IL: Noora Fagerströmin (kok) salaattifirmalla ei ole kaikki kunnossa: Yritykselle sataa tuomioita - Selvitimme, mistä syistä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2845a8e3-85a5-4371-938e-d6b31e9c1…
"Super Bowl -ravintolaketjun taustayhtiö Tasty Stop Oy on maksuvaikeuksissa, käy ilmi Iltalehden tekemästä selvityksestä.
Yhtiölle on rekisteröity viime vuoden kesäkuun jälkeen 43 maksuhäiriötä ja muuta julkista merkintää. Perintäyhtiö toisensa jälkeen on perinyt saataviaan yhtiöltä. Yhtiö on saanut myös lukuisia yksipuolisia velkomustuomioita."
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
"Mä olen aina mennyt unelmia päin"...
Päin on menty ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole myös Jaajo Linnonmaan firma.
Pienenä vinkkinä: Triplan aulan myyntipisteen paljaat valoputket sattuvat silmiin ja vaikutelma luotaantyöntävä, ei houkutteleva.
Lähde Timbuktuun ja vie vinkit mukanasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taattua laatua kokoomuslaista taloudenhoitoa. 💪
Kokoomuslainen markkinatalous = Voitot yksityistetään ja velat sosialisoidaan.
Naulan kantaan tuota kokoomuslaiset on harrastaneet iät ajat siinä varsinaiset markkinatalous sosialistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma ettei kansanedustajan palkalla saa muutamien satasten laskuja maksettua.
Voi luoja teidän heikkolahjaisten akkojen kanssa. Osakeyhtiön varat ovat erillään omistajien varoista.
Itse olet valehteleva typerys.
Kyllä niitä kriisitilanteissa maksetaan omasta pussista, ettei tarvitse ajaa osakeyhtiötä alas.
Siinä menee sit kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma ettei kansanedustajan palkalla saa muutamien satasten laskuja maksettua.
Voi luoja teidän heikkolahjaisten akkojen kanssa. Osakeyhtiön varat ovat erillään omistajien varoista.
Itse olet valehteleva typerys.
Kyllä niitä kriisitilanteissa maksetaan omasta pussista, ettei tarvitse ajaa osakeyhtiötä alas.
Siinä menee sit kaikki.
Joku maksaa, joku ei. Ei kuitenkaan tarvitse maksaa. Taidat luulla, että kaikki haluavat säilyttää osakeyhtiön?
Eikö tämä ole myös Jaajo Linnonmaan firma.
Pienenä vinkkinä: Triplan aulan myyntipisteen paljaat valoputket sattuvat silmiin ja vaikutelma luotaantyöntävä, ei houkutteleva.