Miten voin laihtua 12 päivässä 1,4 kiloa!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jätä kaikki Hiilihydraatit ja Proteiinit.
Rasvaako vaan saa syödä?
Hyppynarua hyppimällä ja tauoilla hypitään ruutua.
Öisin pelataan "rofee ja pofee" ja " kuka pelkää mustaa miestä"
Seuraavana päivänä hypitään narua ja tauoilla ruutua.
Keyword is self-discipline
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaako vaan saa syödä?
Kun syö pelkkää rasvaa, saa jossain vaiheessa rasvaripulin ja laihtuu. En suosittele, ei ole hyväksi maksalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaako vaan saa syödä?
Kun syö pelkkää rasvaa, saa jossain vaiheessa rasvaripulin ja laihtuu. En suosittele, ei ole hyväksi maksalle.
Lihaa ja rasvaa sopivassa suhteessa. Ulosteen kovuutta säädellään rasvan määrällä eli jos ummetusta lisää rasvaa ja jos ripultaa niin vähemmän rasvaa.
Lihaa ja eläinrasvaa syömällä onnistuu helposti. Hiilihydraatit nolliin niin vesipöhön katoaminen vie mennessään jo pari kiloa tuossa ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaako vaan saa syödä?
Rasva ei vaurioita maksaa vaan hiilihydraatit. Pahin rasvamaksan aiheuttaja on hedelmäsokeri eli fruktoosi.
Itse oon pudottanut paino neljässä päivässä 5kg. Vesipaastoa muutama päivä.
1000 kcal päivässä.
Jos hyvin käy putoaa noin paljon
Atkins, itse laihduin kahdessa viikossa 10 kg.
Hiilihydraatit minimiin esim. tasolle 140g/päivä ja samalla kaloreiden vähennystä siten että syöt 500-700 kcal vähemmän kuin kulutat. Hiilihydraatit sitoo kehoon vettä.
Vältä liiallista suolan käyttöä. Vältä hiilihapollisia juomia ja ei alkoholia.
Vain kevyttä liikuntaa pari päivää ennen määräpäivää, koska raskas liikunta tai liikkumattomuus voi turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiilihydraatit minimiin esim. tasolle 140g/päivä ja samalla kaloreiden vähennystä siten että syöt 500-700 kcal vähemmän kuin kulutat. Hiilihydraatit sitoo kehoon vettä.
Vain kevyttä liikuntaa pari päivää ennen määräpäivää, koska raskas liikunta tai liikkumattomuus voi turvottaa.
140 g ihan liikaa. 20-30 g.
Onko se raja lihavuus leikkaukseen pääsylle?
Vierailija kirjoitti:
Hiilarit minimiin 140g?? Hahhah
Vierailija kirjoitti:
Itse oon pudottanut paino neljässä päivässä 5kg. Vesipaastoa muutama päivä.
Minulla paino vaihtelee päivittäin kolmen kilon haarukassa tai jopa enemmän ja joskus huvittaa, kun jotkut kertovat laihtuneensa kilon pari. Kerran nuorena painosta lähti 10 % vuorokauden sisällä.
Mehmetin on irrotettava tyhjän pään lisäksi myös koipesi. Haista v ittu!