Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin epävarmoja iästään?

Vierailija
22.03.2026 |

Esimerkki: Mies kertoo asiallisesti jossain esim treffipalstalla, että hän on iältään x ja hänen ikätoiveensa naiselle on omaa ikää nuorempi.

Miksi tässä tilanteessa naiset hermostuvat ja alkavat hyökkäämään sanallisesti miestä vastaan?

Miksi miehellä ei saa olla ikäkriteerejä ja miten se on siltä naiselta pois jos miehellä niitä on?

Jos naisella on treffipalstalla kriteerinä tietty pituus, tietty ulkonäkö, tietty koulutus, tietty rahatilanne niin itse miehenä mietin, että ok, siinäpähän on. En tunne minkäänlaista hermostumista tai ala hyökkäämään naista vastaan. Olisi ihan naurettavaa olla sallimatta naiselle hänen kriteerejään. Miksi sama ei toistu päinvastoin?

Kommentit (179)

Vierailija
101/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin oikeasta iän valehtelu on miehillä yleisempää, juuri sen takia että luulevat seniiliyttään olevansa nuorekkaitakin ja sillä uivan lastensa ikäisten naisten seuraan. Ei onnistu, papparainen. :D

Niin, vastaapa ap tähän. Harvemmin naiset valehtelevat ikänsä, joten kukahan se epävarma on...

Vierailija
102/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun sukupuu ei enää kohdaltasi jatku. Voit piirtää sen puhtaaksi ja tulostaa.

Täydellinen esimerkki epävarmasta naisesta :D

Miksi luulet naiseksi?

Liian vähän jaarittelua, kirjoitusvirheitä ja 0 logiikkavirhettä?

Liian sivistynyttä?

Yritätkö sanoa että naiset ovat loogisia? Noloa

Uutiset ovat täynnä miehiä, joilla ei ole mitään logiikkaa tekemisissään. Mennään tunteella tai elimellä eteenpäin. 

Tiedätkö että enemmistö noita on yh äidin kasvattamia?

Höpöhöpö, kyllä maailman valtiojohtajatkin tulleet ydinperheistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin TYHMÄ, että laittaisin ärsyttävät kriteerit profiiliin.

Sen on oltava mahdollisimman miellyttävä.

Valitsen niistä, jotka täyttävät kriteerit.

Jos niitä ei ole lueteltu, se on next. Meressä riittää kaloja.

(Pituus yli 175cm / ei lapsia / ei asu lähiössä / on auto / naama miellyttää / tekstistä huokuu älykkyys / kuvassa näyttää ikäiseltään.)

Vierailija
104/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin oikeasta iän valehtelu on miehillä yleisempää, juuri sen takia että luulevat seniiliyttään olevansa nuorekkaitakin ja sillä uivan lastensa ikäisten naisten seuraan. Ei onnistu, papparainen. :D

Niin, vastaapa ap tähän. Harvemmin naiset valehtelevat ikänsä, joten kukahan se epävarma on...

Se on sitä miesten logiikkaa, että pistetään deittiprofiiliin 20-30 vuotta vanha kuva ja väärä ikä. Sitten kun seuralainen ei innostukaan livenä, niin se on naisen syytä tai kaikkien naisten syytä. 

Vierailija
105/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiwt ovat säälittäviä reppanoita ja pelkäävät miehiä.

Te miehet ette osaa käyttää aivoja, vain nyrkkejä. Suustakin tulee ulos myrkkyä. 

Jos miehet eivät osaa käyttää aivoja niin miksi kaikki maailmassa on miesten aikaansaamaa?

Patriarkaatti. Naisen paikka oli kotona. Vielä nykyaikana naiset joutuvat alttiiksi kaikenlaiselle peelle yritysmaailmassa ja politiikassa. On se kumma kun EU:ssakin jouduttu lyömään nyrkkiä pöytään, jotta alentaminen ja virnuilu loppuu. 

Älä lässytä. Teistä ei ole mihinkään. Kuka valvoo teidän oikeuksia? Miehet 😅

No kylläpä nyt hihityttää siellä, hihhih

Ei hihitytä, naurattaa naisten tyhmät harhat.

MIksi vaivaudut viettämään aikaa naisten seurassa tällä palstalla? Mene vaikka pilkille (toivottavasti asut Etelä-Suomessa).

eri

Vierailija
106/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai aloittajan mielestä miehet eivät ärsyynny siitä, että jollain naisella on kriteerejä esim. pituuden ja vaurauden suhteen. 

Olen eri mutta jos naiselle pituus tai varallisuus on kynnyskysymys niin meillä on ihan erilaiset elämän arvot eikä sovita toisillemme. Miksi tuollaisesta pitäisi suuttua, sehän on hyvä että tulee jo heti ilmi että voi siirtyä seuraavaan ehdokkaaseen.

Vierailija
107/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet ette osaa käyttää aivoja, vain nyrkkejä. Suustakin tulee ulos myrkkyä. 

Jos miehet eivät osaa käyttää aivoja niin miksi kaikki maailmassa on miesten aikaansaamaa?

Patriarkaatti. Naisen paikka oli kotona. Vielä nykyaikana naiset joutuvat alttiiksi kaikenlaiselle peelle yritysmaailmassa ja politiikassa. On se kumma kun EU:ssakin jouduttu lyömään nyrkkiä pöytään, jotta alentaminen ja virnuilu loppuu. 

Andrew Tate taitaa olla sun spirit animal? 

Oletko eri mieltä tuosta mitä kirjoitin? Jos naisten oikeudet on naisten aikaansaamaa niin miksi jossain päin maailmaa ei naisilla juuri oikeuksia ole? En ole Taten kanssa samaa mieltä, hän sanoo että naisia pitää suojella.

Suojella miltä? Teiltä miehiltä? 

Vierailija
108/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teen tänne aloituksen, että naisena etsin varakasta, pitkää, komeaa miestä - kukaan mies ei ärsyynny?? 

Aika kummallinen paikka tehdä treffi-ilmoitus. Paikka jossa tunnetusti kaikkein heikoin aines hullujen huoneelta lähtien. Tottakai täällä joku mies suuttuu kun ei tällä palstalla täystolkkusia ole

Vierailija
109/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teen tänne aloituksen, että naisena etsin varakasta, pitkää, komeaa miestä - kukaan mies ei ärsyynny?? 

Aika kummallinen paikka tehdä treffi-ilmoitus. Paikka jossa tunnetusti kaikkein heikoin aines hullujen huoneelta lähtien. Tottakai täällä joku mies suuttuu kun ei tällä palstalla täystolkkusia ole

Ai heikkoa ainesta? Täällähän kirjoittelevat tohtorit ja lääkärit. Hekin ovat vain ihmisiä, jos tuli yllätyksenä sinulle. Täällä on kaikenlaista kansakuntaa kirjoittamassa teinistä vaariin. 

Vierailija
110/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen aina mäjäyttänyt ikäni pöytään, myös hetkillä joissa olen tiennyt siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Syy: maailma on vaatinut jo liian pitkään naisilta nuoruutta. Kaikki voimme vaikuttaa tähän - sekä ikääntyvän naisen oikeuksiimme - suhtautumalla siihen itsestäänselvyytenä ja avoimesti. Ja vaatimalla samoin nuoria rakastajia kuin ikäisemme miehetkin (mikäli esim juuri niitä tahdomme). Ainakin itse teen niin. Olen juuri sen ikäinen kuin olen, olen ollut, ja tulen olemaan. Avoimesti. N56

Vaatimalla? Ei se ole kenenkään etuoikeus, kyllä sinun pitää ihan itse se nuorikko iskeä. 

Vierailija
111/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko naisilla mitään mahdollisuutta luoda maailma miesten alistuksen alta? Ei kyse ole siitä että naiset eivät osaisi vaan siitä että miehet ovat jyränneet ja estäneet naisia.

Niinhän te väitätte. Todellisuudessa kaikki mitä teillä on on mesten SALLIMAA JA MAHDOLLISTAMAA ja tekemää.

Vierailija
112/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai heikkoa ainesta? Täällähän kirjoittelevat tohtorit ja lääkärit. Hekin ovat vain ihmisiä, jos tuli yllätyksenä sinulle. Täällä on kaikenlaista kansakuntaa kirjoittamassa teinistä vaariin. 

Joo ja minä olen Japanin keisari Levisiko Hanurisi

Vierailija
113/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen aina mäjäyttänyt ikäni pöytään, myös hetkillä joissa olen tiennyt siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Syy: maailma on vaatinut jo liian pitkään naisilta nuoruutta. Kaikki voimme vaikuttaa tähän - sekä ikääntyvän naisen oikeuksiimme - suhtautumalla siihen itsestäänselvyytenä ja avoimesti. Ja vaatimalla samoin nuoria rakastajia kuin ikäisemme miehetkin (mikäli esim juuri niitä tahdomme). Ainakin itse teen niin. Olen juuri sen ikäinen kuin olen, olen ollut, ja tulen olemaan. Avoimesti. N56

Vaatimalla? Ei se ole kenenkään etuoikeus, kyllä sinun pitää ihan itse se nuorikko iskeä. 

Nuorikko on vastavihitty vaimo. Tarkoitat nuorukaista, nuorta miestä.

Vierailija
114/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko naisilla mitään mahdollisuutta luoda maailma miesten alistuksen alta? Ei kyse ole siitä että naiset eivät osaisi vaan siitä että miehet ovat jyränneet ja estäneet naisia.

Niinhän te väitätte. Todellisuudessa kaikki mitä teillä on on mesten SALLIMAA JA MAHDOLLISTAMAA ja tekemää.

Pelkällä fyysisellä ylivoimalla ja väkivallalla. Sekö on nyt keulimisen arvoista? 

Vierailija
115/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun sukupuu ei enää kohdaltasi jatku. Voit piirtää sen puhtaaksi ja tulostaa.

Täydellinen esimerkki epävarmasta naisesta :D

Miksi luulet naiseksi?

Liian vähän jaarittelua, kirjoitusvirheitä ja 0 logiikkavirhettä?

Liian sivistynyttä?

Yritätkö sanoa että naiset ovat loogisia? Noloa

Naiset ovat siinä hyvässä asemassa, että kykenevät puhumaan tunteistaan ja se heille (lällätellen joskus) suodaan. Miehet ovat tässä heikoilla ja syntyy naisvihaa ja parisuhdeväkivaltaa, koska eivät saa tai kykene vapauttamaan henkistä taakkaa. Sitten katkeroidutaan, vihafantasioidaan, heilutellaan nyrkkejä tai jopa asetta. Miehet tässä häviävät, mutta tämäkin on osittain kovia arvoja suosineen patriarkaatin ansiota. 

Vierailija
116/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä nyt hihityttää siellä, hihhih

Ei hihitytä, naurattaa naisten tyhmät harhat.

MIksi vaivaudut viettämään aikaa naisten seurassa tällä palstalla? Mene vaikka pilkille (toivottavasti asut Etelä-Suomessa).

eri

Huvitan itseäni tässä lauantai aamuna. Ei ole kiire mihinkään 

Vierailija
117/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tulee vastaan naisia joilla ei ikä näy profiilissa. Kun noin pitää salata niin hylkyyn menee.

Vierailija
118/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä miesten logiikkaa, että pistetään deittiprofiiliin 20-30 vuotta vanha kuva ja väärä ikä. Sitten kun seuralainen ei innostukaan livenä, niin se on naisen syytä tai kaikkien naisten syytä. 

Kuinka monen tuollaisen miehen kanssa olet mennyt treffeille?

Vierailija
119/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tulee vastaan naisia joilla ei ikä näy profiilissa. Kun noin pitää salata niin hylkyyn menee.

Ota sama linja kuin naisilla eli 199/200 hylkyyn. Valitse vain ne oikeasti kiinnostavat.

Vierailija
120/179 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaatti on tehnyt myös sinut hulluksi. Mies joutuu olemaan muuta kuin ihminen. Kyllä siinä väkisinkin paineet muuttuvat vihafantasioiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi