Mikä on ruminta, mitä sulle on sanottu töissä?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vttu täällä haisee paska. Oli eväänä janssoninkiusausta, jonka olin mikrottanut. Aika sahib saa olla, jos on varaa sanoa, että joku ruoka haisee paskalle.
Kalaruokaa lämmitit työpaikan mikrossa? Aika rohkeeta, ei varmaan kiva haju ollut muiden haisteltavaksi, toki aika ylireagoitu kommentti ..
"Sun pelkkä naamas ärsyttää mua" Lastenhoitaja sanoi mulle, toiselle lastenhoitajalle päiväkodin kahvihuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
"Sun pelkkä naamas ärsyttää mua" Lastenhoitaja sanoi mulle, toiselle lastenhoitajalle päiväkodin kahvihuoneessa.
Melkein sama, kun mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu täällä haisee paska. Oli eväänä janssoninkiusausta, jonka olin mikrottanut. Aika sahib saa olla, jos on varaa sanoa, että joku ruoka haisee paskalle.
Kalaruokaa lämmitit työpaikan mikrossa? Aika rohkeeta, ei varmaan kiva haju ollut muiden haisteltavaksi, toki aika ylireagoitu kommentti ..
Paistoin kotona kalapihvejä ja varmistin kypsyyden mikrossa. Oli varmasti eka ja viimeinen kerta. Haju ei meinannut lähteä millään pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein sama, kun mulla.
Mitäs sulle sit sanottiin?
Syö et lihoisit sanoi yksi naispuolinen esimies ihan yllättäen kesken muun keskustelun. Olin ihan normaalipainoinen, tosin sieltä hoikemmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toki, toki. Ei ihmisille noin puhuta. Hoitoalan apina oli asialla Syön mitä huvittaa.
Väkivaltaa sisältävä kommentti ulkonäkööni liittyen miespuoliselta kollegalta. Kyllä veti hiljaiseksi. En tiedä, miksi en kertonut esihenkilölle.
Ai mä luulin että vain koirille annetaan sertifikaatteja.
Potilas sanoi minulle, että olen narsisti, kun olin lopettamassa hänen hoitokontaktiaan psykiatrian polilla.
Työkaveri luuli etten ollut kuulolla, mutta kuulin. Sanoi minua perässävedettäväksi. Olin juuri aloittanut työurani alalla ja olisin kaivannut kannustusta ja tukea, ja pikku hiljaa kerryttänyt sitä kokemustakin. Mutta ilmeisesti olisi pitänyt tietää ja osata jo kaikki.
Mulle sanottiin että " helv...tin valkonaama. Olin ainoa kantasuomalainen siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin junttimaista huomautella toisten ruokien hajuista, vaikka yhtälailla ne huomauttelijan omatkin einespizzat löyhkäävät tai jokin vastaava hänen erittäin mielikuvituksellinen lounaansa.
Vain "terve" ihminen sosialisoi rumia asioita koska ruma ihminen puhuu rumuudesta silmittömästi.
Normaali ihminen ei siedä puhua rumia asioita, se on ruminta mitä minulle ollaan sanottu, sanotaan ja tullaan sanomaan että TÄMÄ on RUMAA! EI, ei ja ei... kiitos!
"Ei susta ole täällä mitään hyötyä." Totuus: olin estynyt tilapäisesti sairauden vuoksi yhdestä normaaleihin töihini kuuluvista tehtävistä.
Olipa kerran maapallossa kysyntä
38/38 kirjoittaja.... joku hakkeroi äsken puhelimentani. Kirjoitin miljoona potenssiin yhteen varmuudella että kirjoitin ja ruuullani näkyi kirijoitin.
Kiitos, älä sano että olen sokea
Esihenkilö oli tekemässä emämunauksen asiakaspalautteiden kanssa ja aloin huomauttaa. Hän sanoi minulle "mene v#ttuun siitä" muiden läsnä ollessa. Nauroin vain ja poistuin.
Ei mennyt kuin jokunen vuosi niin koko organisaatio muutti käytäntöä juuri siten kuin olin ehdottanut.
Samaten muitakin miljoona luokan muutoksia mitä ehdotin. palkkioksi en saanut edes työpaikkaa kun olin harjoittelijana.