Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Noora Fagerströmin (kok) salaattifirmalla ei ole kaikki kunnossa: Yritykselle sataa tuomioita - Selvitimme, mistä syistä

Vierailija
21.03.2026 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2845a8e3-85a5-4371-938e-d6b31e9c1…

"Super Bowl -ravintolaketjun taustayhtiö Tasty Stop Oy on maksuvaikeuksissa, käy ilmi Iltalehden tekemästä selvityksestä.

Yhtiölle on rekisteröity viime vuoden kesäkuun jälkeen 43 maksuhäiriötä ja muuta julkista merkintää. Perintäyhtiö toisensa jälkeen on perinyt saataviaan yhtiöltä. Yhtiö on saanut myös lukuisia yksipuolisia velkomustuomioita."

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole myös Jaajo Linnonmaan firma.

Pienenä vinkkinä: Triplan aulan myyntipisteen paljaat valoputket sattuvat silmiin ja vaikutelma luotaantyöntävä, ei houkutteleva.

Vierailija
42/47 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen aina mennyt unelmia päin"...

Päin on menty ja lujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole myös Jaajo Linnonmaan firma.

Pienenä vinkkinä: Triplan aulan myyntipisteen paljaat valoputket sattuvat silmiin ja vaikutelma luotaantyöntävä, ei houkutteleva.

Lähde Timbuktuun ja vie vinkit mukanasi.

Vierailija
44/47 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora on niin sanottu betabitch!

Vierailija
45/47 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taattua laatua kokoomuslaista taloudenhoitoa. 💪

Kokoomuslainen markkinatalous = Voitot yksityistetään ja velat sosialisoidaan.

Naulan kantaan tuota kokoomuslaiset on harrastaneet iät ajat siinä varsinaiset markkinatalous sosialistit.

Vierailija
46/47 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei kansanedustajan palkalla saa muutamien satasten laskuja maksettua. 

Voi luoja teidän heikkolahjaisten akkojen kanssa. Osakeyhtiön varat ovat erillään omistajien varoista.

Itse olet valehteleva typerys.

Kyllä niitä kriisitilanteissa maksetaan omasta pussista, ettei tarvitse ajaa osakeyhtiötä alas.

Siinä menee sit kaikki.

Vierailija
47/47 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei kansanedustajan palkalla saa muutamien satasten laskuja maksettua. 

Voi luoja teidän heikkolahjaisten akkojen kanssa. Osakeyhtiön varat ovat erillään omistajien varoista.

Itse olet valehteleva typerys.

Kyllä niitä kriisitilanteissa maksetaan omasta pussista, ettei tarvitse ajaa osakeyhtiötä alas.

Siinä menee sit kaikki.

Joku maksaa, joku ei. Ei kuitenkaan tarvitse maksaa. Taidat luulla, että kaikki haluavat säilyttää osakeyhtiön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi