Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Professorin mukaan Suomen onnellisuuden selitys on sosialismi
22.03.2026 |
"Kenties ennen kaikkea Suomi on onnellinen siksi, että maassa yhteiskunnan hedelmät jakautuvat verrattain tasaisesti"
"Kansainvälisesti vertailtuna hyvin menee siis myös yhteiskunnassa heikommassa asemassa olevilla."
Kommentit (3)
Kyseinen mittari mittaa vain palveluja ja olettaa, että ne tuottaa automaattisesti onnellisuutta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mittari mittaa vain palveluja ja olettaa, että ne tuottaa automaattisesti onnellisuutta.
"Kyseinen mittari mittaa vain palveluja ja olettaa, että ne tuottaa automaattisesti onnellisuutta."
Luulet vai tiedät?
Alue: Aihe vapaa
Amerikkalaisten mielestä se tietysti on sosialismia. Muut kutsuvat sitä hyvinvointivaltioksi tai sosialidemokratiaksi.