Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oli ruokana teillä?

Vierailija
21.03.2026 |

minä tein pyttipannua ja röyh syömme kohta loput uudelleen.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka kerran ostin pinsan. Voitelin oliiviöljyllä ja paistoin. Sitten päälle creme francea, kylmäsavulohta, kaprista, punasipulia ja rucolaa. Oli hyvää, teen toistekin. Yhdestä pinsasta riittää hyvin kahdelle.

Vittumikä nimi toi pinsa.🤢

Pinsa on italiaa ja eihän näitä yleensä suomeksi nykyään käännetä. Sanotaanhan meillä myös pizza, pita, naan jne. Ei ne Italiassa ajatelleet, errä suomalaiselle tuleen pinsasta mieleen pimpsa, mutta  suomalaiselle tulee se mieleen myös sanasta piirakka.

Vierailija
42/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raguu ja spagettia, illaksi juustolautanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mies ja teen meillä kaikki ruoat. Olen entinen ammattikokki ja tykkään vieläkin siitä hommasta. Kysyn vaan rouvalta, että mitä hän haluaa tänään nauttia.

Niin mun velikin tekee heillä kaikki ruuat vaikkei kokki olekaan. On jo eläkkeellä, on aikaa hyvin mutta teki myös töissä ollessaan.

Ja hyvää tekeekin ja kaiken alusta. Kalastaa verkoilla ja savustaa ja kylmäsavustaa niitä. Kerää sienet ja marjat. Tekee kaalilaatikot, lasagnet ja burgundinpadat ihan viimeisen päälle.

Vierailija
44/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyttipannu onkin hyvää. Mulla oli kirjolohikiusausta ja kohta keitän iltakahvin. 

Vierailija
45/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tein vain nopeasti paistettuja perunoita ja vähän lisäkkeitä. Nyt valkosipuliperunoita, kaalisalaattia ja pihvit. Mä oon ollut ison osan elämästäni kasvissyöjä, lihaa oon syönyt ehkä 10 vuotta. Mulla on jäänyt monet liharuuat opettelematta, ja sanoin pojalle, että jos hän selvittää, miten pihvi oikeaoppisesti paistetaan, niin tehdään sellaiset. Ja kohta tehdään.

Vierailija
46/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies grillasi terassilla vartaita ja makkaroita. Lisäksi oli perunoita ja salaattia.

Vierailija
47/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mies ja teen meillä kaikki ruoat. Olen entinen ammattikokki ja tykkään vieläkin siitä hommasta. Kysyn vaan rouvalta, että mitä hän haluaa tänään nauttia.

Niin mun velikin tekee heillä kaikki ruuat vaikkei kokki olekaan. On jo eläkkeellä, on aikaa hyvin mutta teki myös töissä ollessaan.

Ja hyvää tekeekin ja kaiken alusta. Kalastaa verkoilla ja savustaa ja kylmäsavustaa niitä. Kerää sienet ja marjat. Tekee kaalilaatikot, lasagnet ja burgundinpadat ihan viimeisen päälle.

M8stähän tuommoisia miehiä löytyy?

Vierailija
48/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍

Vierailija
49/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettia ja jauhelihakastiketta 

Pitssaa myöhemmin syötiin 

Hedelmärahkaa 

Vierailija
50/50 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyonin kanaa, paistettuja perunoita ja salaattia. Halusin käyttää loppuun viimeiset valkoviinietikat ja persiljat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi