Mitä legginsien kanssa käytetään?
Siis ihmetyttää nämä ihonmyötäiset legginsit joita näkee joka puolella naisten päällä. Eikö niiden alla käytetä lainkaan pikkuhousuja kun näkyy pelkät muodot eikä pilkuhousujrn ääriviivoja. Ei tuo nyt kovin hygienista ole jos niiden alla ei ole mitään.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vähän salaa tirkistelevänä tyyppinä mua ei oikeestaan kiinnosta suoraan paljaat sukupuolielimet niin paljon. Enemmän mua kiehtoo sellanen, kun jotain peitetään mutta silti vähän näkyy, se jättää tilaa mielikuvitukselle, ja mun pää alkaa heti skannailla kaikkea ja kuvitella lisää. Luulen, että tää liittyy siihen, miten tiukka ja konservatiivinen suhtautuminen seksiin mulla oli lapsena.
Esimerkiksi jos nainen yleensä pitää hattua ja yhtäkkiä jonain päivänä antaa hiusten valua vapaasti, niin sekin voi olla mulle ihan äärimmäisen kiehtovaa.
Mhd78
Perverssille miehelle omat vaatteesi ovat aina tarpeeksi hyviä.
Shortsit mutta nekin vain sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä leggins-muoti on unelmien täyttymys
M45
Tykkäät lihavista naisista?
Mikäs siinä.
Leggins-aiheesta on keskusteltu toistuvasti jo pitkään, lähes siinä määrin, että sitä pidetään ongelmana. Raiskaajat uskovat raiskaavansa tyttöjä heidän sopimattoman vaatetuksensa vuoksi. Pian, kun leggingsistä tulee tabu, seuraavaksi on vuorossa irtonaiset hiukset ja kasvojen luomet. Naiset tuntevat pakkoa peittää itsensä päästä varpaisiin, mieluiten jopa silmänsä, todistaakseen kykynsä.
Tullakseen sopuisasti toimeen joidenkin konservatiivisten ja siveetönten maahanmuuttajamiesten kanssa naisten tulisi omaksua musliminaisten pukeutumistyyli, johon kuuluu kasvojensa näyttämättä jättäminen.
On joskus nähty ettei ole mitään alla mutta kyllä siellä yleensä on
Vierailija kirjoitti:
Miehenä lähinnä ihmettelen, että voiko tuollaiset kireät tamineet olla mitenkään edes mukavat jalassa? Hyvältä toki näyttävät sopivassa kropassa.
Nehän on käytännössä pitkät kalsarit. Erittäin mukavat kun ne on pehmeää ohuehkoa kangasta joka joustaa. Siksi me lihavat naiset pidetään niitä tunikoiden ja mekkojen alla kun sukkahousut on niin epämukavat ja kiristävät. Miksi naiset ei saisi niitä pitää, kun miehetkin pitävät pitkiä kalsareita?
Läskien,huori*en javalkoroskan pukeutumistyyli. Esitellään, mitä on tarjolla, vedetään kainaloon niin, että vittukumpu paistaa oikein näkyvästi kaikkialle. "Mukava" julkisissa istua samalle paikalle, jossa tuollainenvittupervo on hinkannut haaraansa juuri ennen.
O tempora, o mores. Ennen vanhaan kukaan ei olisi kehdannut lähteä pelkissä välihousuissa liikenteeseen, mutta nythän se on oikein muodikasta....
Ei kai niitä ole tarkoitettu julkisesti käyttää ilman pidempää yläosaa. Törkeän nököiset kaikkien päällä. Lienee tarkoitettu kotiasuksi tai tunikan kanssa pidettäväksi.
Lähi-idän miehet opettavat sinulle, miten pukeutua.