Suomen 5,6 miljoonasta asukkaasta 11,1 prosenttia eli noin joka kymmenes on nyt ulkomaalaistaustainen.
Suomeen muutetaan kiihtyvään tahtiin. Se tarkoittaa, että ulkomaalaistaustaisten määrä ja osuus Suomessa asuvista kasvaa.
Kommentit (58)
Ja Suomessa elintaso laskee kuin lehmän häntä
rikollisen EU diktatuurin ajama väestönvaihto etenee... valta vaihtuu aikanaan Suomessa ja alkuperäiset suomalaiset siirretään orjan asemaan... EU agendan mukaan mennään...
S2-lapsista 61 % ei osaa lukea peruskoulun jälkeen. Suomen yhteiskunta romahtaa anarkiaan kun he ovat aikuisia. Eläkkeiden maksu pysähtyy - mieti sitä.
Iltalehden selvitys paljastaa, miten rajuja eroja Helsingin kouluissa on. Tietyissä kouluissa S2-oppilaita on jopa reilu enemmistö. Asiantuntija kertoo tilanteen lieveilmiöistä. Katso lapsesi koulun tarkka tilanne.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9b5b89ca-cff3-4378-a258-8d636d319f57
Vierailija kirjoitti:
rikollisen EU diktatuurin ajama väestönvaihto etenee... valta vaihtuu aikanaan Suomessa ja alkuperäiset suomalaiset siirretään orjan asemaan... EU agendan mukaan mennään...
TÄMÄ
Minulla on japanilainen vaimo, joka käy töissä ja siirsi perintörahansakin Suomeen. Mikä tässä nyt on oikein ongelmana?
Tampereen katukuvassa suhteet on toisin päin. Joka kymmenes on suomalainen.
Suomalaisuus murenee, mutta sellaista se on vääjäämättä. Ulkkarit on useimmiten ihan hyviä tyyppejä. Ongelmia aiheuttaa lähinnä, jos ei jaeta samoja perusarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on japanilainen vaimo, joka käy töissä ja siirsi perintörahansakin Suomeen. Mikä tässä nyt on oikein ongelmana?
Ei tämä keskustelu voi olla enää tällä tasolla kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
tuhoisan islam-muslimi-somali hyökkäyksen EU maihin käynnistivät vuosia sitten EU Saksan diktaattorit Merkel ja Ursula Von Der Leyen... on käsittämätöntä että näitä kahta vaarallista rikollista ei ole vangittu ja että päämediat suojelevat näitä kahta rikollista kaikin tavoin...
Joo ja niistä 90 prossaa asuu etelässä hesasen alueella hyvä niin.
Japanilaiset on hyvää ja fiksua porukkaa, lähi-itäläiset hyödyttömiä elukoita.
ÄLKÄÄ MENKÖ TUONNE VÄESTÖKELLO SIVUSTOLLE, MULLA FIRMAN KONEEN F.SECURE VAROITTAA ETTÄ SIVUSTOLLA ON LISÄOSIA JOTKA YRITTÄÄ NAPATA PANKKITUNNUKSIA!
Ruotsissa 30 - 33%
Norjassa 18 - 20%
Tanskassa 14 - 15%
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ MENKÖ TUONNE VÄESTÖKELLO SIVUSTOLLE, MULLA FIRMAN KONEEN F.SECURE VAROITTAA ETTÄ SIVUSTOLLA ON LISÄOSIA JOTKA YRITTÄÄ NAPATA PANKKITUNNUKSIA!
Höpö höpö
YLE 13.3.2026:
"Suomeen muutetaan kiihtyvään tahtiin. Se tarkoittaa, että ulkomaalaistaustaisten määrä ja osuus Suomessa asuvista kasvaa."
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011893026.html