Lue keskustelun säännöt.
Siirsitkö kelloja?
22.03.2026 |
Meinasi jäädä siirtämättä, mutta onneksi muistiin ennen kuin anoppi tulee kylään.
Kommentit (65)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enää ei voi sanoa että viisareita siirrettäisiin kun suurin osa kelloista digitaalisia.. Pitäisikö sanoa että aikaa siirretään? Kuulostaa sekin vähän oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Älylaitteet siirsivät kellot itse, ainoastaan mikroon jouduin itse laittamaaan uuden ajan
Tuskin sun älylaitteet tänään mitään siirteli. Ensi viikon lopulla siirrytään kesäaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siirtäisi jos ei olisi pakko
Tuliko häätö?
Normaaliaika häätää mut taas seitsemäksi kuukaudeksi kesäaikaan.
Mun kello on hyvällä paikalla, en siirtänyt mihinkään sitä