Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin läskit pohkeeni näteiksi? Laihdutin 25kg mutta pohkeet jäivät kamaliksi

Vierailija
05.05.2007 |

Haluaisin siis pienet ja sirot pohkeet, jos kamalasti treenaan niitä niin eikö ne sitten vain kasva isommiksi?kun läskiä niissä ei ole mitenkään ihan hirveästi, ovat muuten vain isot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastaa kävelyä/ pyöräilyä/ ratsastusta

Vierailija
2/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta jalka irti maasta ja jännitä pohjetta. Kokeile kädellä miltä tuntuu. Lihaksikas ja kiinteä pohje on KIVIKOVA, etkä saa edes nahkasta kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tartte edes jännittää pohjetta, ei siitä kiinni saa. 15 vuotta olen jalkoja treenannut. Voinko ajatella, että lihaksikkaat ovat? Minihametta en laita mistään hinnasta päälleni kuitenkaan, paksut ovat, 33cm. :(

Vierailija
5/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaako treenata kamalasti? Tai isontuvatko vain? Ap

Vierailija
6/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 167 cm ja 66 kg ja mun pohkeiden ympärys 39 cm! Ne on valtavat muuhun kroppaan nähden :(

Vierailija
7/7 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoinkin löytyi kohtalotovereita! ihan oikeasti olen luullut olevani suunnilleen maailman ainut paksupohkeinen nainen! Tietysti erittäin lihavilla on paksut pohkeet, mutta itsekin lukeudun niihin, jotka ovat normaalipainoisia (itse 170/70, tietty vähän vois laihduttaakin ;) ja joilla silti massiivinen pohjeLIHAS.

Itsellä ainakin nimenomaan lihas on se paksu, ei sitä paljon millään laihduteta, vaikka miten alkaisi treenaamaan ja karistamaan kaikki rasvat kehostaan.

Ai niin, oma ympärysmitta 39,5, eli valtava on! En ole koskaan kellään miehelläkään nähnyt yhtä paksuja pohkeita...