Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Professorin mukaan Suomen onnellisuuden selitys on sosialismi

Vierailija
22.03.2026 |

"Kenties ennen kaikkea Suomi on onnellinen siksi, että maassa yhteiskunnan hedelmät jakautuvat verrattain tasaisesti"

"Kansainvälisesti vertailtuna hyvin menee siis myös yhteiskunnassa heikommassa asemassa olevilla."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011895451.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisten mielestä se tietysti on sosialismia. Muut kutsuvat sitä hyvinvointivaltioksi tai sosialidemokratiaksi.

Vierailija
2/3 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mittari mittaa vain palveluja ja olettaa, että ne tuottaa automaattisesti onnellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen mittari mittaa vain palveluja ja olettaa, että ne tuottaa automaattisesti onnellisuutta.

"Kyseinen mittari mittaa vain palveluja ja olettaa, että ne tuottaa automaattisesti onnellisuutta."

Luulet vai tiedät?