Millä paikalla oliy koululuokkasi hierarkiassa?
Olitko kenties kermaa vai nokkimisjärjestyksessä alimpana?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies🥹🥹
No oliko sulla kilttejä kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies🥹🥹
Eikö kiltti ollut vähän hankala välitunnilla, esim. kiipeilytelineessä?
Kerman kermaa. Olin saalistava lihansyöjä. Välillä herkuttelin raadoilla, jos karkuun juoksevaa saalista ei ollut tarjolla. PIssasin hillotolppiin, jotta muut pysyisivät loitolla. T: Mesimäyrä
Siellä kiusattujen joukossa. Ne kiusaajat jäi kotimaakuntaan lähihoitajiksi ja sairaanhoitajiksi, että eipä tuo asema koulussa asemaa myöhemmin ennusta.
Varmaan huipulla. Ainakin sen jälkeen kun kasvoin ohi pikku kiusaajapojista. Jännää miten lyhyeksi poika jää kun se alkaa 12-vuotiaana polttaa ja varastella kaljaa.
Kiltti takarivin taavi, mutta aina jouduin kuitenkin istumaan eturivissä.
Neutraali. Hajuton, kalaton, savuton ja mauton, niinkuin tänäpäivänäkin. Meitä oli 5:n porukka.
En uskonut silloin enkä usko näihin hierarkioihin. Olin ulkopuolella, tulin toimeen kaikkien kanssa mutta en pyrkinyt mihinkään asemaan, enkä pönkittänyt kenenkään asemaa enkä sorsinut ketään.
Olin hiljainen neutraali, kiltti ja kuuliainen tyttö.
Viimeisessä kolmanneksessa. Tosin mitäpä väliä, tänään tienaan paremmin kuin suurin osa luokastani, oikeastaan vain yksi perintörikas ja toinen faijansa menestyksekkään firman perinyt ovat edellä tuloissa.
Olin se huomaamaton, jota ei edes sen vertaa huomioitu että olisi kiusattu.
Olin villi ja koulun yksi "koviksista". Nyt en enää tunnista itseäni tuosta. Johtuu tietysti huonosta lapsuudesta ja kun aivot eivät olleet kehittyneet vielä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan huipulla. Ainakin sen jälkeen kun kasvoin ohi pikku kiusaajapojista. Jännää miten lyhyeksi poika jää kun se alkaa 12-vuotiaana polttaa ja varastella kaljaa.
Tyttökin. Yksi luokkakaveri alkoi polttaa säännöllisesti jo kuudennella luokalla, hän on jotain 155 cm. Ja kärsinyt lapsettomuudesta.
Olin varasijalla numero kahdeksan.
Kapinallinen oman polun kulkija, täysin ulkona kaikista nokkimisjärjestyksistä.
Olin peruskoulussa suosituimpia mutta lukiossa en päässyt "coolien tyttöjen" joukkoon. No eipä haitannut, mulla oli pari-kolme hyvää ystävää ja keskityimme opiskeluun.
Ylä-asteella luokan pelle, mopoileva pärinäjonne ja hauskuuttaja. Ala-asteen alussa kiusattu T. -93 Jonne
Kilttimies🥹🥹