Miksi naiset ovat niin epävarmoja iästään?
Esimerkki: Mies kertoo asiallisesti jossain esim treffipalstalla, että hän on iältään x ja hänen ikätoiveensa naiselle on omaa ikää nuorempi.
Miksi tässä tilanteessa naiset hermostuvat ja alkavat hyökkäämään sanallisesti miestä vastaan?
Miksi miehellä ei saa olla ikäkriteerejä ja miten se on siltä naiselta pois jos miehellä niitä on?
Jos naisella on treffipalstalla kriteerinä tietty pituus, tietty ulkonäkö, tietty koulutus, tietty rahatilanne niin itse miehenä mietin, että ok, siinäpähän on. En tunne minkäänlaista hermostumista tai ala hyökkäämään naista vastaan. Olisi ihan naurettavaa olla sallimatta naiselle hänen kriteerejään. Miksi sama ei toistu päinvastoin?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiwt ovat säälittäviä reppanoita ja pelkäävät miehiä.
Te miehet ette osaa käyttää aivoja, vain nyrkkejä. Suustakin tulee ulos myrkkyä.
Jos miehet eivät osaa käyttää aivoja niin miksi kaikki maailmassa on miesten aikaansaamaa?
Patriarkaatti. Naisen paikka oli kotona. Vielä nykyaikana naiset joutuvat alttiiksi kaikenlaiselle peelle yritysmaailmassa ja politiikassa. On se kumma kun EU:ssakin jouduttu lyömään nyrkkiä pöytään, jotta alentaminen ja virnuilu loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen sota miesten ja naisten välillä jatkuu ja kukoistaa. Ei ihme että yksinäisyys lisääntyy. Kunpa joku keksisi keinon miten voitais elää ja lisääntyä ilman toisiamme, miehet miesten ja naiset naisten kanssa. Siihen tarvittaisiin ihan ensimmäiseksi toinen maapallo.
Täh? Ei minun ole vaikea elää rauhanomaisesti miesten kanssa. Ei se nussimista vaadi. Lapset saa luovutusspermalla.
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen sota miesten ja naisten välillä jatkuu ja kukoistaa. Ei ihme että yksinäisyys lisääntyy. Kunpa joku keksisi keinon miten voitais elää ja lisääntyä ilman toisiamme, miehet miesten ja naiset naisten kanssa. Siihen tarvittaisiin ihan ensimmäiseksi toinen maapallo.
Tämä ikuinen sota on kyllä ihan somesukupolven oma juttu, mitä viisikymppisetkin vanhemmatkin katsovat ihmeissään. Ihmisiä on yli 8 miljardia koska me pääsääntöisesti tykätään toisistamme. Ilmeisesti nykyään treffaillessa täytyy kokea itsensä jotenkin vialliseksi tai huonoksi, ei vaikuta kivalta puuhalta.
En tunne treffipalstoja.
"Miksi tässä tilanteessa naiset hermostuvat ja alkavat hyökkäämään sanallisesti miestä vastaan?"
Missä tilanteessa? Voiko jonkun toisen profiiliin kirjoitella? Tulevatko naiset siis rähisemään ap:n omalle "seinälle"?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olen aina mäjäyttänyt ikäni pöytään, myös hetkillä joissa olen tiennyt siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Syy: maailma on vaatinut jo liian pitkään naisilta nuoruutta. Kaikki voimme vaikuttaa tähän - sekä ikääntyvän naisen oikeuksiimme - suhtautumalla siihen itsestäänselvyytenä ja avoimesti. Ja vaatimalla samoin nuoria rakastajia kuin ikäisemme miehetkin (mikäli esim juuri niitä tahdomme). Ainakin itse teen niin. Olen juuri sen ikäinen kuin olen, olen ollut, ja tulen olemaan. Avoimesti. N56
Samoin. Kun mies alkaa oireilla kiinnostuksella, tiedustelen ajokorttia. Ja totean, että sori, en sekaannu lapsiin ja olen 60 v.
Nyt mulla on 11 vuotta nuorempi mies.
Menin hänen luokseen saunaan 3,5 viikkoa sitten ja tässä ollaan.
Tinderillä ei ole osuutta asiaan.
Se on luusereille tehty tiedonkeruusivusto, jossa kauppatavarana on luuserit itse ja niiden nettikäytös, ei parisuhteet. Tinder lypsää käyttäjien dataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teen tänne aloituksen, että naisena etsin varakasta, pitkää, komeaa miestä - kukaan mies ei ärsyynny??
Miehet eivät yleisesti ala haukkua sinua eivätkä yritä keksiä sinua halventava syitä mieltymyksillesi.
Taidat asua komerossa tai olet trolli.
Ap näköjään itse häpeää ikäänsä ym. Ja ihan syystä. ÄO varmasti alle 80
Kyllä minä ainakin oman ikäni tiedän. Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän minulla n itsevarmuutta ja edelleen sitä enemmän saan huomiota miehiltä. Ja naisilta tietysti kateutta, yritystä vesittää urani, jne.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun sukupuu ei enää kohdaltasi jatku. Voit piirtää sen puhtaaksi ja tulostaa.
Täydellinen esimerkki epävarmasta naisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ei minun ole vaikea elää rauhanomaisesti miesten kanssa. Ei se nussimista vaadi. Lapset saa luovutusspermalla.
Tässä tarkoitettiin varmaan totaalista erillään elämistä, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Mutta JOS olisi niin miehet pitäisivät omat spermansa ja idättäisivät jälkeläiset jossain taimitarhoissa. Naiset keksisivät munasolujensa kanssa jonkin toisen tavan. Ei tarvitsisi nussia eikä tapella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Olen aina mäjäyttänyt ikäni pöytään, myös hetkillä joissa olen tiennyt siitä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Syy: maailma on vaatinut jo liian pitkään naisilta nuoruutta. Kaikki voimme vaikuttaa tähän - sekä ikääntyvän naisen oikeuksiimme - suhtautumalla siihen itsestäänselvyytenä ja avoimesti. Ja vaatimalla samoin nuoria rakastajia kuin ikäisemme miehetkin (mikäli esim juuri niitä tahdomme). Ainakin itse teen niin. Olen juuri sen ikäinen kuin olen, olen ollut, ja tulen olemaan. Avoimesti. N56
Samoin. Kun mies alkaa oireilla kiinnostuksella, tiedustelen ajokorttia. Ja totean, että sori, en sekaannu lapsiin ja olen 60 v.
Nyt mulla on 11 vuotta nuorempi mies.
Menin hänen luokseen saunaan 3,5 viikkoa sitten ja tässä ollaan.
Tinderillä ei ole osuutta asiaan.
Se on luusereille tehty tiedonkeruusivusto, jossa kauppatavarana on luuserit itse ja niiden nettikäytös, ei parisuhteet. Tinder lypsää käyttäjien dataa.
Kovin näkyi menevän tuokin AP:n kireisiin pikkumiehen TUNTEISIIN.
Ap
Ole hyvä ja kokeile poikarakkautta. Se vaikuttaisi sopivan sinulle paremmin kuin väkinäisesti pinnistetty heteroseksuaalisuus, jossa epäonnistut koko ajan ja teet itsestäsi koomisen.
Tule kaapista ja löydä itsesi. On ok olla homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarkoitettiin varmaan totaalista erillään elämistä, mikä ei tietenkään ole mitenkään mahdollista. Mutta JOS olisi niin miehet pitäisivät omat spermansa ja idättäisivät jälkeläiset jossain taimitarhoissa. Naiset keksisivät munasolujensa kanssa jonkin toisen tavan. Ei tarvitsisi nussia eikä tapella.
Edelleenkin, lapsonen, vain nainen lisääntyy. Mies on siinä puuhassa tarpeeton koska kloonaus on kehitetty jo ja toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei pysty pihtaamaan siittiöitään saati että niitä edes tarvittaisiin kun jälkeläinen voidaan kloonata naisen kantasolusta.
Hyvää matkaa sukupuuttoon, miehet. Y-kromosomi oli ihmiskunnan evoluution suurin virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ikuinen sota on kyllä ihan somesukupolven oma juttu, mitä viisikymppisetkin vanhemmatkin katsovat ihmeissään. Ihmisiä on yli 8 miljardia koska me pääsääntöisesti tykätään toisistamme. Ilmeisesti nykyään treffaillessa täytyy kokea itsensä jotenkin vialliseksi tai huonoksi, ei vaikuta kivalta puuhalta.
Erittäin hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiwt ovat säälittäviä reppanoita ja pelkäävät miehiä.
Te miehet ette osaa käyttää aivoja, vain nyrkkejä. Suustakin tulee ulos myrkkyä.
Jos miehet eivät osaa käyttää aivoja niin miksi kaikki maailmassa on miesten aikaansaamaa?
Patriarkaatti. Naisen paikka oli kotona. Vielä nykyaikana naiset joutuvat alttiiksi kaikenlaiselle peelle yritysmaailmassa ja politiikassa. On se kumma kun EU:ssakin jouduttu lyömään nyrkkiä pöytään, jotta alentaminen ja virnuilu loppuu.
Älä lässytä. Teistä ei ole mihinkään. Kuka valvoo teidän oikeuksia? Miehet 😅
Mulle on aivan sama minkä ikäinen olen. Pääasia, että olen hyvännäköinen ja aivot toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun sukupuu ei enää kohdaltasi jatku. Voit piirtää sen puhtaaksi ja tulostaa.
Täydellinen esimerkki epävarmasta naisesta :D
Miksi luulet naiseksi?
Liian vähän jaarittelua, kirjoitusvirheitä ja 0 logiikkavirhettä?
Liian sivistynyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömillä ja elämässään epäonnistuneilla täytyy olla harrastuksia, joiden avulla he voivat purkaa pahaa oloaan. On täällä myös sitäkin, että ihmiset haluavat katkeroittaa muita, koska he ovat itse katkeria. Kaiken puolin surullista katsottavaa, mutta eipä ihmistä voi itseltään pelastaa.
"Esimerkki: Mies kertoo asiallisesti jossain esim treffipalstalla, että hän on iältään x ja hänen ikätoiveensa naiselle on omaa ikää nuorempi.
Miksi tässä tilanteessa naiset hermostuvat ja alkavat hyökkäämään sanallisesti miestä vastaan?"
Siis miten tuo hyökkääminen treffipalstalla on tapahtunut?
Normaalisti kun lukee jonkun profiilin ja se ei natsaa niin siirtyy lukemaan seuraavaa.
Vai kerrotko sinä aina sinun vaatimukset niille naisille jotka ei kiinnosta sinua?