Keski-ikäisten naisten "sairaudet"
Fibromyalgia, sisäilmaoireet, hajusteyliherkkyys, histamiini-intoleranssi ja sähköyliherkkyys. Mikä näitä yhdistää? Se, ettei mikään näistä ole objektiivisesti testattavissa, eikä mitään ole voitu todistaa oikeaksi sairaudeksi. Ja se, että "potilaista" 80-90% on keski-ikäisiä naisia. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (28)
Noista ainakin sähköyliherkkyys on huuhaata.
Minä teeskentelin luuydinsyöpää.
Kokeile sinäkin.
Miten ap olet perillä noista kaikista noin hyvin?
Tavallisin "sairaus" on kyllästyminen passaamaan, palvelemaan ja tallottavana olemiseen.
Ja muut analysoivat, että mikä mielenhäiriö sillä on.
No voi perkeleen taliaivo, huonosta sisäilmasta kärsii muutkin henkilöt kuin vain naiset. Oli taas tämän vuoden typerin aloitus, kiitti kuitenkin. Sinut pitäisi ottaa kaulasta kiinni ja upottaa pää täyteen tynnyriin vettä niin kauan että jalat lakkaa sätkimästä.
Joitakin ehkä ärsyttää, että huomautan töissä, että kyse on hajuttomasta työpaikasta ja voimakkaita hajusteita ei saa käyttää. Ihan jo asukkaidenkaan vuoksi. Mä itse saan voimakkaista hajusteista päänsärkyä ja hengenahdistusta. Mulla on todettu migreeni ja astma. Mieluiten olisin ilman noita.
Äidilleni puhkesi fibromyalgia raskausaikana. Miehet eivät ole raskaana eivätkä synnytä, siksi heillä on pienempi riski moniin sairauksiin.
Hajusteallergian voi todeta testeillä ja muutkin noista ilmeisesti täysin todellisia, lukuun ottamatta sähköyliherkkyyttä. Histamiiniongelma on pahimmillaan samaa luokkaa kuin anafylaksiaa aiheuttava allergia, mekanismi on eri .
Aloittaja tutki sitten kaikki mahdolliset diagnosoidut ja diagnosoimattomat taudit ja laittoi listan tulemaan. Itse olen käynyt erikoislääkärillä ja hän kertoi oireideni voivan johtua mm. fibromyalgiasta, on se todella outoa, että erikoislääkäri tunnisti tällaisenkin SAIRAUDEN, eiks vaan Ap.
Vierailija kirjoitti:
No voi perkeleen taliaivo, huonosta sisäilmasta kärsii muutkin henkilöt kuin vain naiset. Oli taas tämän vuoden typerin aloitus, kiitti kuitenkin. Sinut pitäisi ottaa kaulasta kiinni ja upottaa pää täyteen tynnyriin vettä niin kauan että jalat lakkaa sätkimästä.
Ei minulta.
Ötysiä, pàskiaiset.
🤧 x
Keski-iässä tulee monille paljon kummallisia vaivoja. Niiden kanssa voi olla ihmeissään, jos ei tajua, että johtuvat hormoneista kaikki.
Miehet ei tästä asiasta mitään ymmärrä, joten olkoot hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisin "sairaus" on kyllästyminen passaamaan, palvelemaan ja tallottavana olemiseen.
Ja muut analysoivat, että mikä mielenhäiriö sillä on.
🥱
Sun kannattaa vaihtaa miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta.
Ötysiä, pàskiaiset.
🤧 x
Öyhötä Erkki rauhassa, lääkepurkki on yläkaapissa vasemmalla, kippaa koko sisältö.
Kirjoittaja liennee luulosairas mies
Vierailija kirjoitti:
Miten ap olet perillä noista kaikista noin hyvin?
Luen ensi ja sitten tulen tänne muka pätemään niinkuin ennennekin..🐖🐖🐖🐖
Minäkin eläisin erittäin mielelläni ilman hajusteallergiaa. Aiemmin ei mitään ongelmia hajuvesienkaan tai muiden hajusteiden suhteen, mutta kun se vuosia sitten puhkesi, en pystynyt kävelemään edes kaupan pesuainehyllyn läpi, koska kurkkua poltti ja kuristi ja ääni lähti ja tuli hengenahdistus ja sitten migreenikohtaus. Jätin kaikki hajusteet pois ja tilanne rauhoittui ja nykyään voin kävellä pesuainehyllyn edestä, mutta en voi ostaa mitään etenkin synteettisesti hajustettuja tuotteita kotiini tai sitten terveystilanne menee taas huonoksi. Tämä rajoittaa elämää oikeasti tosi paljon ja jos tuollainen allergia puhkeaa, ei se kokonaan parane. Turha siis naureskella tälla asialla. Ole tyytyväinen, jos olet vielä terve.
Vierailija kirjoitti:
Keski-iässä tulee monille paljon kummallisia vaivoja. Niiden kanssa voi olla ihmeissään, jos ei tajua, että johtuvat hormoneista kaikki.
Miehet ei tästä asiasta mitään ymmärrä, joten olkoot hiljaa.
Joutuu mormooneista kun eivät anna kakkosta. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tutki sitten kaikki mahdolliset diagnosoidut ja diagnosoimattomat taudit ja laittoi listan tulemaan. Itse olen käynyt erikoislääkärillä ja hän kertoi oireideni voivan johtua mm. fibromyalgiasta, on se todella outoa, että erikoislääkäri tunnisti tällaisenkin SAIRAUDEN, eiks vaan Ap.
Näin se Vanhapiika on ennenkin tehnyt. Kaikki me se tiedetään. Vastailee itselleen.💩💩💩💩💩💩💩
Kaikille noille on olemassa testit, millä todeta. Myös miehillä on noita samoja sairauksia. Syitä voi etsiä nykyelämäntavasta.