Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMW M3 auton vakuutukset (täyskasko+liikennevakuutus) vuodessa 4000€ 24v miehelle joka asuu keravalla.

Vierailija
21.03.2026 |

Miten voi oikeasti olla noin korkeat?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät täällä ulisee vakuutusmaksuista.

Vierailija
22/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein! Jos haluat säästää, niin ota pelkkä liikennavakuutus.

Pakko olla kasko jos osarilla ostaa.

Miks pitää ostaa osarilla? Osta sellanen auto mihin on varaa. Auto on täysin älyvapaa syy ottaa lainaa.

Aika harva ostaa tuollaisia autoja suoraan, edes ne jotka voisivat eivät yleensä niin tee.

M3 on uutena Suomessa n. 140k ja M5 in 172k. On täällä perintökermaperseitä jotka käteisellä voivat ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää ostaa osarilla? Osta sellanen auto mihin on varaa. Auto on täysin älyvapaa syy ottaa lainaa.

Aika harva ostaa tuollaisia autoja suoraan, edes ne jotka voisivat eivät yleensä niin tee.

Typerää se on pistää itteensä tuon ikäisenä velkakierteeseen ihan pelkästään vaan sen takia, että luullaan et sillä pillua sais. Ketään ei pohjimmiltaan kiinnosta millä romulla ajat.

Vierailija
24/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tajua näitä nuoria miehiä jotka ostavat osarilla kalliita autoja joihin heillä ei todellakaan ole oikeasti varaa.

hienolla autolla saa naisia.

köyhännäköiset pojat jäävät yksin.

Mua kyllä vituttaisi jos nainen haluaisi mut auton takia. Olen nimittäin tottunut saamaan naisia ihan siksi koska olen kuka olen.

Vierailija
25/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita haltijakummitukseksi äitimuori, ja vakuutus hänen piikkiin? Tai jos äiteellä ei oo täysiä bonuksia niin sitten vaikka keijosetä... ;)

Vierailija
26/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoseenhan menee kaikki rahat ja ei välttämättä edes riitä, siis jos tienaat noin 3000€-4000€kk joka on 24vuotiaana jo todella hyvin.

Nykybemarit ovat aivan jäätävää pskaa muutenkin. Hyvä ettei ole männätkin muovia. Helvetin vttumaisia ja kalliita korjata, puhumattakaan jostain ämmäläisestä. Kokemusta on ja ei enää ikinä. Ainoa hyvä bemarissa on erinomainen ohjaus ja ajettavuus, mutta ei niihin luottaa ole voinut enää 25 vuoteen.

Vierailija
27/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta satasella akkari ja opettele soittamaan. Saat sillä kymmenkertaisesti enemmän naisia kuin itselles ylihintaisella autolla.

Vierailija
28/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa valtaosa autoista ostetaan velkarahalla. Uusista autoista lähes jokainen.

Vierailija
29/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tajua näitä nuoria miehiä jotka ostavat osarilla kalliita autoja joihin heillä ei todellakaan ole oikeasti varaa.

Mua kyllä vituttaisi jos nainen haluaisi mut auton takia. Olen nimittäin tottunut saamaan naisia ihan siksi koska olen kuka olen.

Tämä

En todellakaan olisi kiinnostunut naisesta joka ihastuu minuun auton takia. Se on automaattisesti iso red flag.

Vierailija
30/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita haltijakummitukseksi äitimuori, ja vakuutus hänen piikkiin? Tai jos äiteellä ei oo täysiä bonuksia niin sitten vaikka keijosetä... ;)

Tämä on sitten jonkinasteinen vakuutuspetos.

Vierailija
31/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, vaikkakin bemarista kyse. Tämähän on kuin englannissa, missä monet ajavat vakuuttamattomilla autoilla. On tuokin eräs konsti rajoittaa ihmisten autovalintoja. Laitetaan niin kovat maksut, ettei varaa pitää. 

Vierailija
32/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys näkyy, velka ei.

Vierailija
33/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin, vaikkakin bemarista kyse. Tämähän on kuin englannissa, missä monet ajavat vakuuttamattomilla autoilla. On tuokin eräs konsti rajoittaa ihmisten autovalintoja. Laitetaan niin kovat maksut, ettei varaa pitää. 

Ilman vakuutusta kun ajaa kolarin niin siinä voikin sitten mennä seuraavat vuosikymmenet maksellesaa satojen tuhansien eurojen vahingonkorvauksia. Siihen on ihan syy miksi liikennevakuutus on lähes kaikkialla maailmassa pakollinen.

Vierailija
34/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa valtaosa autoista ostetaan velkarahalla. Uusista autoista lähes jokainen.

Minä en ole ottanut ikinä.

Vierailija
35/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoseenhan menee kaikki rahat ja ei välttämättä edes riitä, siis jos tienaat noin 3000€-4000€kk joka on 24vuotiaana jo todella hyvin.

Nykybemarit ovat aivan jäätävää pskaa muutenkin. Hyvä ettei ole männätkin muovia. Helvetin vttumaisia ja kalliita korjata, puhumattakaan jostain ämmäläisestä. Kokemusta on ja ei enää ikinä. Ainoa hyvä bemarissa on erinomainen ohjaus ja ajettavuus, mutta ei niihin luottaa ole voinut enää 25 vuoteen.

B58/S68 moottoreissa on taotut teräsmännät, taottu kampiakseli ja muutenkin auto on täynnä metallia jonka takia pieninkin uusi kaksipaikkainen M2 painaa nykyään yli 2000 kiloa.

Kalliita ne ovat ylläpitää mutta kestäviä.

Vierailija
36/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta rajoittaa kaikkea muutakin kulutusta. Paljonkohan helikopterin vakuutusmaksut olisivat tuolle Keravan kollille? Kuulemma se on takuuvarmat saanti kun vie tytön kopterilla piknikille. Ainoa harmi että hyvä kopteri maksaa millin ja kulut ovat satasen vuodessa.

Vierailija
37/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman vakuutusta kun ajaa kolarin niin siinä voikin sitten mennä seuraavat vuosikymmenet maksellesaa satojen tuhansien eurojen vahingonkorvauksia. Siihen on ihan syy miksi liikennevakuutus on lähes kaikkialla maailmassa pakollinen.

Eiköhän sen liikennevakuutuksen syyn ymmärrä kuka tahansa, kyse ennemminkin sen suuruudesta viivan alle laskettaessa. Tuolla 9 10stä vastaantulijasta erittäin suurella todennäköisyydellä ajaa rahoitusautolla pakollisten kaskojen kera. Jotakin 4000 summaa en näe mitenkään päivänvaloa kestävällä syyllä. Kulkekoot se auto vaikka sitten 400kh.

Vierailija
38/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rajoita yhtään. Se ääliöporukka, ikä ja automerkki huomioden vaan koheltavat muita enemmän niin maksakootkin myös siitä riskistä. Todennäköisempää on se parikymppinen bemarinsa kanssa katollaan ryteikössä kuin nelikymppinen toyotallaan.

Vierailija
39/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-sarjan bemarit ovat erittäin onnettomuusalttiita.

Vierailija
40/49 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus tavallinenkin +2015 kolmosbemarikin on ilman bonuksia nykyään 3000€ vuodessa pelkkään vakuutukseen. Ei enää amispojat hirveästi rassaile tuollaisilla kuluilla.

Omassa nuoruudessani sai maksaa vuodessa joku 200-€ markkoina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä