Mitä legginsien kanssa käytetään?
Siis ihmetyttää nämä ihonmyötäiset legginsit joita näkee joka puolella naisten päällä. Eikö niiden alla käytetä lainkaan pikkuhousuja kun näkyy pelkät muodot eikä pilkuhousujrn ääriviivoja. Ei tuo nyt kovin hygienista ole jos niiden alla ei ole mitään.
Kommentit (31)
Pidän leggingsien kanssa tunikakaapua ja crocseja. Mulla on myös lyhyt tukka, rillit ja massaa kolmen edestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä leggins-muoti on unelmien täyttymys
M45
Pitää myöntää että joo, peppuposket vaan hyllyy näissä
En tiedä, kun käytän legginsejä vain kotona ja ulos mennessä vedän ulkoiluhousut niiden päälle. Kesällä en käytä niitä ollenkaan
Tottakai käytetään alusvaatteita. Ja lakkaa tuijottamasta niitä. Ei ole kohteliasta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun käytän legginsejä vain kotona ja ulos mennessä vedän ulkoiluhousut niiden päälle. Kesällä en käytä niitä ollenkaan
Mitään housuja?
Katse muualle. Pitkä takki toimisi tai paita.
Legginsit käy kaikkeen ja vaikka minkä kanssa. Oli pieni pusero, napapaita, tunika tai mikä hyvänsä.
Onneksi kesä tulee ja nämä hyväperseiset lenkkeilijät lähtevät liikenteeseen leggingseissään. Kyllä silmä lepää. Ja ihan turha jeesustella, aina voi pukeutua verkkareihin jos ei katselu miellytä. Pukeutumisen pekonia.
nämä on paljastavimpia kuin bikinit varsinkin etuosassa paljastaa muodot niin paljon
Henkilökohtaisesti en tajua, miksei saisi katsella, jos ei tee siitä numeroa kuten se 15-vuotiaita pelotellut matkalaukkumies teki.
Huutelu, seuraaminen ja puristelu ovat eri asia.
N
Leggingsit ovat alusvaatteita niin kuin sukkahousutkin. Niiden päällä täytyy olla jokin vaate, joka peittää takapuolen.
Minulla ei ole niin ohuet, että ääriiviivat näkyisi.
Tunika, isot korvikset ja muita asusteita. Polveen asti ulottuvat saapikkaat.
Miehenä lähinnä ihmettelen, että voiko tuollaiset kireät tamineet olla mitenkään edes mukavat jalassa? Hyvältä toki näyttävät sopivassa kropassa.
Legginsien kanssa ei ole paljoa vaihtoehtoja. Tunika tai kietaisuhame ja piraattigrocksit. Kainaloonvedetyt mummupikkarit, ei rajat näy.
Vähän salaa tirkistelevänä tyyppinä mua ei oikeestaan kiinnosta suoraan paljaat sukupuolielimet niin paljon. Enemmän mua kiehtoo sellanen, kun jotain peitetään mutta silti vähän näkyy, se jättää tilaa mielikuvitukselle, ja mun pää alkaa heti skannailla kaikkea ja kuvitella lisää. Luulen, että tää liittyy siihen, miten tiukka ja konservatiivinen suhtautuminen seksiin mulla oli lapsena.
Esimerkiksi jos nainen yleensä pitää hattua ja yhtäkkiä jonain päivänä antaa hiusten valua vapaasti, niin sekin voi olla mulle ihan äärimmäisen kiehtovaa.
Mhd78
Tämä leggins-muoti on unelmien täyttymys
M45