta, sinä vaan luulet ja kuvittelet tietäväsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi