Mies haluu tällaisen maton olkkariin ja musta tuntuu etten kykene
Siis sovittiin että minä sisustan keittiön ja makuuhuoneen ja mies olohuoneen. Mutta tää matto tekee mulle päänsäryn.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehtiin sopimus, että se joka jotain sisustukseen haluaa, sen myös maksaa. Mies ei ole ostanut mitään, mutta koti on juuri sellainen kuin minä haluan.
Eli ostit miehen rahoilla siis haluamasi sisustuksen kuten muutkin naiset,
Lukutaito olisi luksusta.
Aloitus voi olla keksitty ihan vaan siksi kun on nähnyt kuvan tuosta matosta.
Mutta tosiaan on, että toi on ihan kamala.
En tiedä ketään, joka voisi tykätä tuollaisesta matosta.
Minä pidän kyllä väreistä, mutta tuo ottaa silmiin.
Minä tykkään väreistä, harmaat ja yksiväriset on tylsiä, mutta tuo matto kyllä aiheuttaa migreenin. Mutta sovittu mikä sovittu, mies sisustaa olohuoneen .
Tässä olis hyvä sisustusidea. Matto "Optinen harha" - teemalla.
Meillä minä vastaan sisustuksesta, maksamme puoliksi. Hyväksytän osan kyllä miehellä. Yleensä kaikki on ok.
Mies peri pari kallista mattoa, halusi ne meille ja ne pesetettiin ja korjattiin.
Edelleen en pidä siitä joka olkkarissa; värit oli väärät. Mutta mukautin loppusisustuksen näihin väreihin ja nyt kokonaisuus toimii. Eli saatiin kompromissi aikaan.
Tuo ap: n miehen matto on kyllä karmea.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus voi olla keksitty ihan vaan siksi kun on nähnyt kuvan tuosta matosta.
Mutta tosiaan on, että toi on ihan kamala.
En tiedä ketään, joka voisi tykätä tuollaisesta matosta.
Minä pidän kyllä väreistä, mutta tuo ottaa silmiin.
Tykkään väreistä mutten kuviosta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö miehesi jotain taikasieniä? Tai muita huumeita?
Tuollaisen maton kanssa ei tarvitse mitään huumeita. Mieli nyrjähtää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis hyvä sisustusidea. Matto "Optinen harha" - teemalla.
😂😂😂😂😂
Ai kamala. Pelottaa jo kun katsoo, en uskaltaisi koskaan kävellä tosta.
Mutta sopisi AP:n olkkariin, Rouva Täydellinen valittaja kun on.
Miesparka.
Kysyitkö mieheltä saako päänsäryn sinun sisustus valinnoista? Jos olette sopineet että mies sisustaa olohuoneen, niin mies sisustaa sen
Minusta tuo matto ei ole ollenkaan paha, jos muu sisustus on yksiväristä ja värimaailma on otettu matosta.
Hirveä. Ja anna mä arvaan, kokonaisuudesta tulee vielä hirveämpi.
Joidenkin ymmärrys on luokkaa "mä tykkään väreistä, ja tossa matossa on paljon eri värejä joten ostan sen!" :D Sitten ostetaan se joku kamala päiväkotimainen värioksennus eikä osata sitäkään miettiä yhtään miten kaikki muu tilassa sopii nyt esim. tähän uuteen upeaan mattoon.
70 luku ei onneksi vielä ole palannut, mutta on varmaan tulossa. Laita olkkariin myös laavalamppu ja nahkasohva, sopii sisustukseen
Me sovittiin niin, että kumpikin sisustaa oman kotinsa. Toiselta saa pyytää apua.
Peset sen vahingossa valkaisuaineella...
Mutta jos sen päälle tulee suuri sohvapöytä, niin matosta ei näy juuri mitään.
Minkälaisen maton itse haluaisit?
Mitäs menit tekemään tyhmän jaon, olisit antanut miehen sisustaa vessan ja eteisen. Tässä hyvä matto teille:
https://belroshop.com/products/3d-vortex-illusion-rug?currency=USD&varia
Minäkin tykkään. Helppo yhdistellä eri värejä verhoihin yms.