Mikä oli nuoruudessasi hienoa, mutta ei enää?
- USAssa käyminen
- Teneriffa
- Treenaamalla ja syömättömyydellä laihduttaminen (ei lääkkeillä)
- Oma älykkyys (Ei Googlen tai ai:n tieto)
- Kunnolliset tekstit pop-musiikissa
Muita?
Kommentit (493)
Piti osata elää mahdollisimman aikuismaisesti ja järkevästi jo nuoresta pitäen.
Ei ollut vielä punkkeja ruohikossa näillämain. Nyt on enkä halua enää luonnossa liikkua. Talvisin kyllä liikun. Ennen kulotettiin turhat heinikot ja risukot keväällä. Se vähensi punkkikantaa.
30 vuotta sitten naiset olivat kauniita, mutta nyt ne naiset eivät enää ole kauniita.
Nuoruudessani 80-luvun puolessavälissä oli kaikki hienoa. Nykyään ei enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta sitten naiset olivat kauniita, mutta nyt ne naiset eivät enää ole kauniita.
Sormella osoittelija on hölmö, joka ei huomaa saman ajankulun koskevan itseäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi.
G-seksi.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta sitten naiset olivat kauniita, mutta nyt ne naiset eivät enää ole kauniita.
Nykyiset baxukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla tyhmä tai hölmöillä ilman, että se päätyi meemiksi nettiin.
No justiinsa tämä.
Tai ylipäätään se ettei siitä tehty hirveetä haloota, koska ymmärrettiin paremmin. Nykyään riittää se ensimmäinenkin virhe ja sut lynkataan heti maanrakoon.
Hullu bilettäminen / viinan kiskominen (nykyään juon pelkästään mietoja alkoholijuomia, jos ylipäätään satun juomaan)
Hyi, en edes muista millon viimeksi olisin juonut yhtä paljon kuin teininä.
Lastenohjelmat
En fiilaa yhtään nykyisiä 😂 kyllä ne parhaat tuli 90-luvulla!
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta sitten naiset olivat kauniita, mutta nyt ne naiset eivät enää ole kauniita.
On se kumma, kun eivät enää nykyään osaa tehdä hyviä peilejäkään. Ennen vanhaan niissäkin oli paremmat kuvat.
LP- levyjen kuljettelu nokka pystyssä. Tietysti progressiivista rokkia.
Eniten kaikki.
Nyt ei mikään. Kaik o nähty ja tehty.
Vierailija kirjoitti:
LP- levyjen kuljettelu nokka pystyssä. Tietysti progressiivista rokkia.
Pink Floyd pilkistää pitkätukalta
16-kesäisten kanssa sillai oleminen.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta sitten naiset olivat kauniita, mutta nyt ne naiset eivät enää ole kauniita.
Sä et näe enää vanhoilla silmilläsi ja sinulla on ruma sielu. Kauneus ja hyvyys kadonnut sinusta mies. Ookkonää kääntyny homoksi täysaikaisesti vai vain runkkariksi.
Miehet. Nykyään suurin osa on lihavia ukkoja joilla kaljamaha. Ja seksistejä.
Vierailija kirjoitti:
Reginat ja vastaavat lukemiset.
Liimantuneet JALLU ja RATTOlehdet paskahuussin seinän raossa ja reikä huussin takana.
-mielenpahoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka auto oli takaveto Datsun 100 A
Datsun 100A oli etuveto.
Se oli läpimätä
Kaikki. Enää hienoa on elokuva, videopeli, ruoka, juoma. Muu paskaa.