Mahtavaa olla maailman onnellisin kansa
Kommentit (17)
Sain voimaa tuosta eliitin propagandasta, kiitos hallitus
Vierailija kirjoitti:
Miks ei aina voi olla maanantai?
Suomessa on joka päivä kuin perjantai
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin olen. Kiva työ, ihana mies ja oma koti. Perusasiat on kunnossa.
Annatko miehellesi persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin olen. Kiva työ, ihana mies ja oma koti. Perusasiat on kunnossa.
Joo ja kakkostakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kakkostakin
HYvä nainen.mun nainen ei anna panna perseeseen.
Miettikää, millaiset lukemat tuossa tutkimuksessa tulisi, jos puolet vuodesta ei tulisi räntää vaakasuorassa?
Vierailija kirjoitti:
Sain voimaa tuosta eliitin propagandasta, kiitos hallitus
Jos eliitti olisi vastaajana, Suomen tulos olisi huomattavasti heikompi. Massat vastaavat ja tulos on tämä, Suomi on onnellisin.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, millaiset lukemat tuossa tutkimuksessa tulisi, jos puolet vuodesta ei tulisi räntää vaakasuorassa?
No ei tule, 2-3 kk tänäkin vuonna ja ennätyksellisen vähän räntää . Lunta vain .
Minä ainakin olen erittäin onnellinen. Perhe, sukulaiset ja hyvä vakaa työ sekä arki omassa talossa takaavat sen. Näin varmaan suurimmalla osalla suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen erittäin onnellinen. Perhe, sukulaiset ja hyvä vakaa työ sekä arki omassa talossa takaavat sen. Näin varmaan suurimmalla osalla suomalaisista.
Juuri noin, suomalaiset on vähään tyytyviä. Siinä meidän salaisuutemme
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa keskittyä oman navan lemuihin ja torjua kuplansa ulkopuolisen maailman sosiaalinen todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Sää ei ollut kriteereissä !
Niinpä. Ovat ne suomalaiset vaan melkoista, ja pirun onnellista urheilukansaa. Ihan kaikessa maailman parhaita 🤣🤣🤣.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä. Minun, minua, minulta, minulle, minussa, minuun, minusta, minuksi....ai mitä, siis onko maailmassa muitakin ihmisiä?!?! MINÄ! Sanoinko jo MINÄ!!!!