Suomen 5,6 miljoonasta asukkaasta 11,1 prosenttia eli noin joka kymmenes on nyt ulkomaalaistaustainen.
Suomeen muutetaan kiihtyvään tahtiin. Se tarkoittaa, että ulkomaalaistaustaisten määrä ja osuus Suomessa asuvista kasvaa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rikollisen EU diktatuurin ajama väestönvaihto etenee... valta vaihtuu aikanaan Suomessa ja alkuperäiset suomalaiset siirretään orjan asemaan... EU agendan mukaan mennään...
tuhoisan islam-muslimi-somali hyökkäyksen EU maihin käynnistivät vuosia sitten EU Saksan diktaattorit Merkel ja Ursula Von Der Leyen... on käsittämätöntä että näitä kahta vaarallista rikollista ei ole vangittu ja että päämediat suojelevat näitä kahta rikollista kaikin tavoin...
KUMPIKAAN HEISTÄ EI OLE, EIKÄ OLE OLLUT DIKTAATORI.
Ai niin vähän kuitenkin. Itse olen ollut siinä luulossa, että joku 30% on jo ulkomaalaisia.
Historia on täynnä esimerkkejä suurten kansainvaellusten ajoista lähihistoriaan, joissa muuttoliikkeet ovat muuttaneet täydellisesti alueiden väestöpohjia. Amerikan alkuperäiskansojen kohtalo on klassinen esimerkki koko mantereen laajuisesta väestönvaihdoksesta. Baltian neuvostoaikana tapahtunut venäläistäminen, jonka seurauksena virolaiset ja latvialaiset jäivät omissa kotimaissaan monilla alueilla vähemmistöiksi, käy myös esimerkkinä ilmiöstä. Muista maanosista Eurooppaan suuntautuva siirtolaisuus on nyt jättämässä eurooppalaiset kantaväestöt alue alueelta vähemmistöiksi omissa maissaan - eikä Suomi ole poikkeus.
Väestökello kertoo oleelliset luvut maa-han;muu-ttajien määrän ja väestöosuuden kasvusta, jotta osaat hahmottaa sen, milloin suomalaiset tulevat vallitsevan kehityksen jatkuessa jäämään vähemmistöksi alueellisesti ja milloin koko maassa.
Maa-han-muutto ei ole luonnonlaki tai välttämättömyys - muuttoliikkeitä voidaan hallita maa-han-muu-ttopolitiikkaan liittyvin poliittisin päätöksin.
Kenelle kellot soivat?
Ne soivat sinulle
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ MENKÖ TUONNE VÄESTÖKELLO SIVUSTOLLE, MULLA FIRMAN KONEEN F.SECURE VAROITTAA ETTÄ SIVUSTOLLA ON LISÄOSIA JOTKA YRITTÄÄ NAPATA PANKKITUNNUKSIA!
Pidetään tämä tieto aktiivisesti joka sivulla, ettei kukaan vahingossa menetä säästöjään!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on japanilainen vaimo, joka käy töissä ja siirsi perintörahansakin Suomeen. Mikä tässä nyt on oikein ongelmana?
Haluat tahallaan ymmärtää väärin. Kehitysmaista ei tarvita yhtään lisää porukkaa. Vaimosi ei ole tullut kehitysmaasta.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin vähän kuitenkin. Itse olen ollut siinä luulossa, että joku 30% on jo ulkomaalaisia.
Syntyvistä lapsista on
Kaikki maailman kansat sekoittuu joka tapauksessa lopulta. Se on väistämätöntä. Myös suomalaisia on muuttanut ja muuttaa todella paljon ulkomaille.
Suomesta tulee somalia 10 vuodessa. Hienoa että kelassa riittää rahaa jokaiselle.
S2-lapset pilaavat muidenkin opiskelun
Suomi alamäki on seurausta maahan muutosta.
Opettaja kertoo Suomessa syntyneistä oppilaistaan, jotka eivät osaa suomea
Kielitaito|Stadin Ammattiopistoon tulee nuoria heikolla kielitaidolla. Liisalla on Suomessa syntyneitä oppilaita, jotka eivät tiedä, mikä on työpöytä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja niistä 90 prossaa asuu etelässä hesasen alueella hyvä niin.
Miksi 90% maalaisistakin tunkee tänne. Puoli Suomea jo tyhjänä.
Vierailija kirjoitti:
S2-lapsista 61 % ei osaa lukea peruskoulun jälkeen. Suomen yhteiskunta romahtaa anarkiaan kun he ovat aikuisia. Eläkkeiden maksu pysähtyy - mieti sitä.
Iltalehden selvitys paljastaa, miten rajuja eroja Helsingin kouluissa on. Tietyissä kouluissa S2-oppilaita on jopa reilu enemmistö. Asiantuntija kertoo tilanteen lieveilmiöistä. Katso lapsesi koulun tarkka tilanne.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9b5b89ca-cff3-4378-a258-8d636d319f57
Järki ja jäkälä eivät mahdu samaan päähän.
Tänne vaan saavutaan. Laillisesti tai laittomasti. Osa töihin, suurin osa ei. Kaikki tulijoiden tuet, kämpät jne. on pois suomalaisilta. Ei voi myöskään olla kestävää raahata tänne matalapalkka-aloilta työntekijöitä, joita on Suomi täynnä.
Me muutamme kuukauden päästä maalle. Kauan sitä vatvottiin, mietittiin uskaltaako jossei riitä töitä. Sitten saatiin elävä muistutus siitä, millaisia elukoita nää tulijat on, ja päätettiin lähteä. Elintaso ja kulutus laskee, mutta tytär saa kasvaa turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on japanilainen vaimo, joka käy töissä ja siirsi perintörahansakin Suomeen. Mikä tässä nyt on oikein ongelmana?
Haluat tahallaan ymmärtää väärin. Kehitysmaista ei tarvita yhtään lisää porukkaa. Vaimosi ei ole tullut kehitysmaasta.
Minä vain inhoan yleistyksiä. Aivan kuin kaikki maahanmuuttajat olisivat samaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja kertoo Suomessa syntyneistä oppilaistaan, jotka eivät osaa suomea
Kielitaito|Stadin Ammattiopistoon tulee nuoria heikolla kielitaidolla. Liisalla on Suomessa syntyneitä oppilaita, jotka eivät tiedä, mikä on työpöytä.
Ei mikään ihme, kun eihän täysin suomalaiset nuoretkaan enää tunnu osaavan suomea. Joka toinen sana on englanniksi ja ei muka ole suomalaista vastinetta olemassa, niin on muka pakko käyttää englantia (eli nuori ei vain tiedä mikä suomalainen vastine on)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maailman kansat sekoittuu joka tapauksessa lopulta. Se on väistämätöntä. Myös suomalaisia on muuttanut ja muuttaa todella paljon ulkomaille.
Kaikki ne rikolliset jotka tänne tulee voidaan myös yhtä hyvin lähettää takaisin
Persut eivät tee myös mitään