Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluu tällaisen maton olkkariin ja musta tuntuu etten kykene

Vierailija
21.03.2026 |

Siis sovittiin että minä sisustan keittiön ja makuuhuoneen ja mies olohuoneen. Mutta tää matto tekee mulle päänsäryn. 

https://cdn.rugvista.net/products/main/377759.jpg

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehtiin sopimus, että se joka jotain sisustukseen haluaa, sen myös maksaa. Mies ei ole ostanut mitään, mutta koti on juuri sellainen kuin minä haluan.

Eikö mies nuku sängyssä, käytä petivaatteita, istu tuolilla, syö pöydän äärellä, käytä valoja? Matotkin lienee miehen mielestä turhia?

Hänelle varmaan riittää niissä asioissa marketin tavallinen, ei tarvitse monen sadan euron design mööbeleitä mitä sisustus blogissa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut makuuhuoneen miehelle. Minä nukun vaan makkarissa ja ihan sama miltä näyttää. Olkkarissa vietän eniten aikaa ja sitten keittiössä.

Vierailija
44/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menit tekemään tyhmän jaon, olisit antanut miehen sisustaa vessan ja eteisen. Tässä hyvä matto teille:

https://belroshop.com/products/3d-vortex-illusion-rug?currency=USD&varia

Tai https://www.amazon.com/s?k=3D+Optical+Illusion+Rug%2C+3D+Carpet%2C+Colo…+...

Vierailija
46/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pilaa sisustuksen. Olisi hyvä jos kielettäis.

Jos pitää keksiä sinkkuudesta hyvä puoli, niin se on se että saa sisustaa miten haluaa. Kun olin vielä avoliitossa, silloinen mies halusi laittaa seinälle kaverinsa tekemän taideteoksen joka oli minusta aivan hirveä. Saatiin kuitenkin kompromissi, että taulu laitetaan makuuhuoneen seinälle olohuoneen sijaan. Tämä oli minusta hyvä kun tällöin vieraat eivät nähneet sitä. 

Vierailija
49/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehtiin sopimus, että se joka jotain sisustukseen haluaa, sen myös maksaa. Mies ei ole ostanut mitään, mutta koti on juuri sellainen kuin minä haluan.

Eli ostit miehen rahoilla siis haluamasi sisustuksen kuten muutkin naiset,

Ymmärrätkö sä edes kirjaimia? Noin perseelleen ei varmaan kukana ole ikinä tulkinnut mitään.

Vierailija
50/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään väreistä mutta tuo matto on karsea. Mua pyöryttää toi kuvio

Vierailija
51/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan lähikuvissa maton värit näytti paremmilta.

Vierailija
52/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi. Erokin tulisi. Luottamus menisi.

Et ole sopiva puolisoksi.

Vierailija
53/56 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaa miehellesi 10-100 suihinottoa, korvaukseksi siitä, että sinä saat sisustaa olohuoneenkin. Todennäköisesti suostuu vaihtokauppaaan.

Kaikilla puoliso ei ole luolamies.

Vierailija
54/56 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi tuota mattoa.

Vierailija
55/56 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut, jonka mielestä tuo matto on upea? Voisin hyvin ottaa tuollaisen ja siihen saman tyylin tauluja ja joku kiva sohva, vähän sellaista italialais-espanjalaista 1970-luvun sisustusta: nahkaa, metallia, suoria linjoja, värejä. Oma kotini on nyt sisustettu 1930-1950-luku, mutta modernilla twistillä. Asun 1955 rakennetussa kerrostalossa ja keittiön kaapistot esimerkiksi ovat alkuperäiset. 

Et ole ainut. Minustakin tuo on hieno. Omaan kotiin ei sopisi, tykkään silti. Upeat värit. 

Vierailija
56/56 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta saa päänsäryn. Miksi miehesi haluaa osallistua sisustamiseen? Jos katsoo esim. sinkkumiesten koteja. Ovat yleensä sekamelska sieltä täältä haalittua tai sitten kovasti yritetty ns. sisustaa jolloin ihan ok, mutta hengettömiä ja kolkkoja. 

Koska hän haluaa? Miksi naiset hommaa hirveän määrän tavaraa aina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän