Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmalle kääntyvä väistää....

Vierailija
21.03.2026 |

Vastaantulijat ja oikealle kääntyvät.Nyt on viimeaikoina näkynyt risteyksis et kun valot vaihtuu vihreille niin vasemmalle kääntyvä syöksyy....ei hyväne aika mitä touhuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savannilla totuttiin eri systeemiin.

Vierailija
2/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ihan ymmärrä tota lausetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huumori tyyppinä vilkutan vasemmalle ja käännyn oikealle, joka kerta tyypit menee samaan lankaan, puivat nyrkkiä ja keskisormeni heiluu ivallisesti.

Vierailija
4/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ihan ymmärrä tota lausetta.

Sori, ei sitä aina kaikkee kässää.

Vierailija
5/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huumori tyyppinä vilkutan vasemmalle ja käännyn oikealle, joka kerta tyypit menee samaan lankaan, puivat nyrkkiä ja keskisormeni heiluu ivallisesti.

Mulla tuli kaupan pihasta kolmion takaa auto kylkeeni ja kuski alkoi huutaa.  Et näyttänyt vilkkua.  No en helvetissä näyttänyt kun en ollut mihinkään kääntymässäkään.  Alkoi oikeasti syyttää minua, soitin sitten poliisit.  Asia selvisi nopeasti.

Vierailija
6/6 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin noilla jostain hieman lmpimämmistä olesuhteista tulleilla tuntuu olevan liikennesäännöt hukassa. Milloin tullaan pihatieltä eteen tai tullaan vasemmalta tai kolmion takaa eteen tai sitten ei tunnisteta ajojärjestystä ja seisotetaan muita, kun ei tiedetä, että itsellä on etuajo-oikeus. Pahimmat on noi mikä sattuu taksikyltti katolla suhaavat, ei mitään tajua autolla ajamisesta ja joku vielä viittii mennä niiden kyytiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme