Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin epävarmoja iästään?

Vierailija
22.03.2026 |

Esimerkki: Mies kertoo asiallisesti jossain esim treffipalstalla, että hän on iältään x ja hänen ikätoiveensa naiselle on omaa ikää nuorempi.

Miksi tässä tilanteessa naiset hermostuvat ja alkavat hyökkäämään sanallisesti miestä vastaan?

Miksi miehellä ei saa olla ikäkriteerejä ja miten se on siltä naiselta pois jos miehellä niitä on?

Jos naisella on treffipalstalla kriteerinä tietty pituus, tietty ulkonäkö, tietty koulutus, tietty rahatilanne niin itse miehenä mietin, että ok, siinäpähän on. En tunne minkäänlaista hermostumista tai ala hyökkäämään naista vastaan. Olisi ihan naurettavaa olla sallimatta naiselle hänen kriteerejään. Miksi sama ei toistu päinvastoin?

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyyy

>Yhyy

Kun loppuu argumentit kättelyssä niin alan heittäytymään selälleen ja ulisemaan kuin kakara.

Suomiakkojen absoluuttinen taso vuonna 2026.

Hyvä että se täällä tulee esille. Itse olenkin suosinut muun maalaisia naisia jo lähes kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
182/186 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen aina mäjäyttänyt ikäni pöytään, myös hetkillä joissa olen tiennyt siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Syy: maailma on vaatinut jo liian pitkään naisilta nuoruutta. Kaikki voimme vaikuttaa tähän - sekä ikääntyvän naisen oikeuksiimme - suhtautumalla siihen itsestäänselvyytenä ja avoimesti. Ja vaatimalla samoin nuoria rakastajia kuin ikäisemme miehetkin (mikäli esim juuri niitä tahdomme). Ainakin itse teen niin. Olen juuri sen ikäinen kuin olen, olen ollut, ja tulen olemaan. Avoimesti. N56

Samoin. Kun mies alkaa oireilla kiinnostuksella, tiedustelen ajokorttia. Ja totean, että sori, en sekaannu lapsiin ja olen 60 v.

Nyt mulla on 11 vuotta nuorempi mies.

Menin hänen luokseen saunaan 3,5 viikkoa sitten ja tässä ollaan. 

Tinderillä ei ole osuutta asiaan. 

Se on luusereille tehty tiedonkeruusivusto, jossa kauppatavarana on luuserit itse ja niiden nettikäytös, ei parisuhteet. Tinder lypsää käyttäjien dataa.

Vai että ihan saunaan sori mutta mulla saattaa olla sulle huonoja uutisia. Voi olla että se mies haluaa vain sitä yhtä asiaa

Ei kukaan normaali mies halua 60v pillua 

Voi nöpsykkä. Joko olet 13v?

Olen 53

Ja noin lapselliset jutut vielä? Huh huh.

Mitä lapsellista tuossa on? Miehet haluavat nuoria naisia etkä mitään vanhoja akkoja.

Eivätkä nähtävästi ikinä opi, että nuoret naiset eivät halua vanhoja kääkkiä.

Minä pidin 18-vuotiaana nuorena naisena jotain 25-vuotiaita miehiä jo ihan ikäloppuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen aina mäjäyttänyt ikäni pöytään, myös hetkillä joissa olen tiennyt siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Syy: maailma on vaatinut jo liian pitkään naisilta nuoruutta. Kaikki voimme vaikuttaa tähän - sekä ikääntyvän naisen oikeuksiimme - suhtautumalla siihen itsestäänselvyytenä ja avoimesti. Ja vaatimalla samoin nuoria rakastajia kuin ikäisemme miehetkin (mikäli esim juuri niitä tahdomme). Ainakin itse teen niin. Olen juuri sen ikäinen kuin olen, olen ollut, ja tulen olemaan. Avoimesti. N56

Samoin. Kun mies alkaa oireilla kiinnostuksella, tiedustelen ajokorttia. Ja totean, että sori, en sekaannu lapsiin ja olen 60 v.

Se on luusereille tehty tiedonkeruusivusto, jossa kauppatavarana on luuserit itse ja niiden nettikäytös, ei parisuhteet. Tinder lypsää käyttäjien dataa.

Vai että ihan saunaan sori mutta mulla saattaa olla sulle huonoja uutisia. Voi olla että se mies haluaa vain sitä yhtä asiaa

Olen 53

Mitä lapsellista tuossa on? Miehet haluavat nuoria naisia etkä mitään vanhoja akkoja.

Minä pidin 18-vuotiaana nuorena naisena jotain 25-vuotiaita miehiä jo ihan ikäloppuina.

Huom! Mammojen mukaan 18 v naaras on nuori tyttö joka ei tiedä mitä haluaa eikä voi päättää mistään asioista. Joten on ymmärrettävää tuo näkökulma.

Vierailija
184/186 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53

No ainakin minulla on jopa kaksi nuorempaa naista. Suosittelen samaa muillekin miehille.

Miksi? Ehkä joitakin miehiä kiinnostaa naisissa muukin kuin ikä ja lukumäärä.

Vierailija
185/186 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla riitä äly oman ikäisiin tai itseäsi vanhempiin naisiin?

Vierailija
186/186 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sitä, naiset tätä. Näitä aloituksia suoltaa sama tyyppi päivät pitkät. Mitään muuta näillä aloituksilla ei ole, kuin päästä haukkumaan naisia.

Sama tekijä myös häiriköi muissa keskusteluissa vpn yhteydellään.

Ilmoittakaa poistoon nämä paskat. Niin minä ainakin teen.

Turha poistaa kun kuitenkin tulee taas uusi. 

Ei ole turhaa. Vpn yhteyksille pitää saada porttikielto palstalle. Tuo palstatrolli on lukinnut monta mukavaa keskustelua häiriköinnillään. Kaikki naisviha aloitukset pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän