Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä legginsien kanssa käytetään?

Vierailija
21.03.2026 |

Siis ihmetyttää nämä ihonmyötäiset legginsit joita näkee joka puolella naisten päällä. Eikö niiden alla käytetä lainkaan pikkuhousuja kun näkyy pelkät muodot eikä pilkuhousujrn ääriviivoja. Ei tuo nyt kovin hygienista ole jos niiden alla ei ole mitään.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä leggins-muoti on unelmien täyttymys 

M45

Vierailija
2/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän leggingsien kanssa tunikakaapua ja crocseja. Mulla on myös lyhyt tukka, rillit ja massaa kolmen edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä leggins-muoti on unelmien täyttymys 

M45

Pitää myöntää että joo, peppuposket vaan hyllyy näissä

Vierailija
4/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun käytän legginsejä vain kotona ja ulos mennessä vedän ulkoiluhousut niiden päälle. Kesällä en käytä niitä ollenkaan 

Vierailija
5/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni toppi mulla useinkin. 

Vierailija
6/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käytetään alusvaatteita. Ja lakkaa tuijottamasta niitä. Ei ole kohteliasta käytöstä. 

Vierailija
7/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun käytän legginsejä vain kotona ja ulos mennessä vedän ulkoiluhousut niiden päälle. Kesällä en käytä niitä ollenkaan 

Mitään housuja?

Vierailija
8/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse muualle. Pitkä takki toimisi tai paita.

Vierailija
9/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit käy kaikkeen ja vaikka minkä kanssa. Oli pieni pusero, napapaita, tunika tai mikä hyvänsä.

Vierailija
10/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kesä tulee ja nämä hyväperseiset lenkkeilijät lähtevät liikenteeseen leggingseissään. Kyllä silmä lepää. Ja ihan turha jeesustella, aina voi pukeutua verkkareihin jos ei katselu miellytä. Pukeutumisen pekonia.

Vierailija
11/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on paljastavimpia kuin bikinit varsinkin etuosassa paljastaa muodot niin paljon

Vierailija
12/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en tajua, miksei saisi katsella, jos ei tee siitä numeroa kuten se 15-vuotiaita pelotellut matkalaukkumies teki. 

Huutelu, seuraaminen ja puristelu ovat eri asia. 

N

Vierailija
13/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit ovat alusvaatteita niin kuin sukkahousutkin. Niiden päällä täytyy olla jokin vaate, joka peittää takapuolen.

Vierailija
14/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole niin ohuet, että ääriiviivat näkyisi.

Vierailija
15/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika, isot korvikset ja muita asusteita. Polveen asti ulottuvat saapikkaat.

Vierailija
16/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä lähinnä ihmettelen, että voiko tuollaiset kireät tamineet olla mitenkään edes mukavat jalassa? Hyvältä toki näyttävät sopivassa kropassa.

Vierailija
17/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsien kanssa ei ole paljoa vaihtoehtoja. Tunika tai kietaisuhame ja piraattigrocksit. Kainaloonvedetyt mummupikkarit, ei rajat näy.

Vierailija
18/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän salaa tirkistelevänä tyyppinä mua ei oikeestaan kiinnosta suoraan paljaat sukupuolielimet niin paljon. Enemmän mua kiehtoo sellanen, kun jotain peitetään mutta silti vähän näkyy, se jättää tilaa mielikuvitukselle, ja mun pää alkaa heti skannailla kaikkea ja kuvitella lisää. Luulen, että tää liittyy siihen, miten tiukka ja konservatiivinen suhtautuminen seksiin mulla oli lapsena.

Esimerkiksi jos nainen yleensä pitää hattua ja yhtäkkiä jonain päivänä antaa hiusten valua vapaasti, niin sekin voi olla mulle ihan äärimmäisen kiehtovaa.

Mhd78

Vierailija
19/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriä

Vierailija
20/31 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssit ovat kotivaate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan