Keski-ikäisten naisten "sairaudet"
Fibromyalgia, sisäilmaoireet, hajusteyliherkkyys, histamiini-intoleranssi ja sähköyliherkkyys. Mikä näitä yhdistää? Se, ettei mikään näistä ole objektiivisesti testattavissa, eikä mitään ole voitu todistaa oikeaksi sairaudeksi. Ja se, että "potilaista" 80-90% on keski-ikäisiä naisia. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Äidilleni puhkesi fibromyalgia raskausaikana. Miehet eivät ole raskaana eivätkä synnytä, siksi heillä on pienempi riski moniin sairauksiin.
Minun isällä on fibromyalgia ja hän ei ole synnyttänyt koskaan, eikä ole ollut kyllä raskaanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Ainoa keski-iän ylittänyt luulosairas, jonka tiedän on mies. Lorvikatarri ei ole sairaus.
Hassu sanasta sut tunnetaan ja näköjään muutkin het sut tunnisti.. mut joooo 🐖🐖🐖🐖
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Ainoa keski-iän ylittänyt luulosairas, jonka tiedän on mies. Lorvikatarri ei ole sairaus.
Hassua raavi kuluta tussua. 😆😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu sanasta sut tunnetaan ja näköjään muutkin het sut tunnisti.. mut joooo 🐖🐖🐖🐖
Laitoit koko perheen vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä teeskentelin luuydinsyöpää.
Kokeile sinäkin.
Sehän on oikea sairaus joten mitä horiset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidilleni puhkesi fibromyalgia raskausaikana. Miehet eivät ole raskaana eivätkä synnytä, siksi heillä on pienempi riski moniin sairauksiin.
Minun isällä on fibromyalgia ja hän ei ole synnyttänyt koskaan, eikä ole ollut kyllä raskaanakaan.
Et ymmärrä, mitä tarkoittaa pienempi riski?
Kyllä nuo ovat ihan oikeita sairauksia. Äitini kärsii ensimmäisestä ja se on ihan virallisesti hänelle diagnosoitu. Myös muut ovat ihan oikeasti olemassa. Se, että sinä et niistä kärsi, ei tarkoita sitä, etteikö niitä olisi olemassa.
Sisäilmaongelmista voi seurata elinikäinen sairaus eli astma. Ystävälläni oli työpaikka, joka todettiin terveydelle vaaralliseksi ja määrättiin lopulta purettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap olet perillä noista kaikista noin hyvin?
Huorista ei mikään kiinnosta niin paljon kuin keski-ikäiset naiset.
Kaikki muut ovat objektiivisesti todettavissa paitsi sähköallergia. Hajusteyliherkkyys on aika hankala, koska aiheuttaa valtavaa aivastelua ja hengenahdistusta esim. teatterissa tai muissa paikoissa, kun pitäisi olla hiljaa. Useimmiten astmaan ja allergiaan liittyvä ongelma.
Työpaikalla noita vaivaa kateus, luulotautinen sekä seks turhautumisesta. Yrittävät käydä käsiksi.
Kuin monta kertaa oot nyt tehny tämän aloituksen, ap?
Taidat olla se mummohullu alias makuupussitakkihullu alias sosekeittohullu.
Vierailija kirjoitti:
Kuin monta kertaa oot nyt tehny tämän aloituksen, ap?
Taidat olla se mummohullu alias makuupussitakkihullu alias sosekeittohullu.
Eli Huoris.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin ehkä ärsyttää, että huomautan töissä, että kyse on hajuttomasta työpaikasta ja voimakkaita hajusteita ei saa käyttää. Ihan jo asukkaidenkaan vuoksi. Mä itse saan voimakkaista hajusteista päänsärkyä ja hengenahdistusta. Mulla on todettu migreeni ja astma. Mieluiten olisin ilman noita.
Yleensä on vaihdevuodet, helpottaa sen jälkeen.
Mun sairaudet keski-ikäisenä naisena ovat rasitusvammat! Ai jestas näiden kanssa.
Meillä oli sisäilmaongelma, joka aiheutti mm. jatkuvaa päänsärkyä. Syyksi paljastui savupiipun raosta ja ikkunapellin väärästä kallistuksesta johtuva rakenteeseen päässyt vesi. Sisällä oli kaikki villat mustia homeesta. Kun nämä korjattiin, loppuivat päänsäryt, mutta allergia kuitenkin ehti puhjeta.
Ihmettelen voiko noin tietämättömiä ihmisiä tosiaan olla kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko huoris tehny tänkin? Siis oikeesti on yksinään vastuussa ehkä 40-50% palstan naisvihamielisistä kirjoituksista.
Miksi hän ei saa banneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko huoris tehny tänkin? Siis oikeesti on yksinään vastuussa ehkä 40-50% palstan naisvihamielisistä kirjoituksista.
Miksi hän ei saa banneja?
Ei tänne palstalle oikein voi saada banneja. Palstan bannisysteemi perustuu ip-osoitteeseen ja senhän voi kätevästi vaihtaa. En kyllä tiedä, jaetaanko noita ip-bannejakaan enää, tuskin.
Meidän rouvalla on ns "kuivapilu" ongelma, sen voi koittaa tai mitata
Haistele läski akka sormiasi. Yöööökkk