Mikä on ruminta, mitä sulle on sanottu töissä?
Kommentit (57)
"Osta minihame, niin voit sitten kävellä ympäri toimistoa persettä pyöritellen."
Tämä työkaverilta, vaikka en pitänyt paljastavia vaatteita, tai edes lyhyitä hameita, päinvastoin. Pukeuduin kuin nunna.
"Kävelet kuin ankka", kun olin raskaana.
Mut on haukuttu maanrakoon asiakkaiden taholta, kun olen ollut esim. harjoittelijana ja vasta opettelin asioita, mutta näille haukkujille olisi pitänyt kaikki mennä täydellisesti nappiin ja olisi pitänyt saada täydellistä palvelua ilman mitään miettimistä. Parissa muussa työpaikassa on uhattu tulla päälle, kun pyysin asiakkaita tekemään jotain sääntöjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu täällä haisee paska. Oli eväänä janssoninkiusausta, jonka olin mikrottanut. Aika sahib saa olla, jos on varaa sanoa, että joku ruoka haisee paskalle.
Kalaruokaa lämmitit työpaikan mikrossa? Aika rohkeeta, ei varmaan kiva haju ollut muiden haisteltavaksi, toki aika ylireagoitu kommentti ..
On niin junttimaista huomautella toisten ruokien hajuista, vaikka yhtälailla ne huomauttelijan omatkin einespizzat löyhkäävät tai jokin vastaava hänen erittäin mielikuvituksellinen lounaansa.
Yksi työkaveri kammoaa kanan hajua sekä banaanin syömisen ääntä. Oikein suurieleisesti: "Hyi yäääk mä niin inhoon tota voisitko mennå pois hyi menee oikein kylmät väreet brrrrh" ja kyseessä kuitenkin aikuinen ihminen.
Työkaveri naiset vittuilivat kun söin lounaalla niin vähän, itse ottivat todella isoja annoksia ja samalla valittivat miten lihoo vaikka ei edes syö paljoa
Yksi työkaveri sanoi minua huonoksi äidiksi, kun kävin salilla 4-5 krt viikossa. Sanoi, että laiminlyön lapsiani ja että he kärsivät. Kerroin, että isänsä on kotona heidän seuranaan ja että lapset ovat jo 13 ja 18 v joten eivät ole pikkulapsia. Tähän työkaveri sanoi, ettei isä voi koskaan korvata äitiä ja olen huono äiti.
Yksi työkaveri tuli ihan erikseen sanomaan että tulen vielä kaikki laihduttamani kilot korkojen kera takaisin saamaan. No. Tästä on nyt 10 vuotta ja edelleen kilot poissa.
Jonkun pikkujoulun jälkeen tämä mies sanoi mulle, että olen ainut työkavereistaan, jota hän ei ole hakenut tanssimaan. Ivasi joskus myös jotain ulkonäköni piirrettä, joka ärsytti häntä. Jota en itse ollut siihen mennessä edes tiedostanut.
En viitsi toistaa sanoja tähän mutta alalla ikänsä ollut yli 50v nainen tuli huutamaan kurkku suorana avokonttoriin jossa olin (itse aivan uusi ja kokematon alalla) kuinka olen niin h*lvetin tyhmä kun en osaa ajatella x tavalla (ei siis noilla sanoilla vaan paljon, paljon ilkeämmin). Hän huusi ja käyttäytyi tosi halventavasti mua kohtaan. Se jäi mieleen.
Kaksi naista työpaikalla kommentoi yhden miehen uutta tyyliä missä hänellä oli parturoitu uusi tukka ja parta ajettu sekä viikset jätetty.
Mietin siinä vieressä että onko työpaikalla toisen ulkonäön kommentointi koskaan asiallista jos vastapuoli vain päättää että se on loukkaus? kun tätä ketjua luen huomaan sen.
Siksi en koskaan kommentoi mitään, en edes myönteistä, toisten ulkonäöstä työpaikalla.
Syytettiin toisen tekemästä virheestä ja kun korjasin asiaa, sanoi, että älä selittele. Kyseessä alkoholisoitunut esihenkilö.
"mä en koskaan ostaisi sulta mitään enkä koskaan olisi sinun alaisena jos olisit esimies, enkä koskaan ostaisi tuotetta minkä olet tehnyt"
Minulla on tuotantoteollisuus taustaa ja esimies viittasi siihen kaikkien muiden hänen alaistensa läsnä ollessa.
Muut kuorossa "emme mekään". Olin harjoittelijana.
Nyt alan kouluttautumaan korkeakoulussa projektijohtaminen + hallintotieteet ja haen kyseiseen organisaatioon jonakin päivänä, sitten hyvästelen tän pikku pomon laumoineen koska näin vannoivat aikoinaan.
Vanha nainen lehmitteli uutta harjoittelijatyttöä ja kehui itseään.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä katkaistiin sähköt kun ei ollut varaa maksaa laskuja. (Tämä silloin noin 3 vuotta sitten kun hinnat huitelivat pilvissä, enkä voinut muuttaa sopimusta) Romahdin töissä aivan täysin, kun sain kuulla, että olisi pitänyt olla lähes 2000€ maksaa kerralla, että sähköt palautetaan. Saimme asian hoidettua mutta yli viikon olimme pelkän aggregaatin varassa. Ja vielä lapsiperheessä.
Noin vuosi tämän jälkeen tuli pomo "ymmärtäväisenä" luokseni ja avautui, kuinka hän muka ymmärtää nyt silloisen hätäni; hänellä oli muuton ja sähkösopimuksen kanssa käynyt joku virhe, ja oli nyt joutunut olemaan kerrostaloasunnossa KAKSI PÄIVÄÄ ilman sähköä!! Yksinasuvana!!
Tämä satutti.
Eipä tuo yksinasuvanakaan lystiä ole, eikä kerrostaloasunnon laiteta aggregaattia.
Lääkäri oli kirjoittanut mulle sairauslomaa uupumukseen, esihenkilö sanoi sen kuullessaan, että ehkä tää työ ei ole sulle tarpeeksi haastavaa. En ymmärrä, miten joku voi sanoa noin, kun olin jo ihan rikki siitä syyllisyydestä, että en voi tehdä töitä. En oo antanut anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä katkaistiin sähköt kun ei ollut varaa maksaa laskuja. (Tämä silloin noin 3 vuotta sitten kun hinnat huitelivat pilvissä, enkä voinut muuttaa sopimusta) Romahdin töissä aivan täysin, kun sain kuulla, että olisi pitänyt olla lähes 2000€ maksaa kerralla, että sähköt palautetaan. Saimme asian hoidettua mutta yli viikon olimme pelkän aggregaatin varassa. Ja vielä lapsiperheessä.
Noin vuosi tämän jälkeen tuli pomo "ymmärtäväisenä" luokseni ja avautui, kuinka hän muka ymmärtää nyt silloisen hätäni; hänellä oli muuton ja sähkösopimuksen kanssa käynyt joku virhe, ja oli nyt joutunut olemaan kerrostaloasunnossa KAKSI PÄIVÄÄ ilman sähköä!! Yksinasuvana!!
Tämä satutti.
Eipä tuo yksinasuvanakaan lystiä ole, eikä kerrostaloasunnon laiteta aggregaattia.
On pikkuisen eri asia asua 1,5 päivää kerrostalossa ilman sähköjä yksin (oman virheen takia). Kun lapsiperheen okt:ssa pari viikkoa pelkän aggregaatin varassa. Jatkojohdot ikkunoiden välistä keittiöön, että saa edes jääkaapin toimimaan...
Kerran yksi vesipää kysyi, että äänestinhän persua ! :( Voiko enää loukkavammin kysyä ?!
Aivan kuin psykopaattiseksi himomurhaajaksi ja lapsia raiskaavaksi sekä niitä syöväksi kannibaaliksi olisi väitetty !
*ruudullani... on liikaa kauheeta paskaa! Kiitos
38/38, 40/40 [writter]